Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Hotels in de buurt
Beoordelingen (1.099)
Beoordelingen filteren
1.099 resultaten
Waardering van reizigers
593
394
85
17
10
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalAlle talen
Meer talen
593
394
85
17
10
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Filteren
Lijst wordt bijgewerkt...
2 - 7 van 1.099 beoordelingen
21 september 2017 beoordeeld

Mooi modern hotel, van alle gemakken voorzien. Lobby ziet er prachtig uit. Ontbijt is erg goed en uitgebreid, was wel erg druk, maar genoeg aanbod en ruimte.
Hotelkamer was super, goed bed, mooie ruime kamer en badkamer. In onze kamer waren zelfs badjassen en bdalippers aanwezig. Op de 6e verdieping waar zaten stond bij de lift een zitje met een koffieautomaat, waar je koffie en thee konhalen. Op de kamer was er een minibar en een waterkoker aanwezig om zelf koffie of thee te zetten. Met de tram of metro ben je zo in het centrum. Aanrader om een dagkaart of meerdere dagen kaart te kopen voor het openbaar vervoer.

  • Verbleef: september 2017, reisde met een partner
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Service
2  Bedank Patriesjuh
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
angeloHotelPrague, Manager van angelo by Vienna House Prague, reageerde op deze beoordelingGereageerd 27 september 2017
Google-vertaling

Dear Guest,

thank you for taking time and leaving a review for our hotel. Every feedback helps us to improve our services. It is very nice to hear that you have enjoyed our breakfast and enjoyed our complementary coffee and tea. We hope you had a great time at our hotel and hope to greet you again for your next stay in Prague.

With best regards,

Katerina Lenkova
Resident Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
12 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeer ruime, mooi ingerichte kamer. Zeer nette badkamer. Wanneer je wil aangeven dat de kamer niet gekuisd moet worden, kan je een stoffen zakje aan de deur hangen, waar dan later snoepjes in te vinden zijn :) Ook de hotellobby zelf en de gangen zijn modern ingericht. Veel foto's van verborgen plekjes in Praag. Rustig hotel net buiten het stadscentrum. Gebruikten vaak uber taxi wat spotgoedkoop was. Het ontbijt had een uitgebreide keuze en alles lekker vers. Enige minpuntje was de toegangskaart tot de kamer en lift, die weigerde na dag 2 en nogmaals na dag 3... Slecht geprogrammeerd? Doch dit kon het goed gevoel niet verpesten, een aanrader dus.

Verbleef: september 2017, reisde met een partner
1  Bedank Mark B
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
angeloHotelPrague, Manager van angelo by Vienna House Prague, reageerde op deze beoordelingGereageerd 27 september 2017
Google-vertaling

Dear Guest,

thank you for taking time and leaving a positive review for our hotel. Every feedback helps us to improve our services. We are very happy to read that you have enjoyed the design of our hotel rooms. It is also very nice to see that you enjoyed our extensive breakfast. We hope to greet you again for your next stay here in Prague.

With best regards,

Katerina Lenkova
Resident Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
8 augustus 2016 beoordeeld

Prima hotel. Het OV is dichtbij en met de tram/metro ligt het hotel enkele minuten van het centrum. Het personeel was vriendelijk.

Het ontbijt was niet bijzonder en het toiletpapier was net schuurpapier.

Kamertip: Neem een groot donker laken o.i.d. mee, want de gordijnen laten erg veel licht door.
  • Verbleef: juli 2016, reisde met vrienden
    • Prijs/kwaliteit
    • Hygiëne
    • Service
Bedank Samantha-Stedentrip
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
angeloHotelPrague, Resident Manager van angelo by Vienna House Prague, reageerde op deze beoordelingGereageerd 10 augustus 2016
Google-vertaling

Dear Samantha,

thank you very much for choosing the angelo by Vienna House Prague for your stay and for sharing your nice review with other travellers. We are happy that you have enjoyed our hotel and thank you for appreciating our friendly and helpful team. We are looking forward to welcome you in our hotel again.

Best regards,

Katerina Lenkova
Resident Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
21 juli 2016 beoordeeld

Ruime kamers met volledig uitgeruste badkamer. Alle comfort is aanwezig. Ontbijtbuffet is rijkelijk gevuld. Prijs/kwaliteit zeker ok. Minibar was aanwezig en aan democratische prijzen. De ontvangst aan de receptie was zeer aangenaam.

  • Verbleef: juli 2016, reisde voor zaken
    • Prijs/kwaliteit
    • Kamers
    • Service
Bedank claes_b1967
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
angeloHotelPrague, Resident Manager van angelo by Vienna House Prague, reageerde op deze beoordelingGereageerd 22 juli 2016
Google-vertaling

Dear Claes_b1967,

thank you for sharing your great review here, on TripAdvisor. It is so great to read your positive comments about your stay at the angelo by Vienna House Prague. We are happy to know you had a memorable stay with us and that you enjoyed our modern and spacious room, helpful staff, delicious food as well as the location.
Thank you once again for taking the time to write your feedback about our property and we look forward to welcome you back soon again.
With best regards,
Marek Palenik
Resident Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
23 juni 2016 beoordeeld

Mooi hotel op loopafstand van restaurants, winkels en halte voor de (gele) HopOn-HopOff bustour.
De ontvangsthal/lounge/bar/ receptie is ruim. We werden zeer vriendelijk ontvangen. We konden kiezen voor twee éénpersoonsbedden of één tweepersoonsbed.

De kamer was niet groot, maar voor ons ruim genoeg. Mooie nieuwe moderne badkamer met douche, geen bad.

Wat tegen viel, was dat er maar één kleine ruimte was om onze kleding op te hangen. Dit was een ondiep nisje, met een gordijn ervoor. Gelukkig waren wij er met mooi weer en dus zomerkleding, maar als je allebei behoorlijk wat winterkleding bij je hebt, weet ik niet waar je dat moet laten.

De dekbedden waren waardeloos. Deze waren 'geklonterd', waardoor je deels hele dikke vulling had en deels lege plekken.

HELAAS...Op de site van het hotel wordt aangegeven dat er een Wellnessgedeelte is. Bij navraag bij de receptie, bleek deze toevallig net het weekend dat wij er waren gesloten te zijn, om 'technical reasons'. Wij hebben dit hotel 1 nach van tevoren geboekt en er stond niets over deze sluiting vermeld op hun site. Dit viel ons erg tegen.

Het ontbijtbuffet was goed. Ook uitgebreide ontbijt tijden. Mijn man moest maandagmorgen om 06:00uur vertrekken, het ontbijtbuffet opent om 06:30uur. Toen wij dit de avond ervoor melden bij de receptie, werd er voor de volgende ochtend een 'breakfast package' verzorgd.

Voor € 29,- per dag kan je parkeren in de parkeergarageonder het hotel, op een afgesloten gedeelte, met direct toegang tot het hotel.

Kamertip: Neem zo min mogelijk kleding mee. Bijna geen kastruimte.
  • Verbleef: juni 2016, reisde voor zaken
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Service
Bedank Linda V
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
angeloHotelPrague, Resident Manager van angelo by Vienna House Prague, reageerde op deze beoordelingGereageerd 27 juni 2016
Google-vertaling

Dear Guest,
Thank you very much for your time to write your constructive feedback. We are so grateful for all comments, negative or positive, as we believe it is the best way how we can improve our services.
We are looking forward to welcome you to our property.
With best regards,
Marek Palenik
Resident Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Meer beoordelingen bekijken