“Rustig, mooi, modern luxe appartement dichtbij ...”
andere reiziger heeft deze accommodatie geboekt

Beoordeling van Garden Apartment Cracow

Beschikbaarheid
Boekingsaanvraag doen
Inlichtingen vragen
Uitstekend
1 beoordeling
Deze accommodatie is niet beschikbaar op deze data.
Alle beschikbare vakantiewoningen weergeven

Schrijf een beoordeling

Reizigersbeoordelingen

Een TripAdvisor-lid
1 beoordeling
“Rustig, mooi, modern luxe appartement dichtbij het winkelcentrum en stad Krakow”
Beoordeeld op 6 augustus 2017 voor een verblijf in juli 2017

Het was een fijn (nieuw) modern ingericht appartement met voldoende voorzieningen, zoals oven, vaatwasser en fornuis. Er is voldoende bestek en servies aanwezig voor 4 personen. Er zijn alleen een steelpan en 2 koekenpannen aanwezig. Een braadpan zou makkelijk zijn om te koken/bakken.

Het appartement ligt dicht bij het winkelcentrum Kazimierz (met bioscoop)en een kleine supermarkt is in de buurt. De stad is op een kwartiertje lopen. De omschrijving zoals beschreven op de website klopt. Met behulp van reisgids “Time to Momo” hebben we veel lokale bezienswaardigheden gezien van Krakow.

Het appartement is prima te bewonen met 4 personen. Het is smaakvol, modern en met aandacht voor details ingericht. Enige nadeel was dat met de 2e slaapkamer de woonkamer bedoeld werd in plaats van een 2e aparte slaapkamer. Wel stond er in de woonkamer een (goede) slaapbank. Het bed in de slaapkamer was prima.
In het begin maakte de douche (grote douche en handdouche) lawaai als je hem opendraaide. Toen we dat melden aan de eigenaar werd dit direct verholpen door een monteur.

De eigenaar was zeer behulpzaam en gaf informatie over excursies. Ze had zelf voor ons een parkeerplaats geregeld in de parkeergarage onder het appartementencomplex tegen lage kosten. Uiteindelijk hoefden we deze niet te betalen als ongemak voor de douche die lawaai maakte.
Kortom een mooi appartement waar we 2 weken een fijn verblijf hebben gehad.

Kun je dit hotel aan vrienden aanbevelen?   Ja.
Was dit een nuttige beoordeling? Ja
Voer reisdata in voor nauwkeurigere prijzen
2 gasten
Volwassenen2
Kinderen0
Pas toe
Bezit je een vakantiewoning? Laat deze hier vermelden.
Extra inkomsten
Eenvoudig te beheren