Gratis annuleren tot 28/07
Hilton Prague(Praag)
  • Zwembad
NYX Prague(Praag)
  • Inclusief ontbijt
Anna Hotel(Praag)(Heel veel waar voor je geld!)
Gratis annuleren tot 26/07
Boek nu, betaal bij aankomst
  • Bar/lounge
Agoda.com
Besparingsmelding! 17% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 17% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 175 per nacht.

PLUS Prague(Praag)(Heel veel waar voor je geld!)
Gratis annuleren tot 28/07
  • Zwembad
Besparingsmelding! 58% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 58% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 52 per nacht.

NH Prague City(Praag)
Priceline
Priceline
27 november 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Vriendelijk personeel. Goed ontbijt. Verzorgde en zeer complete en comfortabele kamer. Fijn bed. Ligging 200 meter vanaf de Karelsbrug. Rustig deel van de stad. Goede uitvalsbasis om de stad te verkennen. Restaurants in de buurt.

Verbleef: november 2016, reisde met vrienden
kampagarden, Manažer van Kampa Garden, reageerde op deze beoordelingGereageerd 3 december 2016

Dear guest,

Thank you very much for your review and for taking the time to write it.

Thank you as well for your comments about our "perfect location" and "friendliness of staff". We are so passionate about hospitality and such comments are so motivating! Thank you.

We hope to have the pleasure to see you again very soon.

Sincerely,

8 augustus 2016 beoordeeld

Prima verzorgde kamers, met goed ontbijt. Veel keuze en goede kwaliteit eten. Ze hadden zelfs biologische thee. Vriendelijk personeel wat goed Engels spreekt. Jammer dat de kamers geen airco hadden, want het was erg warm en ook de kamers waren aan de warme kant. Prima bedden en goede badkamer. Vanuit het hotel te voet in 1 minuut lopen stonden we op de Karelsbrug. Praag is geweldig, maar in de zomer superdruk. Veel te zien. Komen hier als het zich voordoet zeker nog eens terug. Aan te raden hotel voor Praag

• Verbleef: juli 2016, reisde met familie
kampagarden, Manažer van Kampa Garden, reageerde op deze beoordelingGereageerd 26 augustus 2016

Dear guest,

allow me to thank you for all of your kind words.

I appreciate your recommendation here on TripAdvisor and also I am glad that you enjoyed our perfect location so close to everything that Prague has to offer.
I am thrilled that we provided excellent accommodation, you could enjoy a rich breakfast and friendly and obliging team.

I am looking forward for your next stay, please contact me directly, I will be so glad to offer you some nice surprise upon your arrival and make your stay even more pleasant.

Kind regards,

7 december 2015 beoordeeld

Fantastisch mooi hotel, op rustig eiland in centrum Praag. Prima professionele medewerkers, vriendelijk en klantvriendelijk. Schoon hotel en prima ontbijt voor een redelijke prijs. Zeer klantvriendelijk

Kamertip: beide kanten prima uitzicht
  • Verbleef: december 2015, reisde voor zaken
kampagarden, Manažer van Kampa Garden, reageerde op deze beoordelingGereageerd 10 december 2015

Dear guest,

I thank you for such a nice feedback. I feel so happy when I read wonderful review after your recent stay with us. I thank you again for that!

We always try to help our guests and make their stay in the hotel more comfy and cosy.

We are always glad to see you again in our hotel. And THANK YOU for recommendation here on TripAdvisor.

Greetings from Prague,

30 november 2015 beoordeeld

Kamertip: Vast tapijt aan vernieuwing toe (plekken)
  • Verbleef: november 2015, reisde met een partner
Beoordeling verzameld in samenwerking met Amoma.com
kampagarden, Manažer van Kampa Garden, reageerde op deze beoordelingGereageerd 9 december 2015

25 maart 2015 beoordeeld

Ideale ligging met de Karelsbrug op 2 minuten loopafstand, maar toch heel rustig gelegen.
Wij hadden een de luxe kamer, heel ruim, grote badkamer en mogelijkheid om koffie en thee te zetten. Zeer vriendelijk personeel, schoon en een goed ontbijt elke morgen met vers fruit en losse biologische thee. Wij komen hier zeker terug!

• Verbleef: maart 2015, reisde met een partner