Beoordeeld op 4 oktober 2014 via mobiele applicatie

Dit hotel gekozen op basis van prijs / kwaliteit.
En dat klopt wel.
We waren met auto en eigen parkeergarage was voor ons een pré.
Flinke wandeling naar Old Town.
Ontbijtzaal is niet echt "gezellig"
Ontbijt was redelijk.
Kamer was gedateerd.
Maar ja we waren in Praag om deze stad te bezoeken, niet om uren in het hotel door te brengen.

Datum van verblijf: maart 2014
Beoordeeld op 13 december 2013 via mobiele applicatie

Goed ingerichte en schone kamers. De bedden slapen prima. De douche is heerlijk en heeft een krachtige straal. Het ontbijt is gevarieerd en dus prima. Gratis wifi op de kamer en internetplekken in de bar. Het hotel ligt op loopafstand van diverse bezienswaardigheden. Goede uitvalsbasis dus.

Datum van verblijf: december 2013
Beoordeeld op 21 oktober 2013

Een prima hotel goede bedden en een standaard ontbijt, Maar bestel nooit een taxi via het hotel, een dag hier voor hadden we een taxi rit gemaakt die 300 krone koste via AAA centrale, geen probleem, een dag later een via het hotel voor de zefde rit, dit koste opeens 600 krone, wij voelden ons eigenlijk een beetje opgelicht.
Dus houd hier wel rekening mee.

Kamertip: kamers zijn ruim en prima ingedeeld.
Datum van verblijf: oktober 2013
Beoordeeld op 17 augustus 2012 via mobiele applicatie

Goed hotel, schoon en vriendelijk personeel. Kamer was ook prima. Goed ontbijt. Uiteindelijk kom je er alleen om te slapen, voor de rest geniet je van de stad en de leuke restaurantjes, waar je goed kan eten.

Datum van verblijf: augustus 2012
Beoordeeld op 11 augustus 2012

Het hotel heeft denk ik zo'n 40 kamers. Het is een 4 sterren maar dat maakt het het niet waard, ik vond de kamer aardig groot maar zeer gedateerd. Ontbijt was ronduit slecht. Douche moest je vast houden. Dus ik zou je aanraden een andr hotel te zoeken

Datum van verblijf: augustus 2012