Beoordeeld op 25 juni 2018 via mobiele applicatie

Niks aan te merken! Top gastvrijheid, heerlijk ontbijt, mooie kamers en een super ligging vlakbij alle niet te missen bezienswaardigheden. Zeker een aanrader voor zij die een citytrip plannen naar Praag!

Datum van verblijf: februari 2018
Cluster_GM-Le-Hotels, Generální ředitel van Grandior Hotel Prague, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 26 juni 2018

Dear sofies870,

I am truly delighted to hear you were having such a great time during your recent stay with us. It is always nice to see our guest sharing their gratitude on social network like Trip Advisor. I would like to thank you this way on behalf of our hotel.

We hope You will stay with us again soon!

Beoordeeld op 5 mei 2018 via mobiele applicatie

Mooi hotel en goed centraal gelegen in het centrum. OV heel goed geregeld en er stopt een bus voor de deur die op 5 minuten lopen van Karelsbrug stopt.
Ruime kamer, mooi design en meubels. Het bed is groot en voorzien van dekbedden en twee kussens per persoon. Het ligt geweldig!
De badkamer is prachtig en luxe. Alles is aanwezig. Al moet je voor een vierkant toilet denk ik ook een vierkant achterwerk hebben.
Eten in het hotel valt betreft de prijs zeker mee. Ontbijt is zeer uitgebreid en zeer smakelijk.
Al het personeel spreekt engels en is zeer klantvriendelijk. In-en uitchecken gaat makkelijk en vlot. Er kan ook met euro's worden betaald. Conciergebalie voor alle vragen over Praag, OV, e.d.
Parkeren onder het hotel.
Strakke organisatie!

Datum van verblijf: mei 2018
Cluster_GM-Le-Hotels, Generální ředitel van Grandior Hotel Prague, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 14 mei 2018

Dear Michel H,

First of all I would like to thank you for taking your time to share your review of your stay at our Grandior Hotel Prague.

The location of the hotel is ideal for the leisure traveller, with many of Prague's must-see sights within walking distance.

It is a pleasure to read that you had a lovely stay and you enjoyed your stay and had the opportunity to experience so many of the fine facilities the hotel has to offer.

I do hope to see you back soon!

Beoordeeld op 23 april 2018 via mobiele applicatie

Afgelopen weekend hebben wij hier 3 nachten verbleven. Keurig ontvangen. Prima uitgeruste en nette kamer. De lobby van het hotel doet wel wat zakelijk aan. Grote eetzaal, wel wat rumoerig met goed ontbijt maar niet heel uitgebreid voor een 5-sterren hotel.
Hotel ligt op prima afstand van de meeste bezienswaardigheden. Echter hebben wij eerder 4/5 sterren hotels bezocht en vinden wij het Grandior hotel eerder een 3/4 sterren waardig hotel.

Datum van verblijf: april 2018
Cluster_GM-Le-Hotels, Generální ředitel van Grandior Hotel Prague, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 28 april 2018

Dear MarinavandenBerg,

I would like to thank you for your TripAdvisor review.

Every feedback from our guests means a lot for us. We use it as precious tool, helping us to improve our services for the future visitors.

I hope, that your overall experience from your recent visit to Prague was positive and that you kept some nice memories.

Beoordeeld op 23 maart 2018

Goed hotel dat vrij centraal gelegen is. Op wandelafstand van de oude stad. De kamer was groot en heel netjes, met een geweldig bed! Het personeel was super vriendelijk en het ontbijt was ook uitstekend!

Datum van verblijf: december 2017
Cluster_GM-Le-Hotels, Generální ředitel van Grandior Hotel Prague, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 25 maart 2018

Dear Tinyminy88,

First of all I would like to thank you for taking your time to post such a nice review.

It is pleasure to read that you have enjoyed your stay, our central location, polite staff and breakfast selection.

We look forward to welcoming you back again soon.

Beoordeeld op 18 maart 2018 via mobiele applicatie

Goede prijs kwaliteit verhouding. Meubels in kamer hebben wel hun beste tijd gehad. Uitgebreid ontbijt in zeer rumoerige grote eetzaal. Personeel is zeer vriendelijk. Al bij al zeker geen slecht hotel.

Datum van verblijf: maart 2018
Reistype: Reisde voor zaken
Cluster_GM-Le-Hotels, Generální ředitel van Grandior Hotel Prague, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 23 maart 2018

Dear Daniel P,

Thank you for sharing your review following your recent stay at the Grandior hotel Prague.

We are pleased you had an enjoyable stay and could take advantage of our prime location.

We hope you will visit us again.

Yours sincerely,