“Citytrip in een sprookjesachtige stad”
Beoordeling van K+K Hotel Central

De beste prijzen voor -
Inchecken dd/mm/jjjj Uitchecken dd/mm/jjjj
Prijzen zijn voor 1 kamer, 2 volwassenen
Prijzen weergeven
Vergelijk de beste prijzen van de beste reiswebsites
en nog 10 websites!
K+K Hotel Central
Beoordeeld als nr. 80 van 646 hotels in Praag
5 november 2017 beoordeeld

In K+K hotel central zit je echt - zoals de naam laat vermoeden - zeer centraal om Praag te bezoeken. Van hieruit kan je de hele stad te voet gaan verkennen. We hadden een kamer die goed was, alles was kraakproper. Het uitzicht was iets minder; we keken op een lelijke grijze muur. Gelukkig kom je hiervoor niet naar Praag. Heel vriendelijk personeel. Uitgebreid ontbijtbuffet dat op een mooie plaats in het hotel geserveerd wordt. Qua geluid is alles goed geïsoleerd. De shuttle van en naar de luchthaven is ook een fijne extra die je kan bijboeken.

• Verbleef: Oktober, 2017, reisde met vrienden
OtakarJohn, General Manager van K+K Hotel Central, reageerde op deze beoordelingGereageerd 6 november 2017

Dear Greet D,
thank you for your valuable feedback from your recent stay at our hotel and we are happy to see you had a comfortable and enjoyable experience. We hope to see you back to the K+K Hotels soon again!
Sincerely yours,

18 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Met groep oud collegas hier gelogeerd voor bezoek aan Praag en omgeving.Uitstekende locatie dicht bij het stads centrum.Ruime kamers met prima bedden en sanitair.Prachtige ontbijt ruimte met ruime keuze.Vriendelijk personeel.Een aan rader !

Verbleef: Augustus, 2017, reisde met vrienden
OtakarJohn, General Manager van K+K Hotel Central, reageerde op deze beoordelingGereageerd 19 september 2017

Dear Meermans,
thank you for your time taken to share your positive impressions from your recent stay at our hotel and we hope to see you back to one of the K+K Hotels soon again.

27 mei 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Dit is een heerlijk rustig aangenaam klassevol hotel. Perfect centraal gelegen voor alle soorten uitstappen. De kamers zijn kraaknet. Wij hadden een rustige kamer met twinbeds en toch wat uitzicht gevraagd en hebben dit ook perfect gekregen. Taxiservice van en naar het hotel werd op voorhand via mail geboekt en is vlekkenloos verlopen.Het personeel is zeer vriendelijk en gedienstig ook bij het zoeken en boeken van dagtrips. Het ontbijtbuffet is overvloedig. Voor elk wat wils.In de onmiddellijke omgeving liggen 2 toprestaurants The Grill en Portfolio. Duurder dan gemiddeld maar prijs kwaliteit zeker ok.
Perfecte service geleverd door een vriendelijke goed getrainde staff. Wij komen zeker bij jullie terug indien onze reisplannen terug richting Praag gaan.

Verbleef: Mei, 2017, reisde met een partner
OtakarJohn, General Manager van K+K Hotel Central, reageerde op deze beoordelingGereageerd 31 mei 2017

Dear Zestigplusser,
thank you for your very nice feedback from your recent stay with us at the K+K Hotel Central. We are happy to see you have had such a pleasant experience and your nice words will be a great source of motivation to our team to exceed the expectations of our valued guests. We hope to see you back to the K+K Hotels soon again and remain with the best regards,

18 november 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Hotel ligt heel gunstig, rustig en toch vlak bij centrum. Heel nette kamers, pas vernieuwd. Personeel spreekt geen Nederlands, wel spijtig. Maar ze proberen wel te helpen in Engels. Ontbijt is ook lekker, uitgebreid. Vind dit hotel echt wel ok.

Verbleef: November, 2016, reisde met een partner
OtakarJohn, General Manager van K+K Hotel Central, reageerde op deze beoordelingGereageerd 23 november 2016

Dear Grietje2016,
thank you for sharing your comments from your recent stay at the K+K Hotel Central. We regret we have nobody Dutch speaking on board with our team but we are pleased you have had an enjoyable stay. Looking forward to welcoming you back to K+K Hotels soon and remain with the best regards,

3 september 2016 beoordeeld

Een stijlvol hotel op een prima locatie kamer geluidsvrij dicht bij centrum en toch rustige buurt.
Zeer net hotel met prima ontbijt,zeer stijlvol.Is zeker een aanrader voor een rustig verblijf.
Dicht bij openbaar vervoer en winkelcentrum.

• Verbleef: Augustus, 2016, reisde met familie
OtakarJohn, General Manager van K+K Hotel Central, reageerde op deze beoordelingGereageerd 6 september 2016

Dear Luc L,
thank you for your kind feedback from your recent stay at our hotel and we look forward to seeing you back to K+K Hotels soon again!

31 augustus 2016 beoordeeld

Fijn verblijf gehad. Hotel is netjes en erg schoon. Kamers erg eenvoudig maar wel netjes. Hotel is in artdeco stijl. Openbare ruimte is stijlvol. Goed ontbijt. Prijs kwaliteit verhouding erg goed. Zeker aan te raden

• Verbleef: Augustus, 2016, reisde met familie

Dear Bernardusl2016,
thank you very much for sharing your valuable comments from you rrecent stay at our K+K Hotel Central. We are pleased to note you had an enjoyable stay and we look forward to welcoming you back to the K+K Hotels soon again.
Kind regards,

24 juli 2016 beoordeeld

Prettig hotel met vriendelijk personeel. Ontbijt is prima en wordt goed aangevuld. Vanuit het hotel loop je zo naar de toeristische trekpleisters van de stad. Voor ons een prima uitvalsbasis gebleken!

• Verbleef: September, 2015, reisde met een partner
OtakarJohn, General Manager van K+K Hotel Central, reageerde op deze beoordelingGereageerd 27 juli 2016

Dear Hanneke B,
thank you very much for your positive feedback from your recent stay with us and we look forward to welcome you back to one of the K+K Hotels soon again!

General Manager

Hotels die je misschien ook aanspreken ...
Reizigers hebben ook deze hotels in Praag bekeken
K+K Hotel Fenix
Maximilian Hotel
nr. 28 van 646 in Praag
2.540 beoordelingen
Prijzen weergeven

In K+K Hotel Central geweest? Deel je ervaringen!

Aanvullende informatie over K+K Hotel Central

Adres: Hybernska 10, Praag 110 00, Tsjechië
Telefoonnummer:
Locatie: Tsjechië > Bohemen > Praag > Nové Město (Nieuwe Stad) , Praha 1
Voorzieningen:
Bar/lounge Zakencentrum met internettoegang Fitnesscentrum / sportruimte Gratis ontbijt Gratis snelle internetverbinding (wifi) Huisdieren toegestaan (hond-/huisdiervriendelijk) Restaurant Roomservice Suites Rolstoeltoegang Vervoer van/naar luchthaven
Stijl hotel:
Nr. 43 zakenhotel in Praag
Nr. 44 romantisch hotel in Praag
Nr. 70 luxe hotel in Praag
Prijsklasse: € 78 - € 183 (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
Hotelcategorie:4,5 ster(ren) — K+K Hotel Central 4.5*
Aantal kamers: 127
Reserveringsmogelijkheden:
TripAdvisor is een trotse partner van Thomas Cook International AG, Hotels.com, Thomas Cook International AG, Booking.com, Expedia, TripOnline SA, 5viajes2012 S.L. en HotelQuickly, dus je kunt je reserveringen bij K+K Hotel Central met vertrouwen boeken. We helpen maandelijks miljoenen reizigers het perfecte hotel te vinden voor vakantie- en zakenreizen, altijd met de beste kortingen en speciale aanbiedingen.
Ook bekend als:
k Hotel Prague
k Hotel Central
k k Hotel Prague

Is dit uw TripAdvisor-vermelding?