“Uitstekend hotel met dito ligging”
Beoordeling van Smetana Hotel

De beste prijzen voor -
Inchecken dd/mm/jjjj Uitchecken dd/mm/jjjj
Prijzen zijn voor 1 kamer, 2 volwassenen
Prijzen weergeven
Vergelijk de beste prijzen van de beste reiswebsites
en nog 8 websites!
Smetana Hotel
Beoordeeld als nr. 94 van 646 hotels in Praag
14 april 2017 beoordeeld

samen met het Smetana Hotel vormt dit hotel een groot woonblok met 2 binnenplaatsen aan de oevers van de rivier tegenover de Karelsbrug. Continentaal ontbijt is inclusief, maar dat is eigenlijk dit hotel onwaardig. Prachtige upgrade gekregen naar een suite met in de kamer een verrekijker en kaart met alle zichtbare attractie's. Aromatisch douchen is ook een hele belevenis. Chapeau..

Kamertip: Smetana zijde kijken uit op de rivier...
Bekijk meer kamertips
  • Verbleef: Maart, 2017, reisde voor zaken

13 mei 2016 beoordeeld

In dit restaurant een aantal keer espresso en cappuccino gedronken. Ligging tegenover de Karelsbrug, stijlvol ingericht.

Inrichting was luxer dan veel andere restaurants, prijsniveau iets hoger maar is dit zeker wel waard.

• Verbleef: April, 2016, reisde met familie
7 mei 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Dichterbij de brug logeren lijkt onmogelijk. Je stapt zo het bruisende leven in. In het hotel zijn er veel nostalgische elementen. Vriendelijk personeel. Zeer ruime kamer (2 bedroom suite) met uitgebreide minibar. Als we weer naar Praag komen slapen we waarschijnlijk hier.

Verbleef: Mei, 2016, reisde met familie
20 februari 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

We logeren hier 3 nachten en hebben geen moment spijt van dit hotel.
We hadden eerst een gewone kamer geboekt, maar na een emailwisseling gevraagd of we met een hotel shuttle opgehaald konden worden. Voor 30 euro wordt je in een luxe auto van het vliegveld gehaald door een keurige goed Engels sprekende chauffeur.
Omdat dit een speciale reden was om naar Praag te gaan, werd ons aangeboden om eventueel de bruidsuite voor 50 euro te upgraden. We hebben dat gedaan, en kregen rozenblaadjes en een fles champagne daarbij gratis. Zeer ruime suite, maar wel met dunne muren zodat je hoort wat andere mensen zoal doen, om het maar netjes te zeggen.
Uitzicht op de Karelsbrug en de Praagse Burcht. S'avonds is deze prachtig verlicht.
Wifi is gratis, is beveiligd met paswooed, maar soms traag. Vandaag geen wifi, maar door de router onder het bureau even het kabeltje te hebben losgekoppeld, zodat hij weer opstart, weer wifi.
Hotel is oud, maar heeft wel een later gemonteerde lift, voor maximaal 4 personen.
Als het regent kun je een paraplu lenen.
Buiten in de binnentuin kun je mooi zitten.
Hotel ligt prima bij alle attracties en eetgelegenheden.

Ontbijt is prima, en kun je zo duur maken als je zelf wilt. Koffie en thee zijn prima.
Mocht je s'avonds niet naar buiten willen om te dineren, dan heb je de keuze uit niet veel soeps. Het diner is niets, en is duur. Er is een restaurant op 50 meter, rechts van het hotel, zie mijn review daarover en daar eet je prima.
Minpuntje ook van het "restaurant" is dat honden gewoon naar binnen mogen, niet echt hygiënisch.

Verder zijn de kamers toegankelijk met een plastic creditcard sleutel. Iedere dag wel problemen mee, dus vraag voor de zekerheid 2 kaartjes. Dit was voor kamer 402 zeker aan te raden.
De suite is voorzien van bad met douchstang, 2 ronde wastafels en geatis te gebruiken shampoo en doucheschuim, het toilet is apart van de badkamer.

Verder valt op dat er veel kastruimte is, minibar en koffie en thee mogelijkheden. Ook een kleine kluis is standaard.
Suite is voorzien van 2 tv's.

Conclusie, prima hotel, gehorige kamers en prima personeel maar sla het diner over in het hotel zelf.

Verbleef: Februari, 2016, reisde met een partner
ChiaraAndreolli, Front Office Manager van Smetana Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 24 februari 2016

Dear Mario E,

Thank you for choosing Pachtuv Palace in occasion of your recent trip to Prague and dedicating time to share such a generous review within the TripAdvisor community.
I am glad to see that you have enjoyed the upgrade to one of our Castle View Suites, with its stunning view and the in-room amenities.
Thank you for acknowledging so many positive elements of your stay, as well as giving a sincere feedback about the inconvenience you have unfortunately faced. Your words will not only motivate our colleagues, but inspire the entire team at the Pachtuv Palace to continue providing the best service experience.

Warm regards,

Chiara

29 oktober 2013 beoordeeld

Wat een speciaal en mooi hotel, mooie suites, geweldig personeel, niks is te veel, Bij binnenkomst champagne, Ontbijt is exclusief, Aan de voet van de Karelsbrug, Je loopt zo het centrum in.ook kunnen ze vanuit het hotel desgewenst je adresjes geven van goede en sfeervolle restaurants.

Verbleef: Oktober, 2013, reisde met familie
Lucie D, General Manager van Smetana Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 27 november 2013

Dear Valued Guest from Udenhain,

I would like to take the opportunity to thank you for choosing the Mamaison Suite Hotel Pachtuv Palace for your stay in Prague.

We very appreciate that you took your time to share your positive comments with other travellers in the Tripadvisor community. It is great to hear that you enjoyed your stay at our hotel, especially your room, our staff members and the location.

I hope to have the opportunity to welcome you back soon,

Sincerely,
Lucie Dagan

18 november 2012 beoordeeld

op aanraden van het reisagentschap hebben we pachtuv geboekt,met pick up service aan de luchthaven.Alles was perfect inorde aan de luchthaven alsook aangekomen aan het hotel .Zeer vriendelijk personeel correct en familiaal een thuisgevoel.De kamers waren zeker de moeite waard groot zeer proper ondanks de werken aan de voorgevel,zelfs hadden we beperkt uitzicht(door de netten aan het raam) maar de liging van het hotel maakte dat dit te verwaarlozen was?Midden in het centrum dicht bij alles vlak over de karelsbrug en toch geen lawaai in het hotel
1avond in hotel gegeten ook zeer vlotte bediening en lekker ondanks het late uur
wij komen zeker terug
ps het belleveu restaurant naast het hotel uitstekend

• Verbleef: November, 2012, reisde met vrienden
Lucie D, General Manager van Smetana Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 26 november 2012

Dear Guest,

Thank you for choosing Mamaison Suite Hotel Pachtuv Palace for your recent stay in Prague.

I appreciate your comments about our staff members. We like to treat our guests as family members with the highest attention to detail.

I hope to welcome you back in our hotel in the future.

Thank you again,

Yours Sincerely,

Lucie Dagan

31 januari 2012 beoordeeld

Mijn verblijf in het Pachtuv Palace, behoort tot het beste over de laatste jaren.

Zéér mooie ruime kamer, vriendelijk en ervaren personeel,goed ochtendbuffet met bediening
aan tafel.
Uitstekende locatie.

Alléén lof , een zeer positieve ervaring .Aanrader!!

Kamertip: de kamers op de binnenkoer zijn zeer stil
Bekijk meer kamertips
  • Verbleef: Januari, 2012, reisde met vrienden
Hotels die je misschien ook aanspreken ...
Reizigers hebben ook deze hotels in Praag bekeken
The Emblem Hotel
nr. 58 van 646 in Praag
2.459 beoordelingen
InterContinental Prague
Prijzen weergeven

In Smetana Hotel geweest? Deel je ervaringen!

Aanvullende informatie over Smetana Hotel

Adres: Karoliny Svetle 34, Praag 110 00, Tsjechië (Voorheen Pachtuv Palace)
Locatie: Tsjechië > Bohemen > Praag > Staré Město (Oude Stad) , Praha 1
Voorzieningen:
Zakencentrum met internettoegang Gratis snelle internetverbinding (wifi) Huisdieren toegestaan (hond-/huisdiervriendelijk) Restaurant Roomservice Suites Rolstoeltoegang Vervoer van/naar luchthaven
Stijl hotel:
Nr. 42 romantisch hotel in Praag
Nr. 46 zakenhotel in Praag
Nr. 59 familiehotel in Praag
Nr. 82 luxe hotel in Praag
Prijsklasse: € 114 - € 268 (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
Hotelcategorie:5 ster(ren) — Smetana Hotel 5*
Aantal kamers: 48
Reserveringsmogelijkheden:
TripAdvisor is een trotse partner van Expedia, Ctrip TA, Hotels.com, TripOnline SA, 5viajes2012 S.L. en HotelQuickly, dus je kunt je reserveringen bij Smetana Hotel met vertrouwen boeken. We helpen maandelijks miljoenen reizigers het perfecte hotel te vinden voor vakantie- en zakenreizen, altijd met de beste kortingen en speciale aanbiedingen.
Ook bekend als:
Mamaison Pachtuv Palace Prague
Mamaison Pachtuv Palace Hotel Prague

Is dit uw TripAdvisor-vermelding?