ZenHotels.com
Travelocity
Radissonhotels.comUS$ 133
Beoordeeld op 9 november 2020

zeer goed .meer multi media , te keouen menu kaart. ( meer keuze) in restaurant. Hambuger hoort past niet in de stijl van dit hotel/restaurant. gebrek aan goed een goed menu. zoals een goede steak of chateaubriant of vist gerechten

Datum van verblijf: november 2020
Radisson Blu, General Manager van Radisson Blu Hotel Gdansk, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 10 november 2020

Dear Guest, thank you very much for staying with us and taking your time to write this review. We are happy to hear you enjoyed good service. We appreciate very much your comments concerning those areas which still require improvement. Hope to welcome you in a healthier future. Have a nice day! Radisson Blu Team

Beoordeeld op 13 januari 2020

Schoon en net hotel midden in de stad. Alles praktisch op loopafstand ook. Vriendelijk personeel met aandacht voor de gast. Goed ontbijt ook met aandacht voor gluten-free dieet wensen. Kamer 320 was prima en lekker rustig gelegen. Wij hebben genoten hier.

Datum van verblijf: januari 2020
Beoordeeld op 2 juli 2019

De bedden zijn bijzonder prettig in dit hotel en personeel vriendelijk. Het ontbijt is echter veel te duur. Vlakbij het hotel betaal je 3 keer minder. Bijvoorbeeld bij Restauracja Gvara of Cafe Bar Mon Balzac.

Datum van verblijf: juni 2019
Radisson_GDN, Guest Relations Manager van Radisson Blu Hotel Gdansk, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 3 juli 2019

Dear Guest, Thank you for staying with us and taking time to review us in such positive way. It is a great pleasure for us to find your review - thank you so much for sharing your thoughts here .Please accept our apology that we did not meet your breakfast expectation. We will be delighted having a chance to welcome you again and awaiting for this opportunity in the future. We are sending our best regards to you. RadissonBlu Hotel Gdañsk.

Beoordeeld op 6 maart 2018

We lopen nog even door de mooiste straten voor we eer naar het vliegveld gaan en willen nog vlug iets eten. We gaan naar de Radisson Blu Hotel. Het zit er een stuk chiquer uit dan we van plan waren, maar we zijn eenmaal binnen, dus...
Nog twee tafels bezet. De gasten aan de ene tafel drinken alleen bier en de andere staan op het punt van vertrekken. Dan moet het toch lukken.
Voor alle zekerheid nog even vragen. Geen probleem. Mooi. We bestellen direct en dan begint het lange wachten. We zien steeds personeel heen en weer lopen met papieren en dingen ordenen, maar er is verder niemand. Na 40 minuten opnieuw gevraagd en dan komt het. Ziet er mooi uit en smaakt ook prima. Jammer van de tijdsdruk.

Datum van verblijf: februari 2018
Radisson_GDN, Kierownik ds. PR van Radisson Blu Hotel Gdansk, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 8 maart 2018

Dear Guest, Thank you for staying with us and taking time to review us in such wonderful way. It is a great pleasure for us to find your fantastic review - thank you so much for sharing your thoughts here. We will be delighted having a chance to welcome you again and awaiting for this opportunity in the future. We are sending our best regards to you. RadissonBlu Hotel Gdańsk.

Beoordeeld op 9 juni 2017

Dit ***** hotel ligt in op een unieke locatie in het hart van de oude stad.
De kamers zijn smaakvol ingericht en voorzien van comfortabele bedden aan ruimte is geen gebrek.
De badkamer is ruim, luxe en brandschoon. Alle amenities zijn aanwezig.
Het personeel is vriendelijk. Echter, hebben we toch een paar opmerkingen ter verbetering, vooral t.a.v. het ontbijt. Hoewel alle ingredienten aanwezig zijn voor een goed ontbijtbuffet ontbreekt er iets, waar moeilijk de vinger op te leggen is. Wij zijn na 3 dagen tot de conclusie gekomen dat dit het gemis aan persoonlijke aandacht is. We hebben geen restaurantmanager gezien. Er is voldoende personeel, maar deze zijn allemaal druk met opruimen en schoonmaken. Er wordt niet ongemerkt opgelet naar de behoefte van de gasten. Bijv. Koffiemachine stuk, duurde alle drie dagen, Filterkoffieapparaat regelmatig leeg, en er moet diverse malen verzocht worden het buffet aan te vullen. Een controlerend oog van een restaurantmanager zou o.i. al een stuk beter werken. Uiteindelijk denken we dat het personeel te onervaren is voor een 5 sterrenlocatie.
Er zou in de receptie en lobby wat aanpassingen mogelijk zijn. De overigens buitengewoon vriendelijke en service verlenende receptie neemt erg veel ruimte in. De lobby zou wat gezelliger kunnen zijn. De bar en het restaurant nodigen niet echt uit.

Datum van verblijf: juni 2017
Radisson_GDN, Public Relations Manager van Radisson Blu Hotel Gdansk, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 29 juni 2017

Dear Steenhuis,
Thank you for staying with us and taking time to review us in such wonderful way. It is a great pleasure for us to find your fantastic 5* review - thank you so much for sharing your thoughts about our hotel. We will be delighted having a chance to welcome you again and awaiting for this opportunity in the future. We are sending our best regards to you. RadissonBlu Hotel Gdańsk.