“Super lekkere sushi gegeten ”
Beoordeling van Yami Sushi House

Yami Sushi House
Geclassificeerd als nr. 81 van 6.136 Restaurants in Praag
Keukens: Sushi, Europees, Japans, Koreaans, Tsjechisch
Geschikt voor: Lokale keuken
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Wijk: Staré Město (Oude Stad)
30 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeer leuke kleine zaak met vriendelijk en kundig personeel. Sushi besteld en was helemaal top! Vooral de Yami rol is geweldig. Zie foto.

25 november 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijke sushi!!
Heel leuk om te zien hoe de sushi gemaakt wordt als je aan de bar kunt zitten. Erg vriendelijk personeel en super lekker gegeten

1 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Het restaurant ziet er leuk uit, niet heel speciaal maar gezellig. De sushi's zijn uitmuntend! Lekker en speciaal althans als je de special Rolls pakt. French Kiss, Spider-Man, Marylin monrol zijn erg lekker.
Niet heel duur!

30 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Opnieuw lieten we ons leiden door advies op Tripadviser en opnieuw was het prima zoals verwacht: combinatie van goed eten, vriendelijk personeel en zeer redelijke prijs zeker voor Japans eten. We hadden niet gereserveerd en kregen toch een tafeltje. Door hun succes hebben ze achteraf een soort veranda bijgezet en wat aangekleed, toegegeven binnen was beter geweest. Maar het eten maakte alles goed.

27 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Zo is sushi bedoeld, niet all you can eat, maar zorgvuldig uitkiezen. Let wel op dat de porties echt mega zijn. Na 1 portie van 2x 8 stuks zaten we al bomvol! Maar wel erg lekker! Aanrader.

Reizigers die Yami Sushi House bekeken, bekeken ook

In Yami Sushi House geweest? Deel je ervaringen!