Beoordeeld op 29 december 2017 via mobiele applicatie

Voor onze vakantie in Praag hebben wij hier 4 nachten geslapen. Voor de prijs die je betaald krijg je precies wat je kan verwachten: Een keurige, eenvoudige kamer en badkamer die dagelijks worden schoongemaakt. Daarnaast is het ontbijt iedere ochtend vers en heb je hier genoeg diversiteit. De metrohalte zit op 3 minuten loop-afstand. Bij onze volgende citytrip zullen we zeker weer bij dit bedrijf boeken.

Datum van verblijf: december 2017
Beoordeeld op 21 november 2016 via mobiele applicatie

Schoon hotel en dichtbij het centrum en metrostation.. zoals sommige hier zeggen dat het ontbijtbuffet karig is dan vraag ik mij af wat er nog meer moet wezen er was jus d Orange,multivitamimensap thee verschillende soorten koffie espresso cappuccino en warme chocolademelk verschillende soorten broodjes genoeg beleg,kaas 2soorten ,nutella , honing,3 soorten jam,gekookte eieren en worstjes fruit en verschillende soorten bekertjes yoghurt dus tsja ik vind dat niet karig.
Elke dag schone handdoeken en netjes opgeruimd
Dus een goed hotel voor een goedkope prijs

Datum van verblijf: november 2016
Beoordeeld op 19 oktober 2016

Modern, goedkoop, schoon hotel op een toplocatie. Alles is basic, maar dat is ook waar je voor betaalt. Ontbijt is prima, kamers worden elke dag netjes opgeruimd, personeel is vriendelijk en je zit vlakbij metro/tram/bushalte Florenc, welke perfect bereikbaar is door heel Praag. Miniscule minpuntjes: uitzicht was op een ander gebouw, en je zit vlak naast een treinspoor. Maar ik vond dit zelf allemaal niet zo een punt, immers heb ik helemaal niet zo veel geld betaald. Belangrijke opmerkingen: Ze hebben een hoge douche! En de bedden zijn vrij hard.

Datum van verblijf: oktober 2016
Beoordeeld op 12 oktober 2016 via mobiele applicatie

Prima verblijf aan rand van het centrum. 5 minuutjes lopen van metrostation, leuke eettentjes in de buurt, nette Schone kleine kamers, Basic ontbijt, elke dag hetzelfde. Kleine kamers met klein bed aan drukke straat dus raam dicht laten.

Datum van verblijf: oktober 2016
Beoordeeld op 23 augustus 2016

Een net en proper hotel. Bedden waren wel iets te klein. Ontbijt was basic. Meer moest dat voor mij niet zijn. Vriendelijk onthaal.Prijs / kwaliteit dik ok. Afstand naar de stad was maar 10 min. Zelfs voor we in het hotel waren hulp gekregen via mail ivm metro & bus

Datum van verblijf: augustus 2016