27 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Na meerdere verblijven zijn we nog steeds zeer tevreden over het geheel ; zowel de inrichting , de service , de kamers en beide restaurants maken het geheel een verblijf waard . Daar de prijzen ook nog eens heel redelijk zijn , is dit hotel een grote aanrader .

Verbleef: september 2017, reisde voor zaken
GeneralManager_GM, General Manager van Vienna House Easy Katowice, reageerde op deze beoordelingGereageerd 29 september 2017

Dear paulsZ9852JC

Thank you for your wonderful feedback. Especially we appreciate that you visit us from time to time. We will be doing our best so your next stays will be even better than previous ones.

See you soon,

Anna Gorczyca-Dziewięcka
Resident Manager & the hotel staff

31 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Wat een leuk hotel. Moderne kamers, brandschoon en goede service. Hou alleen je kamersleutel/pas niet bij je telefoon, dan kan je niet meer naar binnen. Ontbijtbuffet was uitgebreid, voldoende keuze uit brood, beleg, fruit, lokale specialiteiten en goede koffie.

Verbleef: juli 2017, reisde voor zaken
GeneralManager_GM, General Manager van Vienna House Easy Katowice, reageerde op deze beoordelingGereageerd 2 augustus 2017

Dear Mrs. Petra

Thank you for your review. It is great to hear that we fulfilled your expectations.

We look forward for your next visit.

Kind regards,

Anna Gorczyca-Dziewięcka
Resident Manager

30 september 2016 beoordeeld

Prima hotel. Nabij winkelcentrum (loopafstand). Hotel heeft nette kamers en vriendelijke bediening. Voorzien van prima ontbijtje en een bar. Was maar voor een nachtje. Zeker een aanrader voor verblijf.

• Verbleef: augustus 2016, reisde voor zaken
GeneralManager_GM, Dyrektor generalny van Vienna House Easy Katowice, reageerde op deze beoordelingGereageerd 3 oktober 2016

Dear Mr. Erwin

Thank you for the feedback and the recommendation of our hotel.
It is our goal to provide nice home atmosphere and best services - we hope that you experienced that.

We look forward for your next visit.

Greetings from Katowice,

Tomasz Piorkowski
Regional Director & the Hotel angelo by Vienna House team

25 mei 2016 beoordeeld

Prima hotel met fantastische bedden en een ruime badkamer.
Naast een meer dan voldoende ontbijt, is ook de hotelbar een aanrader.
Op loopafstand zijn meerdere restaurants en bars te vinden.
Let op: hotel ligt zeer dicht bij stadscentrum (5 mins lopen), zonder last te hebben van geluid.

Kamertip: Liften zijn snel genoeg, verdieping dus geen probleem.
  • Verbleef: maart 2016, reisde voor zaken
GeneralManager_GM, General Manager van Vienna House Easy Katowice, reageerde op deze beoordelingGereageerd 2 juni 2016

Dear Sir

It is nice to find out that you had a good stay with us and even the location was convenient for you. The hotel wil stay open with home atmosphere in case you will travel to Katowice again - we look forward to see you again.

Greetings from entire angelo by Vienna House team,

Tomasz Piórkowski
Regional Director

8 april 2016 beoordeeld

De kamers zijn modern en functioneel. Alles is aanwezig, ook de mogelijkheid om een koffie of een thee te maken. De badkamer is ruim met een inloopdouche. Je hoort geen geluiden van de andere kamers of de gang. En ook niet van buiten hoewel het buiten vrij druk verkeer is. De kwaliteit van het bed is prima.
Op de verdieping is er gratis water of koffie te verkrijgen. Er staan ook een paar computers met printer. Niet dat je die echt nodig hebt, want de wifi is o.k..
In het hotel kan men tot middernacht eten aan zeer democratische prijzen, maar verwacht geen haute cuisine (Eventueel is er ook room service). Tenslotte is het ontbijt zeer uitgebreid. Wat zeker een pluim verdient is de vriendelijkheid van de medewerkers : zowel aan het onthaal, in de bar-restaurant als tijdens het ontbijt werd alles vriendelijk, rustig, spontaan en met de glimlach afgehandeld. Je voelt je zeker geen doorgangsreiziger voor één nacht. Echt een verademing in vergelijking met sommige andere zakenhotels.

• Verbleef: april 2016, reisde voor zaken
GeneralManager_GM, General Manager van Vienna House Easy Katowice, reageerde op deze beoordelingGereageerd 10 april 2016

Dear Mr. Cerckel

Thank you very much for your time devoted to write such an extensive review.
If we provide the best service it is because we have best guests who can both appreciate all aspects they like and give us a constructive feedback on what should be implemented or changed. Basing on that we are doing our best to adjust our services to the guest needs. In the end we are happy that our customers can feel like at home at the angelo by Vienna House and we can enjoy working here.
We look forward to welcoming you back if your travel plans bring you back to Katowice.
Greetings from entire angelo by Vienna House team,
Tomasz Piorkowski