“Overnachting President Hotel”

De beste prijzen voor -
Inchecken dd/mm/jjjj Uitchecken dd/mm/jjjj
Prijzen zijn voor 1 kamer, 2 volwassenen
Prijzen weergeven
Vergelijk de beste prijzen van de beste reiswebsites
en nog 10 websites!
President Hotel Prague
Beoordeeld als nr. 161 van 646 hotels in Praag
28 juni 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Ik heb hier 2 dagen overnacht en de kamers zijn prachtig! Volgens mij sliep ik in een kamer dat net gerenoveerd was, bed sliep heerlijk en badkamer was prachtig. Een aparte bad, douche en een dubbele wastafel. Ligging van het hotel is ook top, binnen 5 min ben je in het midden van het centrum.

Verbleef: Juni, 2017, reisde met vrienden

28 juni 2017 beoordeeld

Het hotel heeft goed verzorgde kamers. Er waren fijne sanitaire voorzieningen en een lekker bakje koffie. De lobby vond ik iets minder qua voorzieningen. De locatie is top, want je bent dicht bij bezienswaardigheden.

• Verbleef: Juni, 2017, reisde voor zaken
6 juni 2017 beoordeeld

Wij zijn naar dit hotel overgebracht, om dat het door ons geboekte hotel waterschade had.
Wij werden zeer vriendelijk onthaald en ons verblijf was in een juniorsuite met uitzicht op de Moldau.
Omdat we op de luchthaven slachtoffer waren van een diefstal, heeft het personeel aan de receptie ons zeer goed geholpen.
Het ontbijt was zeer uitgebreid en heel verzorgd. De kamers zeer netjes.
Tips om Praag te bezoeken, werden door het personeel zeer vlot meegegeven.

Kamertip: Ondanks werkzaamheden in het hotel, was het heel rustig
  • Verbleef: Juni, 2017, reisde met een partner
3 mei 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

President Hotel Praag is een duidelijk in Sovjet tijd gebouwd hotel. Ligt mooi aan de Moldau in de oude Joodse wijk. Redelijk goed opgeknapt, kamers zijn prima. Het veeltalige personeel is vriendelijk maar weinig klant gericht en zelfs als ze niets te doen hebben verwijzen ze je graag naar hun collega... dus prima hotel maar verwacht er ook niet teveel van.

Verbleef: April, 2017, reisde met een partner
26 maart 2017 beoordeeld

Heb hier één nacht geslapen ivm een zakelijke trip. Het is een nogal gedateerd hotel, dat op dit moment wordt gerenoveerd. Ik kreeg een hotelkamer waar net de renovatie was uitgevoerd (het tapijt rook nog nieuw). Op zichzelf zag de kamer er netjes uit, zij het dat de nieuwe inrichting niet meer voorziet in een bureau - er staat alleen een fauteuil. Dat is volstrekt onhandig als je moet werken! De badkamer maakt overigens nog steeds een verouderde indruk. In de minibar zat geen cola-light en het kluisje in de kast is veel te laag geplaatst.
Ook het restaurant was niet optimaal: bij aankomst was gemeld dat het tot 23.30 uur open was, toen ik er echter om kwart voor elf aankwam bleek de keuken reeds gesloten. Na een vervelende discussie met een ober heb ik door tussenkomst van de manager uiteindelijk iets te eten kunnen krijgen, maar ideaal was het niet.
Het geheel overziend zou ik niet teruggaan naar dit hotel. Teveel zaken zijn niet op orde.
De locatie is overigens is wel prima, het hotel was keurig schoon en de prijs is redelijk.

Kamertip: Een kamer aan de voorzijde is leuk, want dan heb je uitzicht op de rivier en de beroemde burcht.
  • Verbleef: Maart, 2017, reisde voor zaken
18 maart 2017 beoordeeld

Kwamen vroeg aan in het Hotel en hoefden niet tot 15.00 te wachten.Hadden kmr 304 en uitzicht op een school maar vonden wij niet hinderlijk.
Kamer gerenoveerd en was modern en een groot en prima bed.
Ontbijt was prima en werd goed aangevuld.Hebben hier niet gedinnerd daar je voldoende restaurants kunt vinden in de omgeving.Bij de bali kun je diverse Tour's boeken en wordt je bij het hotel opgehaald,je moet wel contant betalen,er staat wel een pinapparaat(let op: kies altijd "kosten achteraf ipv direct" scheelt 3 a 4 euro)
Personeel is vriendelijk/behulpzaam/attent

Kamertip: Kamer:304 ((achterzijde+uitz school,geen last en zat/zo school dicht) wasruim,badkamer(douche en bad ...
  • Verbleef: Maart, 2017, reisde met een partner
9 maart 2017 beoordeeld

Goed hotel, op loopafstand van de oude stad. Heel vriendelijk en behulpzaam personeel.
Schoon hotel met grote kamers en uitstekende hygiene. Uitgebreid ontbijt.

Het enige minpunt is beperkte parkeermogelijkheid. We konden bij ander hotel parkeren 100 verder op.

Kamertip: Kamers met uitzicht op de rivier is schitterend!!!
  • Verbleef: Maart, 2017, reisde met familie
Hotels die je misschien ook aanspreken ...
Reizigers hebben ook deze hotels in Praag bekeken
Staré Město (Oude Stad)
InterContinental Prague
Hilton Prague Old Town
Art Nouveau Palace Hotel
Hradčany & Letná
Hotel U Krale Karla (King Charles)
Staré Město (Oude Stad)
Grand Hotel Praha
Grand Hotel Praha
nr. 118 van 646 in Praag
894 beoordelingen
Radisson Blu Alcron Hotel, Prague
Prijzen weergeven

In President Hotel Prague geweest? Deel je ervaringen!

Aanvullende informatie over President Hotel Prague

Adres: Namesti Curieovych 100/1, Praag 110 00, Tsjechië (Voorheen President Hotel Casino)
Telefoonnummer:
Locatie: Tsjechië > Bohemen > Praag > Staré Město (Oude Stad) , Praha 1
Voorzieningen:
Bar/lounge Zakencentrum met internettoegang Gratis ontbijt Gratis snelle internetverbinding (wifi) Huisdieren toegestaan (hond-/huisdiervriendelijk) Restaurant Roomservice Suites Rolstoeltoegang Vervoer van/naar luchthaven
Stijl hotel:
Nr. 135 luxe hotel in Praag
Prijsklasse: € 70 - € 252 (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
Hotelcategorie:5 ster(ren) — President Hotel Prague 5*
Aantal kamers: 134
Reserveringsmogelijkheden:
TripAdvisor is een trotse partner van Booking.com, Expedia, Fastbooking, Hotels.com, Agoda, TripOnline SA, 5viajes2012 S.L. en HotelQuickly, dus je kunt je reserveringen bij President Hotel Prague met vertrouwen boeken. We helpen maandelijks miljoenen reizigers het perfecte hotel te vinden voor vakantie- en zakenreizen, altijd met de beste kortingen en speciale aanbiedingen.
Ook bekend als:
Prague President Hotel

Is dit uw TripAdvisor-vermelding?