Besparingsmelding! 11% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 11% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 76 per nacht.

• Zwembad
Besparingsmelding! 13% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 13% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 88 per nacht.

Yarden Aparthotel by Artery Hotels(Krakau)(Heel veel waar voor je geld!)
Besparingsmelding! 17% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 17% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 53 per nacht.

Gratis annuleren tot 01/08
Besparingsmelding! 16% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 16% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 81 per nacht.

Besparingsmelding! 27% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 27% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 124 per nacht.

• Zwembad
Besparingsmelding! 24% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 24% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 153 per nacht.

Hotel Galaxy(Krakau)
Priceline
11 mei 2016 beoordeeld

Dit hotel is erg goed gelegen voor een bezoek aan Krakau! Binnen de oude stadsmuren en dicht bij restaurants, winkeltjes en bezienswaardigheden.
De kamers zijn heel ruim en het hele hotel is zeer leuk ingericht. Alles wat we nodig hadden was aanwezig (minibar, wifi op de kamers, haardroger...)
Ruime keuze bij het ontbijt: brood, pistolet, eieren, fruit, yoghurt en lokale specialiteiten. Het personeel is heel erg vriendelijk en het hotel is zeer netjes.

Enig minpuntje is het straatlawaai. In het weekend is er nogal veel beweging in de straat waarnaast het hotel ligt. Uitgaande jongeren die 's nachts beginnen roepen. Maar daar kan het management van dit hotel niets aan doen.

• Verbleef: mei 2016, reisde met familie
Piotr J, Dyrektor generalny van Hotel Polski Pod Bialym Orlem, reageerde op deze beoordelingGereageerd 13 mei 2016

Geachte gast,
Hartelijk dank voor uw verblijf in ons hotel en uw review daarover. Heel erg fijn om te lezen dat u genoten heeft van uw verblijf in ons hotel! De faciliteiten in de kamers zijn de standaard faciliteiten van de Donimirski Boutique hotels. Wij danken u voor uw feedback en hopen u terug te zien tijdens uw volgende bezoek aan den Krakow! Met vriendelijke groet,

Piotr Jarzabek

ps Aangezien het hotel is gelegen in het centrum van de stad is het onmogelijk soms om het lawaai te vermijden , vooral tijdens het weekend.

10 maart 2016 beoordeeld

Ik ging naar Krakow met een groep vrienden en verbleven in het hotel. Het hotel is erg gezellig, schoon en heerlijk ontbijt. De gastheer is hartelijk en ons te verwelkomen. Zeker zal ik aanraden en weer komen.

Kamertip: rustigere verdiepingen
  • Verbleef: januari 2016, reisde met vrienden
24 november 2015 beoordeeld

Prima gelegen hotel in het centrum. Lekker en uitgebreid ontbijt.
op een paar minuten stappen van de meeste bezienswaardigheden en juist naast een boekingskantoor om excursie te doen naar Auswitch , Birkenau en de zoutmijnen.

Verbleef: september 2015
20 mei 2015 beoordeeld

Het hotel ligt aan de rand van het centrum van de stad waardoor we wel onmiddellijk in het bruisende centrum waren maar toch rustig konden slapen. De kamers werden dagelijks grondig gepoetst. Gratis water en gratis wifi op de kamer. Het personeel was vriendelijk en hulpvaardig. Het ontbijt was lekker en uitgebreid. De bezienswaardigheden van de stad liggen op wandelafstand. Absoluut een aanrader voor een bezoek aan Krakau.

Verbleef: mei 2015, reisde met vrienden
6 april 2015 beoordeeld

Eind 2014 drie maal een week in dit hotel verbleven. De ideale uitvalsbasis om de stad te gaan bezoeken. Geschikt voor citytrippers en zakenmensen. De charme van oude, authentieke maar propere kamers. Aparte meetingruimte op de bovenverdieping van het hotel. Een aanrader!

Verbleef: november 2014, reisde voor zaken