Vandaag geopend: 09:00 - 18:00

vanaf US$ 50,40
vanaf US$ 52,00
vanaf US$ 40,40
Beoordeeld op 9 mei 2018

Een erg mooie binnenkant om te bekijken. Een synagoge die er anders uitziet dan dan andere synagoges. Verder is er informatie te vinden over de oorlog, schrijvers etc. Ook interessant maar daar bieden de andere synagogen meer en op een betere manier informatie over. Dus met name de binnenkant is erg interessant.
Er wordt niet heel erg gelet op kleding, maar denk ik wel gewaardeerd als je rekening houdt met de plaats die je bezoekt en de kleding die je draagt.

Datum van activiteit: mei 2018
jewishmuseminprague, Manažer van Spaanse Synagoge (Spanelska Synagoga), reageerde op deze beoordelingGereageerd op 24 mei 2018

Thank you for your review and we´ll be pleased to see you again in the museum.

Beoordeeld op 5 april 2018 via mobiele applicatie

Wie de joodse wijk wil bezoeken mag ook de spaanse synagoge niet vergeten, er is een ticket dat alle bezienswaardigheden in deze wijk combineert

Datum van activiteit: april 2018
jewishmuseminprague, Manažer komunikace s hosty van Spaanse Synagoge (Spanelska Synagoga), reageerde op deze beoordelingGereageerd op 6 april 2018

Beoordeeld op 4 april 2018 via mobiele applicatie

Ook hier krijg je veel informatie over de geschiedenis van de joodse gemeenschap in Praag. Daarnaast kun je de prachtige binnenkant van de synagoge goed bekijken.

Beoordeeld op 2 april 2018 via mobiele applicatie

Erg mooie synagoge, prachtige schilderingen op de muren en het plafond. Je bent er snel doorheen, maar zeker een aanrader als je de joodse wijk bezoekt!

Beoordeeld op 21 maart 2018 via mobiele applicatie

Ben je in de buurt, en dat ben je altijd als je in het centrum bent, wip dan even deze fraai afgewerkte synagoge. Je dient hiervoor wel een entreebewijs te kopen waarmee je direct meerdere Joodse plaatsen kunt bezoeken (begraafplaats, andere synagoge etc) Naast de synagoge staat ook een leuk beeld van Kafka

Datum van activiteit: maart 2018