Beoordeeld op 14 mei 2019

Wij sliepen op kamer 761. Spijtig genoeg hadden maar uitzicht op een muur en moesten we naar boven kijken om te zien welk weer het was. Maar wij hadden wel een supergrote kamer met een extra salon en zelfs 2 TV's.

De kamer en badkamer waren heel proper. Het ontbijt is heel uitgebreid met verschillende soorten eitjes, engels ontbijt met witte bonen in tomatensaus, …

Er zijn 2 restaurants. In het ene is er buffet (uitgebreid genoeg maar niet super - te droge vis). en een gewoon restaurant.

Het personeel aan de receptie is altijd hulpvaardig en vriendelijk.

Datum van verblijf: mei 2019
SophieRudic, Manažer komunikace s hosty van Don Giovanni Hotel Prague, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 20 mei 2019

Dear Guest,

Thank you very much for your review! We are happy to hear that you enjoyed your stay in our Junior Suite and indulged in our breakfast.

We look forward to welcoming you back soon!

Kind Regards,

Beoordeeld op 2 mei 2019 via mobiele applicatie

Erg fijn hotel, vlakbij het metrostation. Vanaf daar kun je gemakkelijk naar het centrum, vliegveld etc. reizen. Mooie kamer, luxe en uitgebreid ontbijt. Mocht je een ander matras/kussen willen, kan dat gewoon 24u per dag bij de receptie aangegeven worden. Beneden leuke bar om iets te drinken (en/of iets te eten). Enige minpuntje (zeker niet spannend) dat we hebben kunnen ontdekken is dat de kamer nogal warm was, ondanks dat het buiten fris was. Op de laatste dag ontdekt dat het raam ook helemaal open kon, wellicht had dat voor wat verkoeling kunnen zorgen :)

Datum van verblijf: april 2019
SophieRudic, Manažer komunikace s hosty van Don Giovanni Hotel Prague, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 2 mei 2019

Dear Guest,

Thank you for taking the time to give us your feedback. We are glad that you enjoyed your stay in Don Giovanni Hotel****, and had a good night sleep and rest.
Hopefully you enjoyed your trip to Prague and we can look forward to welcome you again soon.

Kind Regards,

Beoordeeld op 17 april 2019

Bij aankomst kregen we een free upgrade naar een executive room (we hadden een economy room geboekt). Vriendelijkheid van personeel bij aankomst kon iets beter, ook bij inchecken 's morgens bij het ontbijt kon het iets vriendelijker. Ander personeel aan de balie was vriendelijk.
Mooie kamer grote kamer met grote badkamer. Klein beetje schimmel in sommige voegen, maar niet storend. Uitstekende locatie met metro voor de deur. Centrum vlakbij op 5-10 min. De luchthaven ligt op 30 minuten. Uitstekend uitgebreid ontbijt. Lidl aan de overkant van de straat. Ik zou het zeker opnieuw boeken.

Beoordeeld op 24 maart 2019

We hebben dit hotel geboekt op aanraden van de Tripadvisor reviews, het klopt precies zoals beschreven, prachtig verzorgd hotel, mooie grote kamers en alles erg schoon.
Vriendelijk personeel en zoals beschreven was het ontbijt geweldig, heel veel keus en heel overzichtelijk. Ik kan het iedereen aanraden

Kamertip: Kamer aan de drukke weg, maar wij hebben er geen last van gehad, dat is voor iedereen persoonlijk
Datum van verblijf: maart 2019
Journey18646609490, Manažer komunikace s hosty van Don Giovanni Hotel Prague, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 5 april 2019

Dear Guest,

We are always so very delighted to hear that our guests enjoyed their stay at Don Giovanni Hotel****! We are happy to hear that the breakfast was as delightful as you expected - I will make sure to pass on your kind words to the Head Chef.

Hopefully you will travel to Prague again soon and we will have a chance to welcome you back soon!

With Kind Regards,

Beoordeeld op 8 maart 2019 via mobiele applicatie

Dit hotel geboekt voor een stedentripje. Qua faciliteiten is het goed. Ontbijt is uitgebreid, kamer ruim (wij hadden een Classic double room), bedden zijn zacht (voor sommige misschien te zacht), alles is schoon en netjes.

Er is een leuke bar aanwezig en het personeel is vriendelijk. Het personeel praat alleen niet heel erg goed engels (vooral de schoonmaaksters). Bij het inchecken en de bar overigens geen problemen mee gehad.

De wijk waar het hotel ligt is niet bijzonder. Er is vrij weinig te doen. Het handige is dat er een Lidl aan de overkant van de straat ligt voor kleine spullen die je nodig hebt. (Flesje drinken etc.). Verder ligt het voetbal stadion van Slavia Praag op loopafstand met een leuk winkelcentrum erbij.

Het is een prima uitvalsbasis voor een citytrip. De metro ligt naast het hotel (ook bussen en tram). 10 min en je bent midden in het centrum met de metro (spotgoedkoop hier). Het vliegveld is daarnaast met de metro en daarna de bus ook heel simpel te bereiken.