8 december 2017 beoordeeld

Goed hotel als jij midden in de stad wil logeren en het zit vlak naast het shopping center van Andel. Metro is op loopafstand en vlak voor de deur rijden er trams om naar het centrum te gaan. de meeste bezienswaardigheden zijn op loop afstand.

• Verbleef: december 2017, reisde met vrienden
Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com
Kristina L, Manager van Ibis Praha Mala Strana, reageerde op deze beoordelingGereageerd 15 januari 2018

Dear guest,
thank you very much for your great feedback, we are delighted you have enjoyed your stay with us and we are looking forward to welcome you back soon.
Have a great day,
Kristina Ležáková
Deputy Manager

23 juni 2017 beoordeeld

Hotel op centrale plek, je bent zo in het centrum (en eigenlijk overal). Erg schoon en fijne bedden! Aanrader voor een citytrip!! Ontbijt een beetje duur voor wat je kreeg, 11€ pp. In de buurt zitten evt. goede broodjeszaken om lekker te ontbijten.

• Verbleef: juni 2017, reisde met vrienden
IBISMALASTRANA, Manager van Ibis Praha Mala Strana, reageerde op deze beoordelingGereageerd 26 juni 2017

Dear Anne-Marieke,
Thank you very much for taking the time to share with us your impressions on your recent stay in our hotel Ibis Praha Mala Strana.

4 oktober 2016 beoordeeld

Het Ibis Hotel Praha Mala Strana is gelegen iets buiten het centrum, maar binnen een kwartier ben je in de oude stad. Hotel is gelegen naast een grote moderne shopping Mall en ook zijn er in de omgeving prima en zeer betaalbare restaurants. Hotel is keurig onderhouden met de bekende Ibis kamers met airco en er is ook een echte badkamer met douche aanwezig. Ontbijt ook zeer verzorgd.

• Verbleef: september 2016, reisde voor zaken
Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com
IBISMALASTRANA, Manager van Ibis Praha Mala Strana, reageerde op deze beoordelingGereageerd 6 oktober 2016

Wir danken Ihnen vielmals für Ihre Anmerkungen zu Ihrem Aufenthalt im Ibis Praha Mala Strana.
Wir hoffen, Sie schon bald wieder bei uns begrüßen zu dürfen.

Mit herzlichen Grüßen,

25 september 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Een hotel die biedt wat je van een hotel mag verwachten. No nonsens in de breedste zin van het woord.
De situering van de kamer kan aan een drukke weg zijn. Verder prima voor leuke uitstapjes in deze bijzondere stad.

Verbleef: september 2016, reisde voor zaken
IBISMALASTRANA, Manager van Ibis Praha Mala Strana, reageerde op deze beoordelingGereageerd 26 september 2016

Dear Marco,

Thank you very much for taking the time to post your comments.We hope to welcome you back very soon at Ibis Praha Mala Strana.

7 september 2016 beoordeeld

Zoals wij van Ibis gewend zijn was ook dit hotel netjes en schoon. Goede bedden en goed te regelen airco. Het ontbijt was best uitgebreid met onder andere vers afgebakte broodjes, vers fruit, gekookte en scrambeled egg's. Parkeren kon onder het hotel voor €20 per 24h. Het enige minpuntje was dat wij hadden geboekt voor late uitcheck, 17h voor €23 euro extra, en dat om 15h 's middags onze pasjes het niet meer deden. Bij de balie kregen wij het verwijt dat dit onze laatste dag was, maw we hadden te laat uitgecheckt. Toen ik zei dat we hadden geboekt voor de late uitcheck zei het meisje achter de balie dat ze het niet wist. Bleek wel in de computer te staan. Toen we zeiden dat onze hond nog op de kamer lag zei ze dat ze dat wist. Er werd wat in het Tsjechisch tegen een collega gezegd en zonder een verontschuldiging werden onze pasjes weer geactiveerd. De klantvriendelijkheid kan dus beter!

Verbleef: september 2016, reisde met een partner
IBISMALASTRANA, Manager van Ibis Praha Mala Strana, reageerde op deze beoordelingGereageerd 8 september 2016

Dear Mike,
Thank you for your feed back and remarks regarding your recent stay with us at Ibis Praha Mala Strana.