“Leuk terras”

The Dubliner
Geclassificeerd als nr. 558 van 6.451 Restaurants in Praag
Keukens: Iers
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Reserveringen
Wijk: Staré Město (Oude Stad)
19 april 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Mooi rustig gelegen terras, net achter de tynkerk. Heerlijke biertjes, fish &chips of salade. Druk terras, vriendelijke bediening.
De bar zelf is groot en gezellig

Datum van bezoek: april 2019

10 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Een avond hier doorgebracht. Pub is naar mijn inziens iets te groot. De live bands zijn tof maar zijn veel te luid. Voor een goede pint zou ik aan de bar zitten of een Guinness bestellen. Verschillende keren gezien dat ze verkeerd getapt bier laten staan, overgieten in een nieuw glas, en daar bij tappen. lekker is iets anders...

Datum van bezoek: mei 2018
19 maart 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Standaard Irish Pub die eigenlijk te groot aandoet. De live band was niet top en voor ons had er beter een playlist op kunnen staan.
Met St. Patrick’s Day was het in de pub te druk om iets te kunnen bestellen. De zaak is zeker niet verkeerd maar in Praag zijn er betere bars.

Datum van bezoek: maart 2018
5 oktober 2017 beoordeeld

Hier een paar keer buiten op het terras gezeten en gebruik gemaakt van de lunch.
Uitstekende prijs kwaliteit verhouding en een prettige bediening, het ziet er zeker van binnen erg mooi en gezellig uit.

Datum van bezoek: september 2017
9 augustus 2017 beoordeeld

Het eten is hier goed (ik had fish & chips). Tijdens mijn bezoek was er live muziek. De mensen in de kroeg zongen gezellig mee waardoor er een leuke sfeer ontstond. Leuk begin van een avondje stappen.

Datum van bezoek: juli 2017

In The Dubliner geweest? Deel je ervaringen!