Drunken Monkey Prague Pub Crawl & Bar

Meer info
vanaf US$ 33,73
Meer info
Beoordeeld op 21 december 2018 via mobiele applicatie

De kroegentocht was leuk maar alleen door de mensen die we hebben ontmoet. Het personeel was niet gezellig en wat ze beloven is niet wat je krijgt. Het was zeker gezellig alleen veel te duur, als ik de kans zou krijgen had ik een andere kroegentocht gekozen.

Datum van activiteit: december 2018
Beoordeeld op 21 december 2018 via mobiele applicatie

Op internet stond dat je naar 5 kroegen ging, wij zijn er maar in 3 geweest. We hebben in 2 van de 3 clubs (het zijn namelijk geen kroegen) een shotje gekregen. In de laatste club, waar niemand was, haalde onze begeleiders een fles drank en gingen zitten. We vroegen ons af of dat was om te delen en de ene begeleider werd ontzettend boos, omdat wij ons afvroegen waarvoor we dan 28 euro hadden betaald... al met al het is echt veelste duur voor wat je krijgt.

Datum van activiteit: december 2018
Beoordeeld op 14 juli 2018 via mobiele applicatie

We zijn begonnen bij de bar van drunkenmonkey waar de sfeer vrij rustig was. Muziek stond zacht en de crew was vooral bezig met elkaar. Vervolgens naar de eerste bar. Waar het ontbrak aan sfeer en enthousiasme. En daarna met de tram naar de tweede club waar we vervolgens 3 uur bleven. Daarna maar een eigen weg opgegaan. Vanuit het team ontbrak het vooral aan enthousiasme en groepsgevoel. Na de recensie hadden wij er meer van verwacht. Erg teleurstellend en het geld niet waard. Jammer.

Datum van activiteit: juli 2018
Beoordeeld op 12 februari 2018 via mobiele applicatie

Voor deze prijs een zeer goede formule! Barcelona heeft ons aangesproken om mee te doen met deze barcrawl! Top kerel! We zijn naar 3 bars geweest en 1 club alle 4 super fijn! Zeker doen!

Datum van activiteit: februari 2018
Beoordeeld op 11 oktober 2017 via mobiele applicatie

Ik heb echt geweldige avonden gehad bij de pub crawl van de drunken monkeys. Heel erg naar me zin gehad met luisa en ice cube/francis, ze waren erg gezellig om mee te feesten! Leuke clubs en de guides brengen een en al gezelligheid. Zeker voor herhaling vatbaar!

Datum van activiteit: augustus 2017