NYX Prague(Praag)
  • Inclusief ontbijt
GOLF Hotel(Praag)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Inclusief ontbijt
Anna Hotel(Praag)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Bar/lounge
NH Prague City(Praag)
NH Hotels
Agoda.com
Hilton Prague(Praag)
Priceline
  • Zwembad
5 oktober 2017 beoordeeld

Gezien alle reacties hadden we er meer van verwacht.
De locatie is absoluut zeer goed, de kamer is zo ongeveer wat je kunt verwachten, echter is deze vrij koud qua aankleding en zeer gehorig, wij hadden een kamer op de derde verdieping en in de nacht hoor je alle geluiden van de straat, trouwens zeker ook van de naastgelegen kamer.
Het ontbijt vonden wij tegen vallen, vrij weinig keuze of je moet gek zijn op gebakken eieren, worstjes etc.
De dames bij de receptie zijn uitermate vriendelijk, alsook het personeel wat actief is tijdens het ontbijt, dit is niet te zeggen van het personeel wat het `terras bedient van het bijhorende restaurant `U Dominikana`
De schoonmaak van de kamer is zeer goed.

• Verbleef: september 2017, reisde met een partner
Miroslava M, Room Division Manager van Dominican Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 6 oktober 2017

Dear Arnout941 ,

Thank you very much for your review.We are sorry that our hotel did not meet up your expectations .Due to our central position you can sometimes hear a nightlife in the city,for this case we provide an ear plugs in every room. For breakfast we offer a wide selection of muesli , fruits , sweet pastry ,cheeses and vegetables in case you do not prefer freshly cooked eggs and sausages. We are glad that you found hotel our staff friendly and we will improve the staff on outside garden. We really hope that next time you will find your stay much better.

With best regards

Miroslava Matejová
Room Division Manager
Hotel Savic s.r.o,

23 oktober 2016 beoordeeld

Mooie kamer met uitstekende douche, veel fijner dan een bad om in te douchen. Kamer ruim en met koffie faciliteiten. Het ontbijt is ook uitstekend. De ligging van het hotel in de oude stad en nabij de Karelsbrug is ook erg goed.

• Verbleef: oktober 2016, reisde met een partner
Beoordeling verzameld in samenwerking met Amoma.com
Petr C, Guest relation van Dominican Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 25 oktober 2016

Dear Guest,

we are happy that you have enjoyed your stay with us at Savic hotel.
Thank you for your compliments to our bathroom and the breakfast selection.
We'll be looking forward to an opportunity to see you again at Savic hotel.

Yours sincerely,

Diana Kánová

8 maart 2016 beoordeeld

Verbleef in een hele mooie kamer met een zeer lekker bed. Vloerverwarming was heel erg aangenaam na een dag in de sneeuw buiten. Personeel is heel behulpzaam en het eten in het restaurant is goed te doen. Ook is het een top locatie, met een kleine wandeling van 10min ben je bij de Karelsbrug.

• Verbleef: maart 2016, reisde met familie
Petr C, Guest relation van Dominican Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 10 maart 2016

Dear Guest,

allow me to thank you for your time and kindly words here on Tripadvisor regarding our Savic Hotel. We would like to express our sincere appreciation for you coming to stay with us and we hope to invite you at Savic Hotel again in the near future.

Yours sincerely,

Diana Kánová

8 februari 2016 beoordeeld

Het hotel weet zijn klassieke schoonheid te bewaren terwijl het alle moderne voorzieningen aanbiedt. De locatie is gewoon perfect. Ja, inderdaad wat dronken gebral in de nacht maar dat hoort er in deze stad blijkbaar bij. Vriendelijke mensen aan het onthaal en aan het ontbijt. Enige minpuntje is kwaliteit van het ontbijt. Beter wat minder keuze (er is zowat alles voorzien) maar betere kwaliteit. (bv. vruchtensap). Dit hotel is een aanrader.

• Verbleef: februari 2016, reisde met een partner
Petr C, Guest relation van Dominican Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 9 februari 2016

Dear Guests,
Thank you for choosing Savic Hotel for your stay in Prague. We are pleased by your kind comments regarding perfect location, helpful staff and traditional beauty of the hotel.
Thank you also for your feedback regarding breakfast, it is important to us and we will discuss this point with our F&B manager.
I hope we will welcome you to our hotel soon again and let me thank you one more time for sharing your experience on Tripadvisor.
Yours faithfully
Petr Chroust

26 november 2015 beoordeeld

Zeer vriendelijke receptionisten, mooie grote kamer (nr. 101) in het oude kloostergedeelte, zeer verzorgd ontbijt (behalve fletse fruitsalade). Koud en warm ontbijt. Eitjes/omelet etc. worden voor de hotelgasten bereid. Hotel bevindt zich op korte loopafstand van Astronomisch Uurwerk en andere bezienswaardigheden. Interieur van hotel kan wel een opfrissing gebruiken. Doch, Praag bezoeken is de ganse dag buiten zijn en waren dan happy om 's avonds naar onze mooie grote kamer te gaan.

Kamertip: Grote kamer in het oude Klooster. Nr. 101 was prima!
  • Verbleef: oktober 2015, reisde met een partner
Petr C, Guest relation van Dominican Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 11 januari 2016

Dear Guests,
Thank you very much for spending your time to share your opinion on our Savic hotel with us and the rest of TripAdvisor users. We are very glad to see, that we were able to satisfy your needs and expectations. Thank you for mentioning nice and comfortable room, good breakfast, great location next to the Old town square and helpful staff at the reception.
Thank you for recommendation to our future guests, it will be a pleasure to welcome you to the beautiful city of Prague again in the future.
Yours faithfully

Petr Chroust