“Lekkere pizza en Heineken ”
Beoordeling van Il Gusto

Il Gusto
Geclassificeerd als nr. 3.398 van 6.157 Restaurants in Praag
Wijk: Staré Město (Oude Stad)
Wijk: Staré Město (Oude Stad)
31 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Fijne pizza besteld en mooie dunne bodem. Goede bediening en prijs kwaliteit is prima voor zo midden in t centrum.

Datum van bezoek: mei 2018

11 maart 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekker gegeten, goede kwaliteit en heerlijke wijnen,gezellig en vriendelijke bediening. Voelde ons heel welkom,waren heel belangstellend naar waar wij vandaan kwamen. Toonde oprechte belangstelling.
Een aanrader.

Datum van bezoek: maart 2018
14 januari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Een Zeer goede Italiaan(zonder glimlach )
Maar de kwaliteit maakt dat goed
Een lekkere risotto en heerlijk pasta van de dag met een lekker en betaalbare Pino griggo

Datum van bezoek: januari 2018
24 december 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Nadat we bij een andere zaak zijn weg gegaan omdat dat een ramp was hier terecht gekomen
Prima zaak lekkere pizza en pastas en een goed dessert

Totaal voor +-100 euro met ze 4e!

Wel de dag erna behoorlijk ziek geweest van de garnalen dus zou daarmee uitkijken

Datum van bezoek: december 2017
20 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Voor vertrek naar de luchthaven met het gezin hier een late lunch genomen. Restaurant ziet er gezellig uit; personeel ook vriendelijk. De bestelde gerechten, soep, spaghetti en pizza’s waren erg lekker! Drankjes erg prijzig en op de rekening wordt per persoon CZK35 per couvert gerekend. Dat doen ze inderdaad in Italië maar normaal niet in Praag. Dat betaal je dan voor een niet vers broodje wat in 5 plakjes is gesneden. Ook voor de kinderen werd dat berekend en dat maakte dat we niet geheel tevreden het restaurant verlieten.

Datum van bezoek: oktober 2017

In Il Gusto geweest? Deel je ervaringen!