Vandaag geopend: 10:00 - 18:00

vanaf US$ 17,99
vanaf US$ 21,36
vanaf US$ 87,70
Beoordeeld op 24 augustus 2019 via mobiele applicatie

Op zich wel leuk om heen te lopen, maar verwacht geen spektakel. De toren vergelijken ze met de Eifeltoren. Geen idee waarom, want het lijkt er totaal niet op. Er zijn wat tuinen waar je rond kunt scharrelen en als je geen zin hebt om weer helemaal naar beneden te lopen kun je voor € 1,00 met het treintje naar beneden.

Beoordeeld op 20 augustus 2019 via mobiele applicatie

Ik heb de fout gemaakt om deze prachtige heuvel met mooi uitzicht over Praag, te voet naar boven te gaan terwijl er een leuk treintje rijd. Ik beklaag het me nog!

Beoordeeld op 17 augustus 2019 via mobiele applicatie

Met de tram omhoog is leuk ondanks de lange wachtrij. Eenmaal boven kun je ook makkelijk aan de wandel naar de praagse burcht, een mooie en rustige route.

Beoordeeld op 13 augustus 2019 via mobiele applicatie

We besloten om Petrin Hill te beklimmen in plaats van het treintje te nemen. Het is een stevige steile wandeling, maar we hebben ervan genoten. Het uitzicht van op de mini Eiffeltoren was mooi, zelfs bij regenachtig weer kon je de stad nog heel goed zien.

Beoordeeld op 2 augustus 2019 via mobiele applicatie

Hoog boven stad verheven , 327 hoog staat deze op de Eiffeltoren gelijkende stalen 60 meter hoge uitkijk toren . Bereikbaar met de kabelspoorweg , ook al een ervaring. Doordat hij op de Petrin heuvel ligt is hij bijna net zo hoog als de Franse tegenhanger.