NYX Prague(Praag)
  • Bar/lounge
GOLF Hotel(Praag)(Heel veel waar voor je geld!)
NH Prague City(Praag)
NH Hotels
  • Restaurant
PLUS Prague(Praag)(Heel veel waar voor je geld!)
Gratis annuleren tot 04/08
  • Zwembad
Besparingsmelding! 31% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 31% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 48 per nacht.

4 maart 2018 beoordeeld

Vorige week heb ik met een vriend voor 4 dagen (3 nachten) in dit hotel verbleven.
Onze eerste indruk was meteen goed. Prijs-kwaliteit is dit hotelletje echt super. Rustig en goed gelegen (dichtbij metro en tram), gezellig, vriendelijk personeel en alles wat we nodig hadden was aanwezig. Ook het ontbijt was voor ons meer dan in orde.
Daarnaast hebben we ook zeker van het mooie Praag kunnen genieten.
Als het aan mij ligt kom ik graag snel eens terug ^-^

Verbleef: februari 2018, reisde met vrienden
annapraha, Manažer van Anna Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 14 maart 2018

Geachte gast, bedankt voor uw 5-sterren beoordeling die we op prijs stellen. We zijn verheugd dat u ons personeel behulpzaam en vriendelijk vond tijdens uw verblijf bij ons. We kijken ernaar uit u te mogen verwelkomen als u Praag weer bezoekt

12 februari 2018 beoordeeld

Het kleine hotel bevindt zich op wandelafstand van het metrostation. Het ontvangst is prima. De kamer (nr. 101) had uitzicht op de binnentuin, dus lekker rustig. Bed en badkamer waren prima. Het ontbijt is op zich niet heel uitgebreid, maar alles wat er stond was prima. Verschillende soorten broodjes, fruit, yoghurt met muesli etc, verse jus en koffie/thee.
Als je een extra sleutel nodig hebt, is dit geen probleem. Vloerbedekking in de kamer niet vlekvrij, maar verder wel schoon.

• Verbleef: februari 2018, reisde alleen

We kijken ernaar uit u te verwelkomen bij een volgend bezoek en aarzel niet om contact met ons op te nemen als we u in de tussentijd van dienst kunnen zijn.

14 november 2017 beoordeeld

Vorige week 6 dagen= 5 nachten in dit hotel gelogeerd. Prima, keurig, klein hotel uit de 19e eeuw, alles gerenoveerd en in orde. Nette, ruime kamer en idem badkamer. Zeer goed ontbijt (inclusief) in een serre. Vriendelijk, betrouwbaar personeel. Hygiene prima. Rustige straat, niet ver van het centrum van Praag, goede verbindingen met OV. Voldoende restaurants, bars , winkels in de omgeving.
Een aanrader voor een kort verblijf in Praag!

• Verbleef: november 2017, reisde met een partner
annapraha, Manager van Anna Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 12 december 2017

Thank you for your review and we are pleased you enjoyed a peaceful stay. Our location is ideal for easy access to Prague and I hope you were able to take full advantage of the City.

It would be great pleasure to welcome you back in the future,

13 juni 2017 beoordeeld

Heel schoon hotel.Omdat wij op de vijfde etage zaten, hadden we een airco, die je wel per dag moest betalen.Behulpzaam personeel. Wel een kleine lift, je kunt er bijna niet met 2 man instaan. Dichtbij opstapplaats van de tram en de metro. Lijn 22 van de tram voor de stad. Rustige straat.

Kamertip: alleen 5e etage heeft een airco. wij waren daar erg blij mee.
  • Verbleef: juni 2017, reisde met familie
annapraha, Manager van Anna Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 13 juli 2017

Bedankt voor uw beoordeling en we zijn blij dat u genoten van een rustig verblijf. Onze locatie is ideaal voor makkelijke toegang tot Praag en ik hoop dat u de stad optimaal kon benutten.

30 mei 2017 beoordeeld

Een goed hotel voor citytrippers.
Het hotel heeft een goede ligging nabij metro en trams. Ook de trip van en naar de luchthaven was zeer makkelijk met metro en bus !
De kamers zijn standaard (kleine frigo misten we door het warme weer), steeds proper enkel het ontbijt was voor ons minimaal, maar alles was er wel aanwezig ! We zouden er voor een citytrip toch terug naartoe willen gaan ! Vlakbij zijn er ook enkele goede restaurants en winkeltjes..

• Verbleef: mei 2017, reisde met een partner
annapraha, Manažer van Anna Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 1 juni 2017

Dear Dieter,
We look forward to welcoming you back on a future visit and please do not hesitate to contact us if we can be of assistance in the meantime.