“Citytrip te Praag ”

De beste prijzen voor -
Inchecken dd/mm/jjjj Uitchecken dd/mm/jjjj
Prijzen zijn voor 1 kamer, 2 volwassenen
Prijzen weergeven
Vergelijk de beste prijzen van de beste reiswebsites
en nog 10 websites!
Kampa Garden
Beoordeeld als nr. 67 van 646 hotels in Praag
9 december 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Heel goed hotel
Ideale ligging om de stad te bezoeken
Ons hondje was meer dan welkom
Goed ontbijt
Parking was geen probleem met de kaart van het hotel tegen betaling ...20 euro per dag
Supervriendelijke receptie

Verbleef: December, 2016, reisde met een partner
kampagarden, Manažer van Kampa Garden, reageerde op deze beoordelingGereageerd 12 december 2016

Dear guest,

Thank you for posting a kind review of your stay at Kampa Garden*** Superior.

I thank you for your compliments about our breakfast offer. Indeed we pride ourselves in offering the freshest products on the market.

We look forward to welcoming you back on your next visit to Prague.

With kind regards,

27 november 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Vriendelijk personeel. Goed ontbijt. Verzorgde en zeer complete en comfortabele kamer. Fijn bed. Ligging 200 meter vanaf de Karelsbrug. Rustig deel van de stad. Goede uitvalsbasis om de stad te verkennen. Restaurants in de buurt.

Verbleef: November, 2016, reisde met vrienden
kampagarden, Manažer van Kampa Garden, reageerde op deze beoordelingGereageerd 3 december 2016

Dear guest,

Thank you very much for your review and for taking the time to write it.

Thank you as well for your comments about our "perfect location" and "friendliness of staff". We are so passionate about hospitality and such comments are so motivating! Thank you.

We hope to have the pleasure to see you again very soon.

Sincerely,

8 augustus 2016 beoordeeld

Prima verzorgde kamers, met goed ontbijt. Veel keuze en goede kwaliteit eten. Ze hadden zelfs biologische thee. Vriendelijk personeel wat goed Engels spreekt. Jammer dat de kamers geen airco hadden, want het was erg warm en ook de kamers waren aan de warme kant. Prima bedden en goede badkamer. Vanuit het hotel te voet in 1 minuut lopen stonden we op de Karelsbrug. Praag is geweldig, maar in de zomer superdruk. Veel te zien. Komen hier als het zich voordoet zeker nog eens terug. Aan te raden hotel voor Praag

• Verbleef: Juli, 2016, reisde met familie
kampagarden, Manažer van Kampa Garden, reageerde op deze beoordelingGereageerd 26 augustus 2016

Dear guest,

allow me to thank you for all of your kind words.

I appreciate your recommendation here on TripAdvisor and also I am glad that you enjoyed our perfect location so close to everything that Prague has to offer.
I am thrilled that we provided excellent accommodation, you could enjoy a rich breakfast and friendly and obliging team.

I am looking forward for your next stay, please contact me directly, I will be so glad to offer you some nice surprise upon your arrival and make your stay even more pleasant.

Kind regards,

7 december 2015 beoordeeld

Fantastisch mooi hotel, op rustig eiland in centrum Praag. Prima professionele medewerkers, vriendelijk en klantvriendelijk. Schoon hotel en prima ontbijt voor een redelijke prijs. Zeer klantvriendelijk

Kamertip: beide kanten prima uitzicht
Bekijk meer kamertips
  • Verbleef: December, 2015, reisde voor zaken
kampagarden, Manažer van Kampa Garden, reageerde op deze beoordelingGereageerd 10 december 2015

Dear guest,

I thank you for such a nice feedback. I feel so happy when I read wonderful review after your recent stay with us. I thank you again for that!

We always try to help our guests and make their stay in the hotel more comfy and cosy.

We are always glad to see you again in our hotel. And THANK YOU for recommendation here on TripAdvisor.

Greetings from Prague,

30 november 2015 beoordeeld

Kamertip: Vast tapijt aan vernieuwing toe (plekken)
Bekijk meer kamertips
  • Verbleef: November, 2015, reisde met een partner
Beoordeling verzameld in samenwerking met Amoma.com
kampagarden, Manažer van Kampa Garden, reageerde op deze beoordelingGereageerd 9 december 2015

25 maart 2015 beoordeeld

Ideale ligging met de Karelsbrug op 2 minuten loopafstand, maar toch heel rustig gelegen.
Wij hadden een de luxe kamer, heel ruim, grote badkamer en mogelijkheid om koffie en thee te zetten. Zeer vriendelijk personeel, schoon en een goed ontbijt elke morgen met vers fruit en losse biologische thee. Wij komen hier zeker terug!

• Verbleef: Maart, 2015, reisde met een partner
20 december 2013 beoordeeld

Dicht bij het historische centrum gelegen. Alles op loopafstand. Heel rustig, schoon en erg vriendelijk personeel. Gratis WiFi, goede ontvangst. Ontbijt is prima, voldoende keuze en alles wordt snel aangevuld. Kortom: prima keuze voor de prijs die je betaalt.

Verbleef: December, 2013, reisde met een partner
Hotels die je misschien ook aanspreken ...
Reizigers hebben ook deze hotels in Praag bekeken
The Golden Scissors
Friday Hotel Prague
nr. 74 van 646 in Praag
762 beoordelingen
Prijzen weergeven

In Kampa Garden geweest? Deel je ervaringen!

Aanvullende informatie over Kampa Garden

Adres: U Sovovych mlynu 543/9 | Lesser Town, Praag 118 00, Tsjechië
Telefoonnummer:
Locatie: Tsjechië > Bohemen > Praag > Malá Strana (Kleine wijk) , Praha 1
Voorzieningen:
Gratis ontbijt Gratis snelle internetverbinding (wifi) Huisdieren toegestaan (hond-/huisdiervriendelijk) Roomservice Rolstoeltoegang Vervoer van/naar luchthaven
Stijl hotel:
Nr. 118 zakenhotel in Praag
Nr. 124 romantisch hotel in Praag
Prijsklasse: € 61 - € 179 (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
Hotelcategorie:3 ster(ren) — Kampa Garden 3*
Aantal kamers: 35
Reserveringsmogelijkheden:
TripAdvisor is een trotse partner van Booking.com, Expedia, TripOnline SA, Hotels.com, Agoda, HotelQuickly en 5viajes2012 S.L., dus je kunt je reserveringen bij Kampa Garden met vertrouwen boeken. We helpen maandelijks miljoenen reizigers het perfecte hotel te vinden voor vakantie- en zakenreizen, altijd met de beste kortingen en speciale aanbiedingen.
Ook bekend als:
Kampa Garden Hotel
Kampa Garden Prague

Is dit uw TripAdvisor-vermelding?