“Gezellige plek met live muziek”
Beoordeling van The Irish Times Bar

The Irish Times Bar
Geclassificeerd als nr. 233 van 6.446 Restaurants in Praag
Keukens: Iers, Internationaal
Wijk: Staré Město (Oude Stad)
Wijk: Staré Město (Oude Stad)
6 januari 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Een gezellige bar/café om wat te drinken of eten met een ruime keuze aan gerechten. Voor een lunch bestaande uit twee grote sandwiches en twee maal drinken ongeveer twintig euro kwijt. Zeker een aanrader om even binnen te lopen en op te warmen! (in de winter dan)

Datum van bezoek: januari 2019

10 december 2018 beoordeeld

Leuk plekje, verwarmde buitentent en dekentjes... Vriendelijke bediening. Hebben enkele lekkere wijntjes, lokaal, maar ook buitenlands. Ruime drankporties. Irish Coffee is niet aan te raden, al zou je denken dat je hiervoor hier moet zijn... Maar anders, zeker OK.

Datum van bezoek: december 2018
15 november 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Super gezellige bar met super personeel, wij hebben erg genoten van onze avondjes hier. Met de terassverwarming is het ook erg aangenaam tijdens de koudere dagen in praag! Aanrader!

Datum van bezoek: november 2018
28 oktober 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Goede nette en snelle bediening. Veel keuze in whiskey zoals dat hoort in een irish pub. Op zondagavond een live bandje die verrassend goed speelde. Sfeer in de pub was zeer goed.

Datum van bezoek: oktober 2018
25 oktober 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij hebben hier sochtens op het terras gezeten voor een koffie. Het terras is overdekt en goed afgeschermd tegen de wind. Het was eind oktober en het was hier aangenaam warm.

De koffie en warme chocolademelk smaakten goed

Vriendelijk persooneel.

Datum van bezoek: oktober 2018

In The Irish Times Bar geweest? Deel je ervaringen!