“Fijn verblijf in Praag”

De beste prijzen voor -
Inchecken dd/mm/jjjj Uitchecken dd/mm/jjjj
Prijzen zijn voor 1 kamer, 2 volwassenen
Prijzen weergeven
Vergelijk de beste prijzen van de beste reiswebsites
en nog 9 websites!
Boutique Hotel Seven Days
Beoordeeld als nr. 38 van 646 hotels in Praag
1 november 2017 beoordeeld

Heel aangenaam verblijf gehad in Praag. Dit hotel oogt erg authentiek, maar is voorzien van alle moderne comfort. We hadden een erg ruime kamer met koffie- en theefaciliteiten, gratis water, smart-tv en kleine tablet die we heel het verblijf mochten gebruiken met gratis 4G en vol info over Praag. Alles (kamer, badkamer, lobby...) was ongelooflijk proper. Bij het ontbijt was alles aanwezig om de dag goed te starten en elke dag lag er wel een andere smaak van yoghurt of gebakje op het buffet. We hadden een arrangement met sauna geboekt en dat was heel ontspannend na een vermoeiend dagje Praag. Alles is te voet bereikbaar, maar als je wil kan je vlak om de hoek de metro nemen om je naar de andere kant van de stad te voeren. Dit hotel is echt een aanrader!

Kamertip: We hadden een kamer op de 5de verdieping, langs de achterkant van het gebouw. -> geen last van de ...
Bekijk meer kamertips
  • Verbleef: Oktober, 2017, reisde met een partner

23 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Mooi hotel. Voor ons een verrassing wat voor hotel we zouden krijgen aangezien het een sprsme weekend was. Perfect gelegen veel dingen op loopafstand kunnen doen. Zeer vriendelijke bediening en erg behulpzaam. Ontbijt was niets op aan te merken voldoende aanwezig. Excursies ook geboekt bij het hotel na rondgekeken te hebben waar we die het beste konden boeken(prijstechnisch gezien). Laatste dag werd een taxi geregeld kortom heel fijn verbleven

Verbleef: Oktober, 2017, reisde met een partner
18 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Hotel uitgezocht op basis van locatie. Wij zijn met de auto geweest en wilde bij boeking een parkeerplaats reserveren. Kon helaas niet. Dag voor vertrek toch nog even gemaild of ik een O plek kon reserveren en dat kon. Bij aankomst zag ik waarom het 3 maand geleden niet kon. P onder het hotel biedt plaats aan 3 auto's
Mazzel dus. Let op bij aanrijden hotel neem de linkerbaan bij rechts af slaan. Ingang is bruine deur naast het Hotel. Auto breder dan mijn Ford Mondeo uit 2017 zoek wat anders want je komt er niet in zo smal (zie foto) Hotel ligt vlak bij de oude stad. Vrijwel alles is lopend te doen. Kamers super schoon en royaal. Receptie personeel erg aardig. Personeel restaurant kan daar een voorbeeld aan nemen. Ontbijtbuffet prima
Heerlijke restaurants in de buurt. Tip is om voor de zekerheid vooraf te reserveren. Door deze site hebben de restaurants met top recensies weinig plek.
Prijs kwaliteit Hotel top

Verbleef: Oktober, 2017
18 mei 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Mooie ruime kamers, goed ontbijt, lekkere bedden, goede service, receptie staat altijd klaar om tips te geven over de stad en we hebben heel gezellig met het personeel Icehockey gekeken.
Min puntje: naast drukke weg, dubbel glas maar toch nog gehorig op 1e verdieping met kamer aan de straat.

Verbleef: Mei, 2017, reisde met familie
5 april 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Hotel is gelegen in een 19e eeuws gebouw dat de sfeer van die tijd wil respecteren. Grote ruime kamers met hoge plafonds en ruime badkamer (sommige met een groot bad). Alle voorzieningen aanwezig op de kamer (koffie, thee, badproducten, ijskast met gratis gekoeld water en een degelijke paraplu voor de sombere dagen)

Beetje ouderwetse stijl maar past wel bij dit kader en perfect qua hygiëne.

Wij reserveerden rechtstreeks bij het hotel (was merkelijk goedkoper dan Booking.com.com) en dan is het ophalen aan de luchthaven inbegrepen. Een dergelijke rit van een half uur met de taxi is normaal ca 500 à 600 kronen.

Personeel aan de balie spreekt perfect Engels en attent voor de opmerkingen/vragen.

Ontbijt is misschien wel iets onder het niveau van een 4 sterren hotel maar goed.

Verkeer nabij het hotel is behoorlijk druk maar hinder op de kamer is beperkt. Enkel de sirenes van de ambulances (nabijgelegen ziekenhuis) maakten me wel eens wakker diep in de nacht.

Niet middenin het oude centrum maar wel op wandelafstand.
Metro I.P. Pavlova bevindt zich op enkele honderden meters. Ook tram 22 is handig om te verplaatsen naar de oude stad en de Praagse burcht.

Verbleef: April, 2017, reisde met familie
30 januari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Gunstig gelegen, aardig personeel, goede bedden en dito ontbijt. Grote kamers. 1 minpuntje; er kan geen raam open op de kamer. Parkeergarage 20 euro/nacht op 10 min lopen. Spa/ sauna niet gratis voor gasten. Wel snel wifi.

Verbleef: Januari, 2017, reisde met een partner
7 december 2016 beoordeeld

Alles was perfect, de ligging (in het centrum) ontbijt enorm uitgebreid. alle medewerkers waren even vriendelijk en wilden het je naar de zin maken.
Ruime kamer van alle gemakken voorzien.
hele gezellige bar om s avonds nog wat te drinken.
heel mooi oud gebouw maar top onderhouden.
super prijs/kwaltiteit.
zou zo weer hetzelfde hotel nemen en kan het iedereen adviseren.

Verbleef: December, 2016, reisde met vrienden
Hotels die je misschien ook aanspreken ...
Reizigers hebben ook deze hotels in Praag bekeken
Praha 5
Occidental Praha Five
nr. 113 van 646 in Praag
1.571 beoordelingen
Prijzen weergeven

In Boutique Hotel Seven Days geweest? Deel je ervaringen!

Aanvullende informatie over Boutique Hotel Seven Days

Adres: Zitna 46/572, Praag 120 00, Tsjechië
Telefoonnummer:
Locatie: Tsjechië > Bohemen > Praag > Nové Město (Nieuwe Stad) , Praha 2
Voorzieningen:
Bar/lounge Fitnesscentrum / sportruimte Gratis ontbijt Gratis snelle internetverbinding (wifi) Restaurant Roomservice Spa Suites Rolstoeltoegang Vervoer van/naar luchthaven
Stijl hotel:
Nr. 7 spahotel in Praag
Nr. 29 zakenhotel in Praag
Nr. 35 luxe hotel in Praag
Nr. 35 familiehotel in Praag
Nr. 46 romantisch hotel in Praag
Prijsklasse: € 56 - € 153 (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
Hotelcategorie:4 ster(ren) — Boutique Hotel Seven Days 4*
Aantal kamers: 50
Reserveringsmogelijkheden:
TripAdvisor is een trotse partner van Booking.com, Expedia, Hotels.com, Ctrip TA, TripOnline SA, 5viajes2012 S.L. en HotelQuickly, dus je kunt je reserveringen bij Boutique Hotel Seven Days met vertrouwen boeken. We helpen maandelijks miljoenen reizigers het perfecte hotel te vinden voor vakantie- en zakenreizen, altijd met de beste kortingen en speciale aanbiedingen.
Ook bekend als:
Hotel 7 Days
Seven Days Hotel
Seven Days Prague

Is dit uw TripAdvisor-vermelding?