2 april 2018 beoordeeld

hotel, een oud paleis, ligt midden in het oude centrum, 500 meter van het Oude Plein Stadhuis. Wij hadden een 3-persoons kamer aan de straat kant; groot met een houten vloer die wel kraakte. 's nachts en 's morgens hadden we wat last van straatgeluiden. Prima bedden en badkamer met douche. Prima ontbijt met van alles en nog wat. vriendelijk personeel.

Kamertip: vraag een kamer die niet aan de straatkant ligt
  • Verbleef: maart 2018, reisde met familie
Martin B, Manažer van Palac U Kocku, reageerde op deze beoordelingGereageerd 5 april 2018

Beste Else H,

Dank u voor uw tijd en dat u uw hotelbeoordeling op Tripadvisor.com heeft gedeeld. Wij zijn blij dat u van uw verblijf in ons hotel genoten hebt en dat u tevreden bent met onze diensten. Nogmaals bedankt voor uw beoordeling en we hopen u te zien op de volgende visite in Praag.

18 februari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Prima plek, wel echt enorm harde bedden, je moet wel een restaurant door, en als je op de bovenste verdieping zit, komt het traplopen wel echt je neus uit, echter voor het geld wat je betaalt, mag je hier niet over klagen

Verbleef: februari 2018, reisde met vrienden
Martin B, Manažer van Palac U Kocku, reageerde op deze beoordelingGereageerd 1 maart 2018

Beste Eric S

Dank u voor uw tijd en dat u uw hotelbeoordeling op Tripadvisor.com heeft gedeeld. Wij zijn blij dat u van uw verblijf in ons hotel genoten hebt en dat u tevreden bent met onze diensten. Nogmaals bedankt voor uw beoordeling en we hopen u te zien op de volgende Visite in Praag.

23 december 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij hadden de familie kamer, het was netjes en een zeer ruime kamer, wel erge harde bedden en ondanks dat je vier hoog zit hoor je wel de geluiden en muziek van de straat.
De ligging is erg mooi..in de oude binnenstad, alles is goed te voet te doen.
In de ochtend is er ontbijt buffet met broodjes, zoete broodjes ei spek fruit en beleg, was goed verzorgt.

Verbleef: december 2017, reisde met familie
Martin B, Manažer van Palac U Kocku, reageerde op deze beoordelingGereageerd 5 januari 2018

Beste Soepie

4 september 2017 beoordeeld

Lokatie is super. Midden in de oude stad. Prima kamers. Netjes en schoon. Goeie bedden. Vlakbij de karelsbrug en oude stadsplein. Ontbijt prima...voor elk wat wils. Personeel erg vriendelijk en behulpzaam

• Verbleef: april 2017, reisde met een partner
Martin B, Manažer van Palac U Kocku, reageerde op deze beoordelingGereageerd 19 september 2017

Beste fysiopat

21 december 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Mid december 3 nachten in dit hotel verbleven. Heel fijn en centraal hotel.
De hotel kamer was wat aan de kleine kant maar was wel heel schoon. Ook de douche was wat aan de kleine kant. Verder gratis goede wifi. Het ontbijt was ook lekker.
Aardig personeel afgezien van d'r dames bij het ontbijt die behoorlijk cranky waren.
De kamers waren wel gehorig (op de 7e etage iig)

Verbleef: december 2015, reisde met een partner
Nina M, Manager van Palac U Kocku, reageerde op deze beoordelingGereageerd 29 december 2015

Lieve Avandeevee,
Dank u voor uw reviews op Tripadvisor.com. We zijn blij dat u tevreden bent met het hotel waren. Sorry voor het personeel bij het ontbijt. We zullen blij zijn als we weer op bezoek in de toekomst.
Nina Růnová.