18 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Met groep oud collegas hier gelogeerd voor bezoek aan Praag en omgeving.Uitstekende locatie dicht bij het stads centrum.Ruime kamers met prima bedden en sanitair.Prachtige ontbijt ruimte met ruime keuze.Vriendelijk personeel.Een aan rader !

Verbleef: augustus 2017, reisde met vrienden
OtakarJohn, General Manager van K+K Hotel Central, reageerde op deze beoordelingGereageerd 19 september 2017

Dear Meermans,
thank you for your time taken to share your positive impressions from your recent stay at our hotel and we hope to see you back to one of the K+K Hotels soon again.
Sincerely,

27 mei 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Dit is een heerlijk rustig aangenaam klassevol hotel. Perfect centraal gelegen voor alle soorten uitstappen. De kamers zijn kraaknet. Wij hadden een rustige kamer met twinbeds en toch wat uitzicht gevraagd en hebben dit ook perfect gekregen. Taxiservice van en naar het hotel werd op voorhand via mail geboekt en is vlekkenloos verlopen.Het personeel is zeer vriendelijk en gedienstig ook bij het zoeken en boeken van dagtrips. Het ontbijtbuffet is overvloedig. Voor elk wat wils.In de onmiddellijke omgeving liggen 2 toprestaurants The Grill en Portfolio. Duurder dan gemiddeld maar prijs kwaliteit zeker ok.
Perfecte service geleverd door een vriendelijke goed getrainde staff. Wij komen zeker bij jullie terug indien onze reisplannen terug richting Praag gaan.

Verbleef: mei 2017, reisde met een partner
OtakarJohn, General Manager van K+K Hotel Central, reageerde op deze beoordelingGereageerd 31 mei 2017

Dear Zestigplusser,
thank you for your very nice feedback from your recent stay with us at the K+K Hotel Central. We are happy to see you have had such a pleasant experience and your nice words will be a great source of motivation to our team to exceed the expectations of our valued guests. We hope to see you back to the K+K Hotels soon again and remain with the best regards,

18 november 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Hotel ligt heel gunstig, rustig en toch vlak bij centrum. Heel nette kamers, pas vernieuwd. Personeel spreekt geen Nederlands, wel spijtig. Maar ze proberen wel te helpen in Engels. Ontbijt is ook lekker, uitgebreid. Vind dit hotel echt wel ok.

Verbleef: november 2016, reisde met een partner
OtakarJohn, General Manager van K+K Hotel Central, reageerde op deze beoordelingGereageerd 23 november 2016

Dear Grietje2016,
thank you for sharing your comments from your recent stay at the K+K Hotel Central. We regret we have nobody Dutch speaking on board with our team but we are pleased you have had an enjoyable stay. Looking forward to welcoming you back to K+K Hotels soon and remain with the best regards,

3 september 2016 beoordeeld

Een stijlvol hotel op een prima locatie kamer geluidsvrij dicht bij centrum en toch rustige buurt.
Zeer net hotel met prima ontbijt,zeer stijlvol.Is zeker een aanrader voor een rustig verblijf.
Dicht bij openbaar vervoer en winkelcentrum.

• Verbleef: augustus 2016, reisde met familie
OtakarJohn, General Manager van K+K Hotel Central, reageerde op deze beoordelingGereageerd 6 september 2016

Dear Luc L,
thank you for your kind feedback from your recent stay at our hotel and we look forward to seeing you back to K+K Hotels soon again!
Sincerely,

31 augustus 2016 beoordeeld

Fijn verblijf gehad. Hotel is netjes en erg schoon. Kamers erg eenvoudig maar wel netjes. Hotel is in artdeco stijl. Openbare ruimte is stijlvol. Goed ontbijt. Prijs kwaliteit verhouding erg goed. Zeker aan te raden

• Verbleef: augustus 2016, reisde met familie

Dear Bernardusl2016,
thank you very much for sharing your valuable comments from you rrecent stay at our K+K Hotel Central. We are pleased to note you had an enjoyable stay and we look forward to welcoming you back to the K+K Hotels soon again.
Kind regards,