Beoordeeld op 23 september 2017

Prima hotel in nette buurt in Praag. Dicht bij metrostation Namesti Miru (kleine 10 minuten lopen). Leuke restaurantjes in de buurt.
Ontbijt is uitstekend. Kamers keurig. Wat nors personeel.
Plek in parkeergarage nabij via hotel gereserveerd. Vrij prijzig, maar wel prettig dat de auto op een goede plek staat.

Datum van verblijf: september 2017
Libor H, Manager van Hotel Ametyst Prague, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 3 oktober 2017

Dear guest „Lein181“,

Thank you for taking the time to evaluate your stay. We are glad to hear that you enjoyed your stay at Hotel Ametyst Prague and we hope that we will welcome you back again in the future. We look foward to your next visit!

Kind regards,

Libor Hošek
Sales and Marketing Manager

Beoordeeld op 29 april 2017 via mobiele applicatie

Keurig en rustig hotel, recent gerenoveerd met vriendelijke receptie. Kamer comfortabel, groot en uitstekend bed. Ontbijt matig en helaas inbegrepen in de prijs. Er is ook een wellness faciliteit die we niet hebben geprobeerd.

Datum van verblijf: april 2017
Libor H, Manager van Hotel Ametyst Prague, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 2 mei 2017

Dear guest,

Thank you very much for writing an evaluation here on Tripadvisor and for sharing all your positive experiences with us and other travelers!

We are thrilled to read your review and we are glad that you liked our location, rooms and beds! It was a pleasure for the whole staff to make your stay as comfortable as possible and we truly hope that you will come back very soon. Please do not hesitate to inform us directly (info@hotelametyst.cz ) at any time about your wishes and preferences for future reservations!

Best regards from Prague,

Libor Hošek
Sales & Marketing Manager

Beoordeeld op 29 december 2016

Mooie kamers, mooie buurt met veel goede Tsjechische keuken restaurants. Op loopafstand van metro en centrum.
Kamer heeft moderne televisie met veel engelstalige zenders. Het ontbijt is uitstekend met veel keuzes.

Kamertip: Hoogste verdieping heeft mooi uitzicht
Datum van verblijf: december 2016
Beoordeeld op 16 september 2016 via mobiele applicatie

In dit hotel heb je weinig overbodige luxe, de kamers zijn relatief klein maar in prima staat. Het ontbijt volgens verwachting. Er is in de buurt een tramverbinding naar de stad en lopend is het ongeveer een half uur lopen. De omgeving is erg mooi.

Datum van verblijf: september 2016
Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 12 augustus 2016

Een geweldig hotel met vriendelijk personeel! Kamers zijn netjes en ruim. Alles is echt heel proper. Airco op de kamer. Wifi werkt wel niet altijd optimaal op de kamers, wel in de lobby. Lekker ontbijtbuffet met heel veel keuze. Hele leuke buurt met toffe pubs en restaurants en niet duur. Ook niet ver van het centrum en in de buurt van metro en tram.

Datum van verblijf: augustus 2016