“Pizza, pasta en goede service”
Beoordeling van Luna Siciliana

Luna Siciliana
Geclassificeerd als nr. 90 van 1.872 Restaurants in Krakau
Wijk: Stare Miasto
Wijk: Stare Miasto
1 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Genoeg keuze in pasta's en pizza's.
Het is raadzaam om te reserveren. Door de goede service en het lekkere eten is het ook sneller vol.

LunaSiciliana, Właściciel van Luna Siciliana, reageerde op deze beoordelingGereageerd 6 juni 2018

Appreciate your comment Anita! We are glad you liked your visit at our restaurant and we value our guests' opinions. Thank you, much appreciated.

31 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Geweldige pizza en pasta, ook zeker lekkere wijnen. Wij gingen heel Hollands iets te vroeg eten, dus was nog rustig in het restaurant.

Thanks Romee for your opinion! We are delighted to hear such pleasent words. Hope to see you again one day!

25 maart 2018 beoordeeld

Grote pizza van 32 cm gegeten. Was heerlijk. Mijn vrouw een pasta gerecht. Ook voortreffelijk. Allebei 1 drankje en we waren 125 zloty kwijt in totaal. Het is een mooi ingericht restaurant en ziet er schoon uit. Bediening is goed en snel. Aanrader. Als we naar Krakow gaan, dan gaan we zeker hier even langs.

LunaSiciliana, Właściciel van Luna Siciliana, reageerde op deze beoordelingGereageerd 26 april 2018

Thank you for visiting Luna Siciliana <3

3 maart 2018 beoordeeld

Op onze eerste avond in Krakau hebben wij hier gegeten, via Tripadvisor gevonden en het was heerlijk! Het was rustig in het restaurant (februari, maandagavond) en zijn onwijs vriendelijk geholpen door de serveerster.

Mijn vriend en ik hadden beide een pizza genomen. Beide hadden wij gekozen voor de pizza van 28cm, dat was wel echt genoeg! Ze zijn rijkelijk belegd en ontzettend lekker en ook helemaal niet duur!

Echt een super plek om Italiaans te eten!

LunaSiciliana, Właściciel van Luna Siciliana, reageerde op deze beoordelingGereageerd 5 maart 2018

Thank you for such pleasent opinion. :)

27 januari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Gezellig restaurant met heerlijk eten voor een mooie prijs. Het smaakt écht goed en waren verrast toen de rekening kwam. We waren 4 avonden in Kraków en daarvan zijn we er 2 bij Luna geweest. Een aanrader!

LunaSiciliana, Właściciel van Luna Siciliana, reageerde op deze beoordelingGereageerd 28 januari 2018

Thank you for your great opinion ! We really hope will visit Luna again ! See you !

Reizigers die Luna Siciliana bekeken, bekeken ook

Krakau, Lesser Poland Province

In Luna Siciliana geweest? Deel je ervaringen!