17 november 2016 beoordeeld

De foto's op de site zijn niet van de standaard kamers, daarom verwachtte wij nét wat anders. Ik vond het geen setting van een 4-sterren hotel, maar in Tjechië is dit misschien wel de standaard.
De kamers, loby, restaurant en bar zijn dus qua uitstraling enigszins ouderwets en slordig. Wel ligt het hotel op een geweldige plek. De straat is rustig, je hebt dus geen last van overlast, maar alles is op loopafstand, super dus!

Kamertip: Je zit hier echt voor de locatie, niet voor het uitzicht bijvoorbeeld.
  • Verbleef: november 2016, reisde met vrienden
8 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Hotel Caesar is een prima hotel met een goede prijs/kwaliteit-verhouding. Fijn is ook dat het hotel een eigen parkeergarage heeft (kosten: 23 euro per dag). De kamers zijn schoon en het personeel is erg behulpzaam. Het ontbijt is niet erg uitgebreid, maar wel goed. Handig om te weten: het hotel heeft één extra kamertje helemaal boven in, dat meestal vrij is, ook als men zegt dat het hotel is volgeboekt. Die kamer wordt als je er om vraagt met een korting van zo'n 20 euro per dag aangeboden. De kamer is klein, maar verder prima.

Verbleef: augustus 2016, reisde met een partner
23 oktober 2015 beoordeeld

Voor de "lopers" een geweldige ligging en voor de niet "lopers" vlakbij openbaar vervoer.
Heerlijk ontbijt en vriendelijk personeel. Alleen de matrassen waren niet geweldig.
Er werd erg hard gestookt,: wij voelden ons in een sauna... Dat was jammer.

• Verbleef: oktober 2015, reisde met familie
11 oktober 2015 beoordeeld

Hier waren we al eerder geweest, maar het ontbijt buffet is uitgebreid en nu prima. Dit keer kamer voor deze was groot met kasten en tafeltje en 2 stoelen. Muren van de douche waren niet helemaal schoon maar de rest wel.

Kamertip: Achter rustig voor kijk je op de straat maar niet echt lawaai
  • Verbleef: oktober 2015, reisde met een partner
4 oktober 2014 beoordeeld via mobiele applicatie

Dit hotel gekozen op basis van prijs / kwaliteit.
En dat klopt wel.
We waren met auto en eigen parkeergarage was voor ons een pré.
Flinke wandeling naar Old Town.
Ontbijtzaal is niet echt "gezellig"
Ontbijt was redelijk.
Kamer was gedateerd.
Maar ja we waren in Praag om deze stad te bezoeken, niet om uren in het hotel door te brengen.

Verbleef: maart 2014, reisde met een partner