“Prima hotel met ontbijt”
Beoordeling van Hotel Caesar Prague

De beste prijzen voor -
Inchecken dd/mm/jjjj Uitchecken dd/mm/jjjj
Prijzen zijn voor 1 kamer, 2 volwassenen
Prijzen weergeven
Vergelijk de beste prijzen van de beste reiswebsites
en nog 11 websites!
Hotel Caesar Prague
Beoordeeld als nr. 186 van 646 hotels in Praag
9 september 2017 beoordeeld

heerlijk hotel , wij komen er graag ,ontbijt heeft alles wat je wenst net buiten het centrum , maar goed te lopen. tram net om de hoek opstappen . koop wel genoeg tramkaartjes bij sigaren winkeltjes want je kan ze in de bus niet kopen zijn 24 ckr vvor 30 minuten en dat is lang genoeg.

Kamertip: beneden is een kamer voor rolstoelers , je kan misschien niet in de douchecabine komen, maar wel bi ...
  • Verbleef: September, 2017, reisde met een partner

17 november 2016 beoordeeld

De foto's op de site zijn niet van de standaard kamers, daarom verwachtte wij nét wat anders. Ik vond het geen setting van een 4-sterren hotel, maar in Tjechië is dit misschien wel de standaard.
De kamers, loby, restaurant en bar zijn dus qua uitstraling enigszins ouderwets en slordig. Wel ligt het hotel op een geweldige plek. De straat is rustig, je hebt dus geen last van overlast, maar alles is op loopafstand, super dus!

Kamertip: Je zit hier echt voor de locatie, niet voor het uitzicht bijvoorbeeld.
  • Verbleef: November, 2016, reisde met vrienden
8 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Hotel Caesar is een prima hotel met een goede prijs/kwaliteit-verhouding. Fijn is ook dat het hotel een eigen parkeergarage heeft (kosten: 23 euro per dag). De kamers zijn schoon en het personeel is erg behulpzaam. Het ontbijt is niet erg uitgebreid, maar wel goed. Handig om te weten: het hotel heeft één extra kamertje helemaal boven in, dat meestal vrij is, ook als men zegt dat het hotel is volgeboekt. Die kamer wordt als je er om vraagt met een korting van zo'n 20 euro per dag aangeboden. De kamer is klein, maar verder prima.

Verbleef: Augustus, 2016, reisde met een partner
23 oktober 2015 beoordeeld

Voor de "lopers" een geweldige ligging en voor de niet "lopers" vlakbij openbaar vervoer.
Heerlijk ontbijt en vriendelijk personeel. Alleen de matrassen waren niet geweldig.
Er werd erg hard gestookt,: wij voelden ons in een sauna... Dat was jammer.

• Verbleef: Oktober, 2015, reisde met familie
11 oktober 2015 beoordeeld

Hier waren we al eerder geweest, maar het ontbijt buffet is uitgebreid en nu prima. Dit keer kamer voor deze was groot met kasten en tafeltje en 2 stoelen. Muren van de douche waren niet helemaal schoon maar de rest wel.

Kamertip: Achter rustig voor kijk je op de straat maar niet echt lawaai
  • Verbleef: Oktober, 2015, reisde met een partner
4 oktober 2014 beoordeeld via mobiele applicatie

Dit hotel gekozen op basis van prijs / kwaliteit.
En dat klopt wel.
We waren met auto en eigen parkeergarage was voor ons een pré.
Flinke wandeling naar Old Town.
Ontbijtzaal is niet echt "gezellig"
Ontbijt was redelijk.
Kamer was gedateerd.
Maar ja we waren in Praag om deze stad te bezoeken, niet om uren in het hotel door te brengen.

Verbleef: Maart, 2014, reisde met een partner
13 december 2013 beoordeeld via mobiele applicatie

Goed ingerichte en schone kamers. De bedden slapen prima. De douche is heerlijk en heeft een krachtige straal. Het ontbijt is gevarieerd en dus prima. Gratis wifi op de kamer en internetplekken in de bar. Het hotel ligt op loopafstand van diverse bezienswaardigheden. Goede uitvalsbasis dus.

Verbleef: December, 2013
Hotels die je misschien ook aanspreken ...
Reizigers hebben ook deze hotels in Praag bekeken
Malá Strana (Kleine wijk)
Hotel Roma Prague
Hotel Adler
nr. 119 van 646 in Praag
538 beoordelingen
Prijzen weergeven

In Hotel Caesar Prague geweest? Deel je ervaringen!

Aanvullende informatie over Hotel Caesar Prague

Adres: Myslikova 1959/15 | Praha 1, Praag 110 00, Tsjechië
Locatie: Tsjechië > Bohemen > Praag > Nové Město (Nieuwe Stad) , Praha 1
Voorzieningen:
Bar/lounge Zakencentrum met internettoegang Fitnesscentrum / sportruimte Gratis ontbijt Gratis snelle internetverbinding (wifi) Huisdieren toegestaan (hond-/huisdiervriendelijk) Roomservice Shuttlebusservice Rolstoeltoegang Vervoer van/naar luchthaven
Stijl hotel:
Nr. 148 romantisch hotel in Praag
Nr. 154 luxe hotel in Praag
Prijsklasse: €44 - €206 (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
Hotelcategorie:4 ster(ren) — Hotel Caesar Prague 4*
Aantal kamers: 90
Reserveringsmogelijkheden:
TripAdvisor is een trotse partner van Booking.com, Expedia, Agoda, Hotels.com, Ctrip TA, TripOnline SA, 5viajes2012 S.L. en HotelQuickly, dus je kunt je reserveringen bij Hotel Caesar Prague met vertrouwen boeken. We helpen maandelijks miljoenen reizigers het perfecte hotel te vinden voor vakantie- en zakenreizen, altijd met de beste kortingen en speciale aanbiedingen.
Ook bekend als:
Caesar Palace Prague
Caesar Palace Hotel

Is dit uw TripAdvisor-vermelding?