Vandaag geopend: 00:00 - 21:00

vanaf US$ 55,56
vanaf US$ 66,89
vanaf US$ 68,03
Beoordeeld op 16 augustus 2019 via mobiele applicatie

Zeker de moeite waard, leuke toer door het van oudsher joodse wijk kazimierz. Er wordt vanalles verteld onderweg en bijpassend bij de gerechten. Je krijgt typisch poolse dingen te proeven en te drinken. Wij hebben dit als afsluiting van onze stedentrip gedaan, denk dat het misschien leuker is om dit aan het begin te doen omdat je echt op leuke plekjes komt waar je waarschijnlijk nog graag eens terug wil.
Een aanrader!!

Datum van activiteit: augustus 2019
Beoordeeld op 23 mei 2019

Aangename culinaire rondleiding door Kazimierz met gepassioneerde gids.
Aanrader voor jong en oud.
Kennismaken met Poolse eetcultuur op erg toffe manier.

Datum van activiteit: mei 2019
Beoordeeld op 13 mei 2019

Interessante tour met gezellige gids die met leuke verhalen een inkijkje geeft in de Poolse eetcultuur. Echt een aanrader! We zijn met totaal 8 personen, incl de gids, door de Poolse wijk Kaziemierz gewandeld en hebben 5 stops gemaakt onderweg waar we diverse Poolse hapjes en drankjes hebben gekregen. Alles bij elkaar was het ruim voldoende als volledige maaltijd. Na de tour kregen we nog de recepten via mail toegestuurd.

Datum van activiteit: mei 2019
Beoordeeld op 16 april 2019 via mobiele applicatie

Kamila was een zeer goede gids. Ze is erg gepassioneerd over traditionele Pools eten en kan hier leuk over vertellen. Ze neemt je mee langs interessante restaurants die je als toerist normaliter niet zou vinden. De gerechten en de drank die ze heeft uitgekozen zijn echt het proberen waard. Een echte aanrader!

Datum van activiteit: april 2019
Beoordeeld op 23 januari 2019 via mobiele applicatie

Wij ,moeder en dochter, hebben erg genoten van deze foodtour. We kwamen in verschillende restaurantjes en hebben daar allemaal typisch poolse gerechten gegeten. Verder hebben we nog 2 wodka's met hapjes en 2 typische bieren gedronken. Kamila is heel vriendelijk en kan heel leuk vertellen in heel goed engels en zo leer je veel over de gerechten en de gewoontes. Eet die dag niet al te veel, wantje komt behoorlijk vol te zitten. Als je in Krakau bent zou ik dit op een van je eerste avonden doen, want Kamila heeft ook nog tips voor andere restaurants en wat leuke uitgaanstentjes zijn. Je krijgt een plattegrond mee waar alles opstaat en ook nog recepten. Helemaal top!!