“Goed eten ”

Keukens: Italiaans
Geschikt voor: Romantisch
Dineropties: Na sluitingstijd, Diner, Reserveringen
3 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

We konden buiten zitten en hebben heerlijk gegeten. Voor de kinderen waren er kinderporties pizza. De prijs kwaliteit verhouding is goed. Echt een aanrader dit restaurant

22 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Aanbevolen door t hotel in de buurt. Zeer vriendelijk personeel, de 2e keer dat we kwamen aanlopen werden we herkend en begeleidde hij ons direct naar "ons " tafeltje. Heerlijk vers eten, de tomatensoep was verrukkelijk, de pizza goed, de presentatie en de details die de italiaanse keuken zo bijzonder maken waren aanwezig. Een aanrader!

10 april 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Heel lekker eten, geen al te grote porties,maar dan kan er nog een dessertje bij . Vriendelijke en snelle bediening!

19 oktober 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Vriendelijk personeel wat fijn is! En lekker eten en helemaal niet duur. Het is niet lastig te vinden met de tram, maar wel een stukje van het centrum verwijderd. We hebben echt genoten!

27 september 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Mooi restaurant met vriendelijke en professionele bediening. De pizza was overheerlijk en zeker voldoende, de 2e keer nam ik spaghetti carbonara dat was ook zeer lekker maar iets te weinig. De prijs viel ook super goed mee!! Voor een pizza + rode wijn + water + gin tonic (Hendrick's) voor omgerekend slechts 17€!!!
Meer als de moeite waard om te gaan dus

In Pizzeria Cerreto geweest? Deel je ervaringen!