“Historisch hotel in hartje Praag”
Beoordeling van Art Deco Hotel Imperial

De beste prijzen voor -
Inchecken dd/mm/jjjj Uitchecken dd/mm/jjjj
Prijzen zijn voor 1 kamer, 2 volwassenen
Prijzen weergeven
Vergelijk de beste prijzen van de beste reiswebsites
en nog 8 websites!
Art Deco Hotel Imperial
Beoordeeld als nr. 47 van 646 hotels in Praag
26 september 2017 beoordeeld

Mooi historisch hotel op een centrale locatie. Oud en nieuw komt bij elkaar. Veel bezienswaardigheden op loopafstand en vlakbij een groot winkelcentrum. Heel uitgebreid hotel. Mooie en schone kamer en prima wifi

• Verbleef: Februari, 2017, reisde alleen
11guestrelations, Guest Relations Manager van Art Deco Hotel Imperial, reageerde op deze beoordelingGereageerd 27 september 2017

Dear Fauyiah,

thank you very much for your nice feedback of our hotel.
We are very happy that you enjoyed your stay with us and also could visit a lot of places thanks to our location.

We hope to see you again in the near future !

With kind regards,
Petra Halbichova
Guest Relations Manager

6 februari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij verbleven twee nachten in het hotel. De Art Deco stijl van het hotel is overal doorgevoerd en ziet er erg mooi uit!

Het personeel is erg vriendelijk en helpt je met alles, zowel aan de receptie als bij het ontbijt. De kamers zijn erg ruim en het ontbijt is erg uitgebreid.

Minpunten zijn de WiFi, deze is traag en valt om de paar minuten weg... Netflix of YouTube kijken was onmogelijk... Er zijn betaalde opties voor snellere WiFi in het hotel, maar dit hoort bij een vijf sterren hotel gewoon inbegrepen te zijn!

Ander minpunt is de hygiëne in de badkamer, op de tegels zaten op verschillende plekken schimmel. Dit hebben wij gemeld bij de receptie die daarop dit direct doorgaf aan de schoonmaakdienst, ze erkende dat er veel last van is in de badkamers. (er is een ventilatie/raam) De rest van de kamer was overigens wel keurig in orde kwa hygiëne. Omdat we het melde bij de receptie kregen we een presentje van het hotel (doos met chocolade) erg mooi gebaar!

Tip voor het ontbijt: er wordt gevraagd koffie of thee? Maar je kan/mag alles bestellen, cappuccino, Latte, smoothie maar ook champagne! Hier kwamen we helaas pas de tweede dag achter, er staat geen kaartje o.d. op de tafels voor het aanbod van de verschillende dranken.

Verbleef: Februari, 2017, reisde met een partner
MonikaVachova, Front Office Manager van Art Deco Hotel Imperial, reageerde op deze beoordelingGereageerd 8 februari 2017

Dear Tom H,

first of all, thank you very much for taking the time to comment about your recent experience at our hotel.
As I learnt from your review you had a nice overall experience with us.
However, I am really disappointed to see that you had to face with some issues during your stay. Please accept my sincere apology for all the inconveniences. I have shared your concerns with the appropriate team leaders in order to improve our services and not to face with similar issues in the future.
I hope that you will keep good memories about your trip to Prague and we would have an opportunity to welcome you back one day.

Sincerely yours,

Monika Vachova
Front Office Manager

18 mei 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijke dagen gehad, bedden prima, ontbijt en diner perfect, personeel vriendelijk en tactvol. Locatie uitstekend, op loopafstand zijn de mooie plekken van de Praag te bereiken. Op tijd reserveren voor diner, lekker en betaalbaar.
Wij hebben gebruik gemaakt van de AirPort shuttle van het hotel.

Verbleef: Mei, 2016, reisde met familie
MonikaVachova, Front Office Manager van Art Deco Hotel Imperial, reageerde op deze beoordelingGereageerd 3 juni 2016

Dear EJ S,

thank you very much for lovely review. We are so glad your stay with us was a pleasant experience!
We look forward to welcoming you back.

Kind Regards,

Monika Vachova
Front Office Manager

9 april 2016 beoordeeld

Zeer mooi 5-sterrenhotel. Art-decostijl. Vriendelijk personeel. Mooie kamers. Bij kamer aan de straatkant lichte lawaaihinder van de trams die er passeren.
Mooi gelegen om van hieruit een groot deel van de stad te voet te bezoeken.
Metrohalte van lijn B op 250 m. Diverse tramlijnen op 200 m.
Ontbijt in het café/restaurant met zeer prachtig art-déco stijl.

Kamertip: Kamers aan de straatkant : lichte lawaaihinder door de vele trams die er passeren.
Bekijk meer kamertips
  • Verbleef: April, 2016, reisde met een partner
16 maart 2016 beoordeeld

Aangetrokken door de schoonheid van het hotel hebben wij dit bezocht. En werkelijk voor de liefhebbers van Art Deco is dit hotel een must.
Het was echter wel zeer spijtig dat het personeel verre van vriendelijk was.
Bij aankomst kregen wij een verkeerde kamer toebedeeld. Ik had een suite geboekt maar we kregen een normale kamer, dat dit niet klopte bleek wel toen ik zag dat op het TV scherm een Russisch lijkende naam stond. En die heb ik niet. Maar goed dat kan gebeuren dus geen man overboord, even melden en dan komt het wel goed. Bij de receptie werd er nors en afstandelijk gereageerd op mijn melding en ik kreeg de key voor de juiste kamer nog net niet toegeworpen. Helaas zou het handelen van de receptie medewerker niet op zichzelf staan. Ook in het restaurant was de bediening niet klantvriendelijk.
Ook de roomservice werkte niet naar behoren.
Je kunt, voor een bepaald tijdstip, een kaartje aan je deur hangen waarop je aan kunt geven wat je wilt ontbijten als je besluit om de volgende ochtend op de kamer te ontbijten.
Voor de laatste dag van het verblijf hebben we dit gedaan. En ...... de volgende ochtend geen ontbijt, het kaartje hing nog gewoon aan de deur. Ook maar weer even gemeld bij de receptie en wederom geen woord van excuus, we moesten maar in het restaurant eten. Maar wel opschieten want ze zouden met een half uurtje het ontbijt buffet gaan sluiten. Sinds 1989 kom ik/komen wij zeer vaak in Tsjechië en een enkele keer zelfs meerdere keren per jaar en hebben de ervaring dat de Tsjechen die we hebben ontmoet fijne mensen zijn. Een klantbenadering zoals we dit hier hebben meegemaakt is echter een first en hopelijk een last. Net zoals ons eenmalige bezoek aan dit hotel.

Verbleef: April, 2015
20 oktober 2015 beoordeeld

Art deco hotel. Heel mooi ! Fantastische keuken, heerlijk gegeten.
Ook leuk eten in de Art deco stijl. Goede bediening !
Leuke Art deco kamers, heerlijke bedden,
Locatie is prima ,midden in centrum, bezienswaardigheden op loopafstand.

• Verbleef: Maart, 2015, reisde met een partner
17 oktober 2015 beoordeeld

mooi sfeervol en ademt praag.
zeker aan te raden
maar niet de goedkoopste.
receptie was vriendelijk
kamers schoon
de locatie van het hotel is ook aantrekkelijk omdat je alle bezienswaardigheden te voet kan bezoeken.

Verbleef: Februari, 2015, reisde alleen
Hotels die je misschien ook aanspreken ...
Reizigers hebben ook deze hotels in Praag bekeken
Cosmopolitan Hotel Prague
Art Nouveau Palace Hotel
Staré Město (Oude Stad)
Hotel Paris Prague
Hotel Paris Prague
nr. 51 van 646 in Praag
2.080 beoordelingen
Malá Strana (Kleine wijk)
Alchymist Grand Hotel & Spa
Boscolo Prague, Autograph Collection
Prijzen weergeven

In Art Deco Hotel Imperial geweest? Deel je ervaringen!

Aanvullende informatie over Art Deco Hotel Imperial

Adres: Na Porici 1072/15, Praag 110 00, Tsjechië
Locatie: Tsjechië > Bohemen > Praag > Nové Město (Nieuwe Stad) , Praha 1
Voorzieningen:
Bar/lounge Zakencentrum met internettoegang Fitnesscentrum / sportruimte Gratis ontbijt Gratis snelle internetverbinding (wifi) Huisdieren toegestaan (hond-/huisdiervriendelijk) Restaurant Roomservice Shuttlebusservice Suites Rolstoeltoegang
Stijl hotel:
Nr. 25 zakenhotel in Praag
Nr. 27 romantisch hotel in Praag
Nr. 33 familiehotel in Praag
Nr. 42 luxe hotel in Praag
Prijsklasse: € 91 - € 243 (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
Hotelcategorie:5 ster(ren) — Art Deco Hotel Imperial 5*
Aantal kamers: 126
Reserveringsmogelijkheden:
TripAdvisor is een trotse partner van Booking.com, Expedia, Hotels.com, Agoda, TripOnline SA en 5viajes2012 S.L., dus je kunt je reserveringen bij Art Deco Hotel Imperial met vertrouwen boeken. We helpen maandelijks miljoenen reizigers het perfecte hotel te vinden voor vakantie- en zakenreizen, altijd met de beste kortingen en speciale aanbiedingen.
Ook bekend als:
Art Deco Imperial Prague
Hotel Art Deco Imperial

Is dit uw TripAdvisor-vermelding?