“Echt lekker”

Keukens: Belgisch
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Reserveringen
Wijk: Vinohrady & Vršovice
31 mei 2018 beoordeeld

Heel lekkere mossels gegeten met verse frietjes! De prijs viel ook heel goed mee
Leuke bediening......zeker een aanrader!

25 mei 2018 beoordeeld

Indien je in Praag op restaurant mossels of oesters op Belgische wijze wil eten is Bruxx een goed adres. Samen met een interessante keuze van Belgische bieren is het een aanrader. Best op voorhand reserveren of buiten de drukke uren gaan -dat maakt je bezoek zeker leuker. Bruxx bereik je makkelijk met het openbaar vervoer (Naměsti Miru).

26 december 2017 beoordeeld

Lekker eten in een leuk interieur
Moest wel allemaal vlug gaan en het personeel had zijn dagje niet denk ik

11 december 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

We kwamen hier voor een kop warme soep en wat lekkers om op te warmen. Uiensoep is niet zoals ik hem ken maar wel lekker, zou nog lekkerder zijn als de soep ook warm was. Ik had warme chocolademelk besteld maar deze had de dikte van een vla? Deze heb ik niet opgedronken. Verder was het personeel wel heel aardig maar het kwam allemaal heel erg gehaast over. We hadden ook echt binnen 2 minuten ons gerecht. Ik zou er niet weer heengaan.

22 april 2017 beoordeeld

Een stuk België in Praag. Lekker eten; Vriendelijke bediening; Zeer uitgebreide bierkaart; Lekkere taarten, pralines, ..

In Bruxx geweest? Deel je ervaringen!