“Lekker maar niets bijzonders”
Beoordeling van Little Hanoi...and more!

Little Hanoi...and more!
Geclassificeerd als nr. 14 van 495 Restaurants in Katowice
Keukens: Diner, Vis en zeevruchten, Vietnamees
Geschikt voor: Zakelijke bijeenkomsten
Dineropties: Diner, Na sluitingstijd, Reserveringen
Wijk: Śródmieście
4 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Gelukkig konden we op zaterdagavond zonder reserveren nog terecht. De kaart werd snel gebracht en ook de bestelling werd vlot opgenomen. Toen begon het wachten. Het duurde zeker een kwartier voordat de drank gebracht werd( en het restaurant was bij lange na niet vol). Het eten duurde echter nog wel 25/30 minuten. De bestelde springrolls waren prima. De gamba’s waren krakend vers maar wat smaakloos en ook de bijbehorende saus was smaakloos. Prijs was verder prima tov de kwaliteit. Saigon bier was uiteraard goed, de sauvignon iets aan de zoete kant.

Datum van bezoek: september 2019

21 juli 2019 beoordeeld

Maaltijden waren zeer goed en vers bereid.
We waren met drie personen.
Alle 3 hadden we vooraf loempia’s.
Hoofdgerechten waren noodlesoep, squid en spareribs.
Nagerechten: met whisky geflambeerde banaan, ijs met mangosaus
Sfeer was gezellig en oosters, bediening was snel en perfect.

Datum van bezoek: juli 2019
20 februari 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Met een aantal collega’s voor dit restaurant gekozen. We bestelden allemaal een eigen voorgerecht, ik nam de speing rolls beef en de andere de kleine soepen. Alles zag er verzorgd uit en smaakte heerlijk. Wel hadden er iets meer groente in de spring rolls gekund en iets minder glasnoedels. Als hoofdgrecht bestelden we diverse gerechten welke we deelden. De beef cubes sprongen er echt uit! We bestelden een fles cava wat een prosecco bleek.... maar smaakte prima. De ruimte was niet al te groot en als alles vol zit wel veel lawaai.

Datum van bezoek: februari 2019
12 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Twee maal met collega's gegeten en twee maal heel erg genoten van de Aziatische keuken! We hebben telkens gevraagd om de gerechten op het midden van de tafel te delen en was een aanrader! De calamaris in look, gebakken scampi's, Ribbs in karamel en kip met exotische saus zijn zeker de moeite waard!!

Datum van bezoek: juli 2017
28 januari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten. Twee verschillende schotels geprobeerd. Ze waren beide prima.
Duurde wel lang tussen de gerechten door en de bediening is niet altijd even snel met de kaart brengen.
Uiteindelijk 25€ betaald voor twee hoofdgerechten en twee desserts. Inclusief drank.

Datum van bezoek: januari 2017

Reizigers die Little Hanoi...and more! bekeken, bekeken ook

Katowice, Silesia Province
Katowice, Silesia Province

In Little Hanoi...and more! geweest? Deel je ervaringen!