Vandaag geopend: 10:00 - 17:00

Meer info
vanaf US$ 31,01
Meer info
3 weken geleden beoordeeld

Brian is een aardige, spontane goed geïnformeerde gids. Hij vertelt de geschiedenis van Krakau aan de hand van mooie plekjes in de stad. Brian had absoluut geen haast. Door alle leuke interessante verhalen duurde de tocht langer dan gepland. Wij hebben deze tocht op onze eerste dag in Krakau gedaan. Je hebt dan snel een goed beeld van de stad. Daarnaast heeft Brian ons veel bruikbare, nuttige tips gekeken. De fietsen zijn in uitstekende staat. Deze tocht is leuk voor iedereen!

Beoordeling van: Compleet Krakau Fietstour

Brian is een ontzettend aardige en spontane gids. Hij vertelt op een boeiende manier de geschiedenis van Krakau aan de hand van mooie plekjes in de stad. Hij had absoluut geen haast, de tocht duurde door alle verhalen langer dan gepland. Wij hebben deze tocht op onze eerste dag in Krakau gedaan. Je hebt dan snel een goed beeld van de stad. We hebben nog een aantal zeer bruikbare, goede tips gekregen. De fietsen zijn in uitstekende staat. Deze tocht is leuk voor iedereen!

Beoordeling van: Compleet Krakau Fietstour

Fietstour samen met 22-jarige dochter, 20 augustus 2021. Bijzonder leuke rit, vooral ook door enthousiasme van gids Brian. Goed geïnformeerd, boeiend verhaal over de lange geschiedenis van Krakau, maar weet ook actuele gebeurtenissen in de Poolse politiek in de context van de afgelopen eeuw te plaatsen. Stuurt na afloop handige lijst met bezoek, eet en drink adressen.

4 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie
Beoordeling van: Compleet Krakau Fietstour

In elke stad waar een fietstour met gids wordt verzorgt, boeken wij zo’n tocht. Zo ook deze keer in Krakau. Wij kunnen zonder enige twijfel zeggen dat dit onze favoriet is! Eigenlijk hadden wij de tour op een dag staan dat het zou gaan regen, zonder problemen een dag later kunnen zetten. De fiets waren erg goed onderhouden, iets wat in sommige andere steden wel eens tegenvalt. De gids Brian is super enthousiast en weet erg veel over de stad te vertellen. Wij hebben enorm gelachen om zijn soms ‘Goofy’ manier van vertellen. Hebben er zelfs over nagedacht om hun andere tour ook te doen, maar helaas hebben wij niet meer de mogelijkheid gevonden. Wij wensen Brian en Nikki enorm veel succes met hun fietstours en hopen hun ooit nog eens als gidsen te hebben, misschien in een andere stad!

4 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie
Beoordeling van: Compleet Krakau Fietstour

De fietstocht met Brian was erg leuk en informatief. Brian is een spontane gids en wist alle informatie op een duidelijke en grappige manier te vertellen. In drie uur leer je de stad (op fijne fietsen) echt even kennen.