“Erg gezellige locatie met gezellige tuin”
Beoordeling van Restauracja Padre

Restauracja Padre
Geclassificeerd als nr. 23 van 1.841 Restaurants in Krakau
Keukens: Mediterraan
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Bezorgen, Reserveringen
Wijk: Stare Miasto
1 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijke salade gegeten, erg vriendelijk personeel en mooie tuin! Niet te prijzig en veel keuze qua eten kwalitatief erg goed!

10 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

In de kelder van een klooster kan je genieten van een zeer lekkere maaltijd. Zeer vriendelijk en klantgericht!
Minpuntje: de gerechten volgen elkaar te snel op. We hadden amper onze aperitief gekregen of het voorgerecht werd al opgediend. Ook het hoofdgerecht volgde te snel!

1 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Bij toeval hier terecht gekomen en er 2 x heerlijk gegeten. Iets duurder maar wel super lekker.
De ober was heel behulpzaam in het adviseren en uitleggen van de menu's.
We waren met 4 personen voor een 3 gangenmenu incl. Fles wijn, bier en fooi €120,00 kwijt.

28 augustus 2017 beoordeeld

De eerste keer dat we hier aten bestelden we "Ribs". Prima portie en kwaliteit voor een heel schappelijke prijs. Een paar dagen later nog eens gegeven. Toen bleken de porties "Pork" nog niet de helft van wat we de vorige keer kregen. De kwaliteit was overigens uitstekend. Maar je moet wel drie gangen nemen om je maag gevuld te hebben (tenzij je "Ribs" bestelt).
De locatie is prachtig. In de zomer kun je heerlijk buiten zitten aan de rand van de Planty. Beide keren dat we hier waren was het niet druk; wel even wat anders als een paarhonderd meter verderop rond het plein. Een aanrader wanneer je rustig in goed wilt dineren.
De bediening is heel vriendelijk en neemt de tijd voor je, zonder vervelend of opdringerig te worden. We voelden ons welkom. Er wordt uitstekend Engels gesproken.
De prijs is heel schappelijk, als je kijkt naar het soort gelegenheid. Voor 16 euro per persoon hadden we twee gangen plus drank.

4 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Op deze warme dag was het goed toeven in dit kelderrestaurant. Prima voorgerecht met aubergine, vervolgens salade en varkenshaas. Mooi klaargemaakt. Goede bediening. Aanrader.

Reizigers die Restauracja Padre bekeken, bekeken ook

Krakau, Lesser Poland Province

In Restauracja Padre geweest? Deel je ervaringen!