Mijn Praag Tours
Opslaan
Van tevoren boeken
Tours van Mijn Praag Tours zijn vaak snel uitverkocht. Reizigers raden aan van tevoren te boeken!

vertaald door Google
De Delicious Beer Tour
2 beoordelingen
vanaf US$ 51,80
Beoordeeld op 29 mei 2018

Brain liet ons tijdens een geweldige fietstocht de onbekende plekjes van Praag zien.
Hij wist ons zeer veel over zijn geliefde stad te vertellen.
Jammer dat we niet langer in Praag waren , anders hadden we nog zeker een andere tocht bijgeboekt. Complimenten!

Beoordeeld op 28 mei 2018 via mobiele applicatie

Verborgen fietstour met Lesley gedaan, echt een aanrader! Mooie manier om ‘onontdekte’ plekken te zien!

Beoordeeld op 26 mei 2018 via mobiele applicatie

Met 10 man op vriendenweekend in Praag. De tour werd geleid door Joshua en was zeer geslaagd! We hebben veel geleerd over Praag en ontzettend gelachen met elkaar. Fietsen waren modern en reden prettig en de route was ook precies goed.

Tip voor anderen: vraag Joshua waar je kan eten/stappen enz. Goede tips!

Joshua nogmaals bedankt namens de 10 jongens uit Deventer!

Beoordeeld op 25 mei 2018 via mobiele applicatie

9 onze fiets gids Braun Spoorendonk was geweldig, wist alles tot in detail te vertellen.
Een gezellige gast

Beoordeeld op 22 mei 2018 via mobiele applicatie

Met vriendinnen op stedentrip geweest. In de avond kroegentocht geboekt met Jozua van mijn Praag tours. Hij was zeer attent en bracht ons naar zeer gezellige tentjes die we anders niet hadden ontdekt. Deze tour was zeer positief en een toegevoegde waarde aan ons bezoek in Praag. Jozua bracht ons in de avond ook weer terug naar het hotel! Zeker aan te raden. Groetjes de vriendinnen. Xxx