28 juni 2017 beoordeeld

Het hotel heeft goed verzorgde kamers. Er waren fijne sanitaire voorzieningen en een lekker bakje koffie. De lobby vond ik iets minder qua voorzieningen. De locatie is top, want je bent dicht bij bezienswaardigheden.

• Verbleef: juni 2017, reisde voor zaken
6 juni 2017 beoordeeld

Wij zijn naar dit hotel overgebracht, om dat het door ons geboekte hotel waterschade had.
Wij werden zeer vriendelijk onthaald en ons verblijf was in een juniorsuite met uitzicht op de Moldau.
Omdat we op de luchthaven slachtoffer waren van een diefstal, heeft het personeel aan de receptie ons zeer goed geholpen.
Het ontbijt was zeer uitgebreid en heel verzorgd. De kamers zeer netjes.
Tips om Praag te bezoeken, werden door het personeel zeer vlot meegegeven.

Kamertip: Ondanks werkzaamheden in het hotel, was het heel rustig
  • Verbleef: juni 2017, reisde met een partner
3 mei 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

President Hotel Praag is een duidelijk in Sovjet tijd gebouwd hotel. Ligt mooi aan de Moldau in de oude Joodse wijk. Redelijk goed opgeknapt, kamers zijn prima. Het veeltalige personeel is vriendelijk maar weinig klant gericht en zelfs als ze niets te doen hebben verwijzen ze je graag naar hun collega... dus prima hotel maar verwacht er ook niet teveel van.

Verbleef: april 2017, reisde met een partner
26 maart 2017 beoordeeld

Heb hier één nacht geslapen ivm een zakelijke trip. Het is een nogal gedateerd hotel, dat op dit moment wordt gerenoveerd. Ik kreeg een hotelkamer waar net de renovatie was uitgevoerd (het tapijt rook nog nieuw). Op zichzelf zag de kamer er netjes uit, zij het dat de nieuwe inrichting niet meer voorziet in een bureau - er staat alleen een fauteuil. Dat is volstrekt onhandig als je moet werken! De badkamer maakt overigens nog steeds een verouderde indruk. In de minibar zat geen cola-light en het kluisje in de kast is veel te laag geplaatst.
Ook het restaurant was niet optimaal: bij aankomst was gemeld dat het tot 23.30 uur open was, toen ik er echter om kwart voor elf aankwam bleek de keuken reeds gesloten. Na een vervelende discussie met een ober heb ik door tussenkomst van de manager uiteindelijk iets te eten kunnen krijgen, maar ideaal was het niet.
Het geheel overziend zou ik niet teruggaan naar dit hotel. Teveel zaken zijn niet op orde.
De locatie is overigens is wel prima, het hotel was keurig schoon en de prijs is redelijk.

Kamertip: Een kamer aan de voorzijde is leuk, want dan heb je uitzicht op de rivier en de beroemde burcht.
  • Verbleef: maart 2017, reisde voor zaken
18 maart 2017 beoordeeld

Kwamen vroeg aan in het Hotel en hoefden niet tot 15.00 te wachten.Hadden kmr 304 en uitzicht op een school maar vonden wij niet hinderlijk.
Kamer gerenoveerd en was modern en een groot en prima bed.
Ontbijt was prima en werd goed aangevuld.Hebben hier niet gedinnerd daar je voldoende restaurants kunt vinden in de omgeving.Bij de bali kun je diverse Tour's boeken en wordt je bij het hotel opgehaald,je moet wel contant betalen,er staat wel een pinapparaat(let op: kies altijd "kosten achteraf ipv direct" scheelt 3 a 4 euro)
Personeel is vriendelijk/behulpzaam/attent

Kamertip: Kamer:304 ((achterzijde+uitz school,geen last en zat/zo school dicht) wasruim,badkamer(douche en bad)zonnige kamer en geen lawaai
  • Verbleef: maart 2017, reisde met een partner