NH Prague City(Praag)
  • Restaurant
Iris Hotel Eden(Praag)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Gratis parkeren
Besparingsmelding! 15% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 15% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 54 per nacht.

K+K Hotel Fenix(Praag)
Besparingsmelding! 35% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 35% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 121 per nacht.

Hilton Prague(Praag)
  • Zwembad
Besparingsmelding! 28% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 28% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 180 per nacht.

Anna Hotel(Praag)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Inclusief ontbijt
Occidental Praha Five(Praag)(Heel veel waar voor je geld!)
Besparingsmelding! 22% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 22% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 93 per nacht.

Ibis Praha Old Town(Praag)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Bar/lounge
Priceline
  • Inclusief ontbijt
PLUS Prague(Praag)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Zwembad
Besparingsmelding! 59% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 59% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 46 per nacht.

9 november 2017 beoordeeld

Ligt op loop afstand van het centrum en de tram ( aansluiting) naar de rest van de stad voor de deur.( kies de 3 daagse kaart voor E12 als je zolang blijft) , maar de binnenstad is alleen per voet te verkennen.
Kamer prima , maar voor uitzicht kun je het beste de noordkant kiezen en hoger dan de 7 e verdieping.
Ontbijt zeer uitgebreid , genoeg leuze
Prima bedden , goede douche en een bad.

Verbleef: november 2017
Cluster_GM-Le-Hotels, Generální ředitel van Grandior Hotel Prague, reageerde op deze beoordelingGereageerd 16 november 2017

Dear Theastravel01,

Thank you for posting a review of your stay at Grandior hotel Prague. The location of the hotel is ideal for the leisure traveller, with many of Prague's must-see sights within walking distance. We are delighted you enjoyed your stay and had the opportunity to experience so many of the fine facilities the hotel has to offer. We look forward to welcoming you back on your next visit to Prague.

5 november 2017 beoordeeld

perfecte business hotel, alles aanwezig, soms iets te industrieel. Graag toch iets meer de cultuur terug te laten proeven zou welkom zijn. Ontbijt was ook te gejaagd, plaats ruimen voor de volgende. Wel de locatie is perfect centraal gelegen.

• Verbleef: oktober 2017, reisde voor zaken
Cluster_GM-Le-Hotels, Generální ředitel van Grandior Hotel Prague, reageerde op deze beoordelingGereageerd 8 november 2017

Dear Eduard R,

Thank you for your feedback. Your comments are highly appreciated and will be surely useful for other travellers. It was a pleasure to read that you had a nice and enjoyable time in our hotel and we are already looking forward to welcome you back to our property in the near future.

2 juni 2017 beoordeeld

Via boekingsite nacht geboekt voor euro 148. Echter bij betaling moest dit euro 156 worden ivm betaling in euro. In de bevestiging staat nergens dat hier een meerprijs gerekend kan worden. Jammer voor dit prima hotel dat ze op deze manier een paar extra euros willen verdienen.
Verder prima hotel, nette schone kamers, helaas is douchen in bad nog steeds gewoon in veel hotels in Praag eo.

• Verbleef: juni 2017, reisde voor zaken
Cluster_GM-Le-Hotels, Generální ředitel van Grandior Hotel Prague, reageerde op deze beoordelingGereageerd 10 juni 2017

Dear Ron H,

Thank you for taking the time to post your constructive feedback. On behalf of the entire team at Grandior hotel, Prague I sincerely apologise that we were not successful in meeting your expectations.

Please feel free to reach out directly as I would like to get a better understanding of your experience at our hotel and provide you with further assistance.

5 mei 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Centraal gelegen, groot hotel. Vanuit hier ben je in een mum van uit in het hartje van Praag. Kamers zijn ruim en zien er keurig uit. Ontbijt is goed met een ruime keuze. Tevens beschikt het hotel over een casino en een spa. Zeer bijzonder hier is de bier spa waarbij je onbeperkt bier kan drinken tijdens het bezoek. Of het nou zo goed idee is om na een paar biertjes in de sauna te gaan...

Verbleef: mei 2017, reisde voor zaken
Cluster_GM-Le-Hotels, Generální ředitel van Grandior Hotel Prague, reageerde op deze beoordelingGereageerd 7 mei 2017

Dear bigi k,

thank you very much for your positive review about our services and we are looking forward to welcome you back soon!

Kind regards
Petr Lzicar
General manager

4 mei 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Mooi (groot) hotel op een centrale plek. Vanuit daar ben je zo in de binnenstad. Nette kamers, badkamer en lekker liggende bedden. Tijdens het ontbijt kan het wel even een drukte van jewelste zijn (in de vakantietijd). Verder ruime keuze bij het ontbijt, dus je komt niets tekort. Wifi is wel erg slecht op de kamer, in de lobby is het prima.

Verbleef: februari 2017, reisde met een partner

Dear Myrthe W,

Thank you for posting a glowing review of your stay at Grandior hotel Prague. We very much enjoyed reading your lovely review, and it sounds like you had a wonderful stay. We are delighted you were charmed by the small touches and attention to detail, and also had the opportunity to experience so many of the fine facilities the hotel has to offer. We very much appreciate your kind compliments, and look forward to welcoming you back very soon.

Petr Lzicar
General manager