18 december 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Gebouw is meer dan 100 jaar oud. Tot inde puntjes gerenoveerd. Ruime kamers. Vriendelijk personeel. Alles op loopafstand.
Super schoon. Ook restaurant is het eten lekker net zo als het ontbijt. Goede prijs kwaliteit verhouding.

Verbleef: december 2017, reisde met een partner
1 november 2017 beoordeeld

Heel aangenaam verblijf gehad in Praag. Dit hotel oogt erg authentiek, maar is voorzien van alle moderne comfort. We hadden een erg ruime kamer met koffie- en theefaciliteiten, gratis water, smart-tv en kleine tablet die we heel het verblijf mochten gebruiken met gratis 4G en vol info over Praag. Alles (kamer, badkamer, lobby...) was ongelooflijk proper. Bij het ontbijt was alles aanwezig om de dag goed te starten en elke dag lag er wel een andere smaak van yoghurt of gebakje op het buffet. We hadden een arrangement met sauna geboekt en dat was heel ontspannend na een vermoeiend dagje Praag. Alles is te voet bereikbaar, maar als je wil kan je vlak om de hoek de metro nemen om je naar de andere kant van de stad te voeren. Dit hotel is echt een aanrader!

Kamertip: We hadden een kamer op de 5de verdieping, langs de achterkant van het gebouw. -> geen last van de toch redelijk drukke straat.
  • Verbleef: oktober 2017, reisde met een partner
23 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Mooi hotel. Voor ons een verrassing wat voor hotel we zouden krijgen aangezien het een sprsme weekend was. Perfect gelegen veel dingen op loopafstand kunnen doen. Zeer vriendelijke bediening en erg behulpzaam. Ontbijt was niets op aan te merken voldoende aanwezig. Excursies ook geboekt bij het hotel na rondgekeken te hebben waar we die het beste konden boeken(prijstechnisch gezien). Laatste dag werd een taxi geregeld kortom heel fijn verbleven

Verbleef: oktober 2017, reisde met een partner
18 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Hotel uitgezocht op basis van locatie. Wij zijn met de auto geweest en wilde bij boeking een parkeerplaats reserveren. Kon helaas niet. Dag voor vertrek toch nog even gemaild of ik een O plek kon reserveren en dat kon. Bij aankomst zag ik waarom het 3 maand geleden niet kon. P onder het hotel biedt plaats aan 3 auto's
Mazzel dus. Let op bij aanrijden hotel neem de linkerbaan bij rechts af slaan. Ingang is bruine deur naast het Hotel. Auto breder dan mijn Ford Mondeo uit 2017 zoek wat anders want je komt er niet in zo smal (zie foto) Hotel ligt vlak bij de oude stad. Vrijwel alles is lopend te doen. Kamers super schoon en royaal. Receptie personeel erg aardig. Personeel restaurant kan daar een voorbeeld aan nemen. Ontbijtbuffet prima
Heerlijke restaurants in de buurt. Tip is om voor de zekerheid vooraf te reserveren. Door deze site hebben de restaurants met top recensies weinig plek.
Prijs kwaliteit Hotel top

Verbleef: oktober 2017
18 mei 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Mooie ruime kamers, goed ontbijt, lekkere bedden, goede service, receptie staat altijd klaar om tips te geven over de stad en we hebben heel gezellig met het personeel Icehockey gekeken.
Min puntje: naast drukke weg, dubbel glas maar toch nog gehorig op 1e verdieping met kamer aan de straat.

Verbleef: mei 2017, reisde met familie