“Heerlijk 3-gangen menu voor een goede prijs.”

Loza Restaurant & Drink Bar (Main Square)
Geclassificeerd als nr. 318 van 1.854 Restaurants in Krakau
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd
Wijk: Stare Miasto
30 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Laatste avond heerlijk gegeten bij dit restaurant aan het Grote Plein van Krakau. We zijn ons na het voorgerecht aan een andere tafel gaan zitten, omdat we onder de bomen last hadden van bladluizen. Hier deden ze niet moeilijk over. Verder was ook hier de bediening prima.

17 november 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Bij binnenkomst wordt ons gevraagd of we een lokaal borreltje lusten. Achteraf blijkt dit op de rekening te staan voor een behoorlijke prijs. Wanneer we aangeven dat het in het vervolg het misschien netjes is om dit even vooraf te vermelden doet onze gastheer ineens alsof zijn neus bloedt. Terwijl ik een paar minuten later een recensie wil achter laten blijkt meneer stiekem op mijn telefoon mee te kijken en komt hij aan mij vragen waarom of ik een recensie aan het schrijven ben?! Mijn telefoon toch ?!

19 mei 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Na een toch wel vermoeiend bezoek aan de zoutmijn hier terecht gekomen voor een lunch. De hamburger was gewoon goed en lekker. De bediening was ook prima. Erg leuk en attent. Zijn met een extra biertje nog langer blijven zitten om lekker ven de drukte op het plein te genieten.

8 maart 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij zijn smorgens daar geweest om een ontbijt te nemen. Deze plaats heeft ons aandacht getrokken omdat voor de deur een jonge vrouw stond in een rode kleedje, wat erg opvalt op een regenachtige ochtend. Het interieur is nogal knus met zetels. De koffie was heel lekker. De Frankfurt worsten zijn eerlijk gerookte Poolse worsten en nogal vettig smorgens. Ons tafel was voor de raam en wij hadden een mooie uitzicht op de markt.
Personeel was beleefd maar niet echt sympathiek mss was het nog te vroeg.

8 oktober 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Onvriendelijke bediening er kon geen lach vanaf
Eten was redelijk prijs kwaliteit was redelijk drank iets duurder

Reizigers die Loza Restaurant & Drink Bar (Main Square) bekeken, bekeken ook

Krakau, Lesser Poland Province

In Loza Restaurant & Drink Bar (Main Square) geweest? Deel je ervaringen!