Besparingsmelding! 16% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 16% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 119 per nacht.

Anna Hotel(Praag)(Heel veel waar voor je geld!)
NYX Prague(Praag)
NH Prague City(Praag)
  • Bar/lounge
PLUS Prague(Praag)(Heel veel waar voor je geld!)
Gratis annuleren tot 28/07
  • Zwembad
Besparingsmelding! 58% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 58% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 52 per nacht.

• Gratis ontbijt
Hotel Pav(Praag)(Heel veel waar voor je geld!)
4 april 2016 beoordeeld

Een heel fijn, comfortabel, proper hotel.
Ja ik kan alleen maar positief zijn. Ontbijt is ook zeer goed . je komt niks tekort.
Heel vriendelijke personeel, zijn meer dan bereid om goed advies te geven ivm uitstappen.
Lunch of diner zou ik ergens anders doen. Ze geven op dat vlak ook advies als je er naar vraagt ....

• Verbleef: maart 2016, reisde met vrienden
26 oktober 2014 beoordeeld

Wij verbleven drie dagen in Praag in dit verrukkelijke hotel met slechts twintig kamers. Je wordt fantastisch ontvangen met heel veel informatie over de stad! Het buitengewone vriendelijke en gastvrije personeel is bereid alles voor je te doen en uit te zoeken. Kamer was ruim, schoon en rustig gelegen. Ontbijt uitstekend! Ligt wel wat buiten het centrum, maar is prima te belopen langs de Moldau en een taxi is altijd beschikbaar en goedkoop. Uiteraard ook zeer toegankelijk met openbaar vervoer. De Wifi verbinding was meer dan voortreffelijk, eigenlijk de beste die we in de vele hotels ooit hebben gehad. Kortom dit hotel is een absolute aanrader!

• Verbleef: oktober 2014, reisde met een partner
14 mei 2013 beoordeeld

Mooi hotel, super vriendelijk personeel! Hebben er twee nachtjes verbleven! Echt de moeite waard. Alles was perfect in orde, super ruime kamer, geweldig goed bed, want zelf rugpatient, is niet altijd voor de hand liggend om een goed bed te hebben in een hotel. Zeer uitgebreid en uiterst lekker ontbijt. Zeker een aanrader!

• Verbleef: oktober 2012, reisde met familie
23 augustus 2010 beoordeeld

Een van de beste ontbijten die ik ooit heb gehad !!!!!
Klein van opzet met perfecte service

Verbleef: juli 2009, reisde met een partner
12 april 2009 beoordeeld

we verbleven 3 nachten in dit fantastische hotel. Niets was te veel. Je wordt in de watten gelegd met een hartelijk welkom, een plattegrond waarop uitgelegd wordt waar alles te vinden is in Praag. Een heerlijk ontbijt, roomservice included, gratis internet verbinding en als je geen laptop mee hebt genomen kun je die een lenen van het hotel. Zo staat er ook een parapluieservice ter beschikking voor als het regent. 2 x per dag wordt uw kamer schoongemaakt. Het eten in het restaurant is ook perfect.
Kortom, wilt u verwent worden als een Generaal, dan moet u in dit hotel zijn.

• Verbleef: april 2009, reisde met een partner