Beoordeeld op 29 december 2017

Kwamen pas 's nachts aan in het hotel maar steeds iemand aanwezig aan de receptie. Personeel sprak heel goed Engels, kamer was heel netjes en proper. Zeker groot genoeg voor 2 personen, elke dag netjes opgemaakt (nieuwe lakens, nieuwe handdoeken,... Ontbijt was heerlijk! grote keuze van beleg, koeken, fruit,... enkel wat jammer dat er soms niet direct plaats was om te gaan zitten. En soms duurde het wat lang voor ze nieuwe dingen bijvulden.
Enkel de foto's op de site zijn niet de foto's van de standaard kamers, maar dit stoorde ons niet. Ook mogelijkheid om geld af te halen in het hotel (wel vrij hoge wisselkoers).
Als we nog eens terug gaan komen we zeker terug naar dit hotel!

• Verbleef: november 2017, reisde met vrienden
Beoordeeld op 13 september 2017

Prima hotel en ontbijt, de kamer was op de begane grond naast de receptie, wel makkelijk maar gehorig vooral in de nacht, was de derde keer dat we hier waren, volgende keer maar naar boven.
Vervoer tram vlak bij het hotel kaartjes kopen bij een kiosk op de straat, van 24 tot 30 ckr kan daar een half uurtje op rijden incl overstappen is goed te doen.
Het hotel beschikt over een shutle bus voor 6 euro pp kan je naar de airport.

• Verbleef: september 2017, reisde met een partner
Beoordeeld op 9 september 2017

heerlijk hotel , wij komen er graag ,ontbijt heeft alles wat je wenst net buiten het centrum , maar goed te lopen. tram net om de hoek opstappen . koop wel genoeg tramkaartjes bij sigaren winkeltjes want je kan ze in de bus niet kopen zijn 24 ckr vvor 30 minuten en dat is lang genoeg.

Kamertip: beneden is een kamer voor rolstoelers , je kan misschien niet in de douchecabine komen, maar wel bij wastafel en toilet
  • Verbleef: september 2017, reisde met een partner
Beoordeeld op 17 november 2016

De foto's op de site zijn niet van de standaard kamers, daarom verwachtte wij nét wat anders. Ik vond het geen setting van een 4-sterren hotel, maar in Tjechië is dit misschien wel de standaard.
De kamers, loby, restaurant en bar zijn dus qua uitstraling enigszins ouderwets en slordig. Wel ligt het hotel op een geweldige plek. De straat is rustig, je hebt dus geen last van overlast, maar alles is op loopafstand, super dus!

Kamertip: Je zit hier echt voor de locatie, niet voor het uitzicht bijvoorbeeld.
  • Verbleef: november 2016, reisde met vrienden
Beoordeeld op 8 augustus 2016 via mobiele applicatie

Hotel Caesar is een prima hotel met een goede prijs/kwaliteit-verhouding. Fijn is ook dat het hotel een eigen parkeergarage heeft (kosten: 23 euro per dag). De kamers zijn schoon en het personeel is erg behulpzaam. Het ontbijt is niet erg uitgebreid, maar wel goed. Handig om te weten: het hotel heeft één extra kamertje helemaal boven in, dat meestal vrij is, ook als men zegt dat het hotel is volgeboekt. Die kamer wordt als je er om vraagt met een korting van zo'n 20 euro per dag aangeboden. De kamer is klein, maar verder prima.

Verbleef: augustus 2016, reisde met een partner