“Geweldig”

Geclassificeerd als nr. 76 van 1.860 Restaurants in Krakau
Dineropties: Ontbijt, Lunch, Diner, Na sluitingstijd, Reserveringen
Wijk: Stare Miasto
30 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Goed eten , vriendelijke bediening , kwaliteit ! Onze ober Radek was super vriendelijk ! We zaten aan het mooie plein , waar muziek te horen was , en koetsen voorbij kwamen

26 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten, LUX burger is perfect. Niet vet, niet zout. Fantastisch!! Vriendelijk en behulpzaam personeel. Een aanrader voor de steak en burger liefhebber!

6 mei 2018 beoordeeld

Als je van een grillrestaurant houdt, zit je hier goed. Heerlijk bereide grillgerechten, maar ook lekkere eenpansgerechten met kip. De porties zijn groot, maat ook super lekker. De ligging is niet perfect, op warme dagen, als de zon schijnt, is het toch nog fris op het terras van Sioux, maar daar hebben ze dekens tegen de kou.
Een echte aanrader!

1 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Iedereen vindt de beoordeling uitstekend terecht. Alle steaks Angus beef, Dakota big steak, Flaming bull en T-bone waren heerlijk. Rouwkost werd er bij geserveerd en was prima.
Bediening is erg vriendelijk.
We zaten in de kelder met een gezellige entourage.

1 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Dit is zeker een aanrader! Hier kan je geweldig lekker eten en drinken! In ons verblijf van 5 dagen zijn we er elke avond gaan eten, omdat we het er zo lekker en gezellig vonden. Als je graag vlees eet is dit the place to be!

Reizigers die Sioux bekeken, bekeken ook

Krakau, Lesser Poland Province

In Sioux geweest? Deel je ervaringen!