“Zeer ruim appartement op uitstekende locatie”
andere reiziger heeft deze accommodatie geboekt
Beschikbaarheid
Boekingsaanvraag doen
Inlichtingen vragen
Heel goed
1 beoordeling
Deze accommodatie is niet beschikbaar op deze data.
Alle beschikbare vakantiewoningen weergeven

Niveau 5 bijdrager
89 beoordelingen
8 hotelbeoordelingen
common_n_hotel_reviews_1bd8 20 nuttige stemmen
“Zeer ruim appartement op uitstekende locatie”
Beoordeeld op 13 juli 2016 voor een verblijf in mei 2016

Bijzonder groot appartement in een rustige omgeving. Het appartement is heel ruim opgezet met voldoende voorzieningen en bovendien erg schoon. In de badkamer troffen wij een groot bad aan met een losse douchekop. Deze kon niet bevestigd worden. Douchen gaat dan een beetje moeilijk. Tijdens ons verblijf werden schone handdoeken niet vanzelfsprekend aangeleverd. Wij verbleven 3 dagen.

De eigenaar bood van te voren via de mail een transfer van het vliegveld en weer terug aan. Dit kostte ons 20 euro heen en 20 euro terug. Prima te doen. Goede service!

Hoe was de sleuteloverdracht? Algemene staat van de woning
Beddengoed & matrassen Keuken & keukengerei
Hoe schoon was de badkamer? Overige faciliteiten & voorzieningen
Service
Reisgroep: Partner
Kun je dit hotel aan vrienden aanbevelen?   Ja.
  • Kwam de woning overeen met de beschrijving?
  • Zou u deze woning aanraden op basis van de locatie?
  • Bent u tevreden over de prijs/kwaliteitsverhouding?
  • Was er wifi/internettoegang in de woning?
Was dit een nuttige beoordeling? Ja
Voer reisdata in voor nauwkeurigere prijzen
2 gasten
Volwassenen2
Kinderen0
Pas toe
Bezit je een vakantiewoning? Laat deze hier vermelden.
Extra inkomsten
Eenvoudig te beheren