“Superleuk wandeling!”
Beoordeling van Mijn Praag Tours

Mijn Praag Tours
Geclassificeerd als nr. 24 van 575 Tours in Praag
Type: Stadstours, Tours
Meer gegevens van de attractie
Attractiegegevens
Aanbevolen duur van bezoek: 2-3 uur
Beschrijving eigenaar: PRAAG ZIEN DOOR DE OGEN VAN EEN IN PRAAG WONENDE NEDERLANDER? "Onze liefde en enthousiasme voor Praag willen wij graag met jou delen!" Wij, Dennis en Joshua (twee Nederlanders), zijn ooit begonnen met het geven van fietstours in het mooie Praag. Wij zijn beide hier ooit als toerist gekomen en uiteindelijk met veel plezier in Praag gaan wonen. Door de jaren heen kwamen wij erachter dat er onder de Nederlandse toeristen meer behoefte ontstond aan uitgebreidere tours en excursies. Een tour inclusief lunch of diner, een avond programma of een dagtrip naar de adembenemende plekken net buiten Praag. Niet zomaar een standaard stadstour of excursie, maar veel meer dan alleen snel de highlights. Door onze jarenlange ervaring met Nederlandse toeristen in Praag hebben wij een zeer goed beeld gekregen van wat een geslaagde stedentrip naar Praag voor jou inhoudt. Met onze stadstours geven je een kans om Praag te ontdekken en als een insider te beleven. We hopen je snel eens te ontmoeten om deze mooie en bijzondere stad aan je te laten zien. Graag tot ziens! Dennis & Joshua
1 juni 2018 beoordeeld

In onze citytrip was een wandeltocht ‘Het beste van Praag’ inbegrepen, en we hebben ons hier dan ook op ingeschreven. Hiervan hebben we geen seconde spijt gehad, integendeel! Josca begeleidde de wandeling, en hij deed dat supergoed!
Hij heeft ons heel veel verteld over de stad, ook dingen die je niet in een reisgids terugvindt. Ook gaf hij ons heel veel goede tips voor ons verder bezoek aan Praag, en stond hij echt open voor vragen van onze kant.
Voor ons was dit echt de perfecte kennismaking met Praag! Bedankt, Josca!

31 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Vandaag hebben mijn moeder en ik de compleet Praag fietstour gedaan met Josca. We hebben een onwijs leuke Praag ervaring hierdoor gekregen en wij hebben ontzettend veel weetjes en geschiedenis over de stad leren kennen. Hij wist zoveel te vertellen en bracht het op een leuke manier. Echt een aanrader dus! Thanks Josca voor vandaag!

29 mei 2018 beoordeeld

29 mei 2018 beoordeeld

Brain liet ons tijdens een geweldige fietstocht de onbekende plekjes van Praag zien.
Hij wist ons zeer veel over zijn geliefde stad te vertellen.
Jammer dat we niet langer in Praag waren , anders hadden we nog zeker een andere tocht bijgeboekt. Complimenten!

Bekijk meer beoordelingen
28 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Verborgen fietstour met Lesley gedaan, echt een aanrader! Mooie manier om ‘onontdekte’ plekken te zien!

Reizigers die Mijn Praag Tours bekeken, bekeken ook

In Mijn Praag Tours geweest? Deel je ervaringen!