“Fantastisch hotel in centrum Krakau”

De beste prijzen voor -
Inchecken dd/mm/jjjj Uitchecken dd/mm/jjjj
Prijzen zijn voor 1 kamer, 2 volwassenen
Prijzen weergeven
Vergelijk de beste prijzen van de beste reiswebsites
en nog 5 websites!
Hotel Polski Pod Bialym Orlem
Beoordeeld als nr. 19 van 265 hotels in Krakau
26 juli 2016 beoordeeld

De ligging van het hotel is ideaal: binnen 2 minuten sta je op het centrale plein van Krakau. Het hotel is modern en oud tegelijk: het is modern gerenoveerd maar de oude elementen komen mooi terug. Onze ruime kamer (met prachtig uitzicht op de stadsmuur) werd iedere dag schoongemaakt. Het ontbijt was uitgebreid. Een aanrader dit hotel!

• Verbleef: Juli, 2016, reisde met vrienden
Piotr J, Dyrektor generalny van Hotel Polski Pod Bialym Orlem, reageerde op deze beoordelingGereageerd 28 juli 2016

Geachte Gast,

Dank u wel voor deze mooie review op Tripadvisor, we horen altijd graag de ervaring van onze gasten.
Gasttevredenheid is voor ons altijd het belangrijkste, dus we zijn blij te zien dat u zo genoten heeft.
Hartelijk dank voor het aanbevelen van ons hotel aan andere reizigers, we zijn er zeker van dat uw commentaar nuttig voor iedereen zal zijn.

Met vriendelijke groeten,
Piotr Jarzabek

11 mei 2016 beoordeeld

Dit hotel is erg goed gelegen voor een bezoek aan Krakau! Binnen de oude stadsmuren en dicht bij restaurants, winkeltjes en bezienswaardigheden.
De kamers zijn heel ruim en het hele hotel is zeer leuk ingericht. Alles wat we nodig hadden was aanwezig (minibar, wifi op de kamers, haardroger...)
Ruime keuze bij het ontbijt: brood, pistolet, eieren, fruit, yoghurt en lokale specialiteiten. Het personeel is heel erg vriendelijk en het hotel is zeer netjes.

Enig minpuntje is het straatlawaai. In het weekend is er nogal veel beweging in de straat waarnaast het hotel ligt. Uitgaande jongeren die 's nachts beginnen roepen. Maar daar kan het management van dit hotel niets aan doen.

• Verbleef: Mei, 2016, reisde met familie
Piotr J, Dyrektor generalny van Hotel Polski Pod Bialym Orlem, reageerde op deze beoordelingGereageerd 13 mei 2016

Geachte gast,
Hartelijk dank voor uw verblijf in ons hotel en uw review daarover. Heel erg fijn om te lezen dat u genoten heeft van uw verblijf in ons hotel! De faciliteiten in de kamers zijn de standaard faciliteiten van de Donimirski Boutique hotels. Wij danken u voor uw feedback en hopen u terug te zien tijdens uw volgende bezoek aan den Krakow! Met vriendelijke groet,

Piotr Jarzabek

ps Aangezien het hotel is gelegen in het centrum van de stad is het onmogelijk soms om het lawaai te vermijden , vooral tijdens het weekend.

10 maart 2016 beoordeeld

Ik ging naar Krakow met een groep vrienden en verbleven in het hotel. Het hotel is erg gezellig, schoon en heerlijk ontbijt. De gastheer is hartelijk en ons te verwelkomen. Zeker zal ik aanraden en weer komen.

Kamertip: rustigere verdiepingen
Bekijk meer kamertips
  • Verbleef: Januari, 2016, reisde met vrienden
24 november 2015 beoordeeld

Prima gelegen hotel in het centrum. Lekker en uitgebreid ontbijt.
op een paar minuten stappen van de meeste bezienswaardigheden en juist naast een boekingskantoor om excursie te doen naar Auswitch , Birkenau en de zoutmijnen.

Verbleef: September, 2015
20 mei 2015 beoordeeld

Het hotel ligt aan de rand van het centrum van de stad waardoor we wel onmiddellijk in het bruisende centrum waren maar toch rustig konden slapen. De kamers werden dagelijks grondig gepoetst. Gratis water en gratis wifi op de kamer. Het personeel was vriendelijk en hulpvaardig. Het ontbijt was lekker en uitgebreid. De bezienswaardigheden van de stad liggen op wandelafstand. Absoluut een aanrader voor een bezoek aan Krakau.

Verbleef: Mei, 2015, reisde met vrienden
6 april 2015 beoordeeld

Eind 2014 drie maal een week in dit hotel verbleven. De ideale uitvalsbasis om de stad te gaan bezoeken. Geschikt voor citytrippers en zakenmensen. De charme van oude, authentieke maar propere kamers. Aparte meetingruimte op de bovenverdieping van het hotel. Een aanrader!

Verbleef: November, 2014, reisde voor zaken
19 juli 2014 beoordeeld

We verbleven een midweek in dit hotel en onze verbazing was groot toen we de ligging ontdekten en het er toch zo rustig bleek te zijn!
Klein ontbijtbuffet maar wel in orde.
Vriendelijk personeel aan de receptie en propere kamers.
Op wandelafstand van het station en de meeste bezienswaardigheden.
Zeker een aanrader!

• Verbleef: Juli, 2014, reisde met vrienden
Hotels die je misschien ook aanspreken ...
Reizigers hebben ook deze hotels in Krakau bekeken
Kazimierz
Grand Hotel
nr. 84 van 265 in Krakau
654 beoordelingen
Prijzen weergeven

In Hotel Polski Pod Bialym Orlem geweest? Deel je ervaringen!

Aanvullende informatie over Hotel Polski Pod Bialym Orlem

Adres: Pijarska 17, Krakau 31-015, Polen
Locatie: Polen > Zuid-Polen > Lesser Poland Province > Krakau
Voorzieningen:
Zakencentrum met internettoegang Gratis ontbijt Gratis snelle internetverbinding (wifi) Kinderactiviteiten (kind-/gezinsvriendelijk) Huisdieren toegestaan (hond-/huisdiervriendelijk) Roomservice Shuttlebusservice Suites Rolstoeltoegang Vervoer van/naar luchthaven
Stijl hotel:
Beoordeeld als nr. 19 van 265 hotels in Krakau
Prijsklasse: € 70 - € 168 (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
Hotelcategorie:4 ster(ren) — Hotel Polski Pod Bialym Orlem 4*
Aantal kamers: 60
Reserveringsmogelijkheden:
TripAdvisor is een trotse partner van Booking.com, Expedia, Hotels.com en TripOnline SA, dus je kunt je reserveringen bij Hotel Polski Pod Bialym Orlem met vertrouwen boeken. We helpen maandelijks miljoenen reizigers het perfecte hotel te vinden voor vakantie- en zakenreizen, altijd met de beste kortingen en speciale aanbiedingen.

Is dit uw TripAdvisor-vermelding?