• Restaurant
Ibis Krakow Stare Miasto(Krakau)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Zwembad
Besparingsmelding! 19% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 19% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 139 per nacht.

Yarden Aparthotel by Artery Hotels(Krakau)(Heel veel waar voor je geld!)
Besparingsmelding! 14% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 14% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 49 per nacht.

Agoda.com
  • Zwembad
HolidayInn.com
Hotel Galaxy(Krakau)
Priceline
26 juli 2016 beoordeeld

De ligging van het hotel is ideaal: binnen 2 minuten sta je op het centrale plein van Krakau. Het hotel is modern en oud tegelijk: het is modern gerenoveerd maar de oude elementen komen mooi terug. Onze ruime kamer (met prachtig uitzicht op de stadsmuur) werd iedere dag schoongemaakt. Het ontbijt was uitgebreid. Een aanrader dit hotel!

• Verbleef: juli 2016, reisde met vrienden
Piotr J, Dyrektor generalny van Hotel Polski Pod Bialym Orlem, reageerde op deze beoordelingGereageerd 28 juli 2016

Geachte Gast,

Dank u wel voor deze mooie review op Tripadvisor, we horen altijd graag de ervaring van onze gasten.
Gasttevredenheid is voor ons altijd het belangrijkste, dus we zijn blij te zien dat u zo genoten heeft.
Hartelijk dank voor het aanbevelen van ons hotel aan andere reizigers, we zijn er zeker van dat uw commentaar nuttig voor iedereen zal zijn.

Met vriendelijke groeten,
Piotr Jarzabek

11 mei 2016 beoordeeld

Dit hotel is erg goed gelegen voor een bezoek aan Krakau! Binnen de oude stadsmuren en dicht bij restaurants, winkeltjes en bezienswaardigheden.
De kamers zijn heel ruim en het hele hotel is zeer leuk ingericht. Alles wat we nodig hadden was aanwezig (minibar, wifi op de kamers, haardroger...)
Ruime keuze bij het ontbijt: brood, pistolet, eieren, fruit, yoghurt en lokale specialiteiten. Het personeel is heel erg vriendelijk en het hotel is zeer netjes.

Enig minpuntje is het straatlawaai. In het weekend is er nogal veel beweging in de straat waarnaast het hotel ligt. Uitgaande jongeren die 's nachts beginnen roepen. Maar daar kan het management van dit hotel niets aan doen.

• Verbleef: mei 2016, reisde met familie
Piotr J, Dyrektor generalny van Hotel Polski Pod Bialym Orlem, reageerde op deze beoordelingGereageerd 13 mei 2016

Geachte gast,
Hartelijk dank voor uw verblijf in ons hotel en uw review daarover. Heel erg fijn om te lezen dat u genoten heeft van uw verblijf in ons hotel! De faciliteiten in de kamers zijn de standaard faciliteiten van de Donimirski Boutique hotels. Wij danken u voor uw feedback en hopen u terug te zien tijdens uw volgende bezoek aan den Krakow! Met vriendelijke groet,

Piotr Jarzabek

ps Aangezien het hotel is gelegen in het centrum van de stad is het onmogelijk soms om het lawaai te vermijden , vooral tijdens het weekend.

10 maart 2016 beoordeeld

Ik ging naar Krakow met een groep vrienden en verbleven in het hotel. Het hotel is erg gezellig, schoon en heerlijk ontbijt. De gastheer is hartelijk en ons te verwelkomen. Zeker zal ik aanraden en weer komen.

Kamertip: rustigere verdiepingen
  • Verbleef: januari 2016, reisde met vrienden
24 november 2015 beoordeeld

Prima gelegen hotel in het centrum. Lekker en uitgebreid ontbijt.
op een paar minuten stappen van de meeste bezienswaardigheden en juist naast een boekingskantoor om excursie te doen naar Auswitch , Birkenau en de zoutmijnen.

Verbleef: september 2015
20 mei 2015 beoordeeld

Het hotel ligt aan de rand van het centrum van de stad waardoor we wel onmiddellijk in het bruisende centrum waren maar toch rustig konden slapen. De kamers werden dagelijks grondig gepoetst. Gratis water en gratis wifi op de kamer. Het personeel was vriendelijk en hulpvaardig. Het ontbijt was lekker en uitgebreid. De bezienswaardigheden van de stad liggen op wandelafstand. Absoluut een aanrader voor een bezoek aan Krakau.

Verbleef: mei 2015, reisde met vrienden