Vandaag geopend: 19:00 - 01:00
Opslaan
Hoogtepunten uit beoordelingen
Super jazz avond

Genoten bij Agharta Jazz club van het Ondřej Kabrna Trio, wat een energieke uitstraling had deze ... meer lezen

Beoordeeld op 24 oktober 2018

Meer info
vanaf US$ 26,60
Meer info
Beoordeeld op 5 september 2016

Als muziekliefhebber in Praag kun je je lol op; Praag barst van de jazzclubs. Deze echter is mijn favoriet. Na een aantal trappen af te zijn gegaan, kom je in een soort kelder. Heel sfeervol en bijzonder. De muziek was fantastisch. Er zijn goedkopere jazzclubs, maar hier krijg je wel waar voor je geld. Genoten! Een aanrader.

Datum van activiteit: augustus 2016
Beoordeeld op 1 maart 2016 via mobiele applicatie

Klein maar fijn. Goede live muziek/muzikanten. Geen opdringerige bediening.
Perfecte avond uit (ondanks de sneeuw)

Datum van activiteit: februari 2016
Beoordeeld op 14 mei 2015 via mobiele applicatie

Een memorabel optreden in een gezellige jazzkelder. De plek is in feite te klein om een enthousiast publiek en een swingende groep te huisvesten, maar de sfeer was geweldig. Democratische prijzen van zowel toegang als consumpties. Het is een zegen voor Praag om clubs als deze te blijven huisvesten. Top!

Beoordeeld op 28 april 2015

Gezellige en intieme sfeer met goede muziek in de kelder van het gebouw. Bediening zeer vriendelijk en de prijzen van de drankjes nog vriendelijker. Entree 250 kronen, ongeveer €9 waar je een leuke avond voor terugkrijgt.

Datum van activiteit: april 2015
Beoordeeld op 11 november 2014

schitterende muziek. Gezellige locatie. Sympathieke uitbater. Wij hebben onze avond zeer goed kunnen afsluiten in deze jazzclub! Aanrader voor wie van jazz houdt!
Trouwens het wijntje op de tweede plaats van de kaart hoort perfect bij het geheel!

Datum van activiteit: november 2014