Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Hotels in de buurt
Beoordelingen (1.529)
Beoordelingen filteren
1.529 resultaten
Waardering van reizigers
1.190
265
58
15
1
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalAlle talen
Meer talen
1.190
265
58
15
1
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Filteren
Lijst wordt bijgewerkt...
2 - 7 van 1.529 beoordelingen
Beoordeeld op 2 juli 2017

Wij werden zeer vriendelijk onthaalt in The Emblem hotel, 'Mag ik jullie een drankje aanbieden?' krijg je niet zo vaak te horen en daardoor voel je je meteen welkom. Overig elke medewerker was even vriendelijk in het hotel. De kamer op zich is redelijk klein, je kan beneden wel in een van de verschillende 'salons' gaan zitten, dat compenseert, maar persoonlijk verkiezen wij een ruimere kamer; de kamer had wel alle voorzieningen zoals nespresso app enz. Het ontbijt is tip-top, niks om aan te merken en de ligging is gewoonweg fantastisch!!!

  • Verbleef: juli 2017, reisde met een partner
    • Prijs/kwaliteit
    • Hygiëne
    • Service
Bedank 480geertd
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Hannah A, Public Relations Manager van The Emblem Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 17 juli 2017
Google-vertaling

Dear 480geertd,

Thank you so much for such a lovely review! We are so grateful that you took the time to share your experience with us and the entire TripAdvisor community, and we love that you enjoyed your time here. We really appreciate all of your kind words about everything we have to offer here from our staff and lounge to our amenities, breakfast, and location! Again, we are so happy that you felt so at home with us, and we hope you have the opportunity to travel back to Prague one day soon. We look forward to welcoming you once more at The Emblem!

Kind Regards,
Hannah Adams

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 22 december 2015

Prachtig design-boetiek Hotel op comfort voor de gast ingesteld met heerlijke faciliteiten. Een bijna thuis gevoel gaven ze ons door sfeer en service. Het restaurant is de moeite waard, hoog niveau NY steaks en geweldige cocktails en wijn keus.

De eigenaar maakte voor gasten zeldzaam lekkere (Slowaakse Kapustnica soep) als kerst gedachte met zeer te waarderen glas rood.

  • Verbleef: december 2015, reisde met familie
    • Prijs/kwaliteit
    • Kamers
    • Service
1  Bedank Piet v
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Hannah A, Public Relations Manager van The Emblem Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 12 januari 2016
Google-vertaling

Dear Piet v,

Thank you so much for taking the time to share your experience with us at The Emblem over this past holiday season! We really appreciate all your kind words about our beautiful design, amazing restaurant, and especially our service. Our goal is to make every single guest feel like they are at home here, so it really warms our hearts that you mentioned you felt like you were at home when you stayed with us. We are so excited that you enjoyed all the holiday treats that our owner made for you! Since we treat our guests like our family, it's only natural that we shared food and good times with you while you were here. We hope that you have the chance to travel back to Prague again soon, and we look forward to welcoming you at The Emblem!

Kind Regards,
Hannah Adams

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 8 juni 2015

Luxe en zeer comfortabel hotel op loopafstand van Praagse brug en het toeristische plein. Ruime kamers met superschone badkamer en een heerlijk bed.
Ontbijt is royaal. Op (gratis) bestelling krijgt men cappucino en diverse eier gerechten.
Deze gerechten worden ook nog eens prachtig gepresenteerd. Jammer dat de orange jus niet vers was.Minpuntje. Verder zeer vriendelijk personeel.
Geen goedkoop hotel maar wel zeer relaxt.

Kamertip: Elke kamer is goed. Dubbele beglazing, ondanks ligging hartje centrum muisstil.
  • Verbleef: juni 2015, reisde met een partner
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Service
1  Bedank Vleesje
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Hannah A, Public Relations Manager van The Emblem Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 3 augustus 2015
Google-vertaling

Dear Vleesje,

Thank you so much for taking the time to give us such a lovely review! We love that you enjoyed our great location, spacious rooms, clean bathrooms, generous breakfast, and very friendly staff. We hope you had the time to check out everything we have to offer here including our relaxing Spa area, spacious downstairs lounge, and very popular American steakhouse. If not, we hope that we will have the opportunity to welcome you back very soon, and we look forward to seeing you again at The Emblem!

Kind Regards,
Hannah Adams

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 19 februari 2015

Ik verbleef in dit hotel voor enkele dagen in februari. De ontvangst was echt super met een heel persoonlijke aanpak. Het ganse hotel baadt in een eigentijds design. Ook de kamers ademen dezelfde stijl. Het ontbijt is fantastisch met een ruime keuze. De service van het hotelpersoneel was helemaal vijf sterren. Geen moeite bleek teveel voor het personeel. Verder zeer rustig en toch zeer centraal gelegen.

  • Verbleef: februari 2015, reisde voor zaken
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Service
Bedank Guido P
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Hannah A, Public Relations Manager van The Emblem Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 3 maart 2015
Google-vertaling

Dear Guido P,

Thank you so much for taking the time to share your excellent experience with us at The Emblem! We really appreciate all of your great comments about our personal reception, contemporary design, stylish rooms, fantastic breakfast, and, above all, the five-star service that you received in our hotel. We always try to go above and beyond for all of our guests, so we love that you were happy with our entire team. Thank you again for all of your kind words, and we hope to welcome you back in Prague again very soon!

Kind Regards,
Hannah

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 26 november 2014

Een fraai hotel, geen receptie maar een receptionist met een i-pad.. erg functioneel.
Kamers niet echt groot ( suite`s) maar wel goed en netjes ingericht. Goede bedden.
In het hotel zit het allerbeste Steakhouse van Praag. Een absolute aanrader. Verschrikkelijk goed gegeten en dat in een hotel restaurant. . Goed ontbijt. Service perfect. Zelfs om 12 uur s`nachts kon nog een snack in de keuken besteld worden.
Ligging is perfect in het centrum van Praag.
Eigen zeer luxe taxi service.

Kamertip: Suite`s zijn net iets ruimer en comfortabeler.
  • Verbleef: september 2014, reisde voor zaken
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Bedank Geert H
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Hannah A, Public Relations Manager van The Emblem Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 20 januari 2015
Google-vertaling

Dear Geert H,

Thank you so much for all of your kind words about our hotel and our steakhouse, George Prime Steak. We completely agree that the steaks there are just out of this world, and I am happy to hear that you had such a great feeling and experience with the food and service there. Again, we really appreciate you sharing all of your compliments with us, and I definitely look forward to welcoming you back here at The Emblem.

Kind Regards,

Helena Valtrová
General Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Meer beoordelingen bekijken