29 april 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Keurig en rustig hotel, recent gerenoveerd met vriendelijke receptie. Kamer comfortabel, groot en uitstekend bed. Ontbijt matig en helaas inbegrepen in de prijs. Er is ook een wellness faciliteit die we niet hebben geprobeerd.

Verbleef: april 2017, reisde met een partner
Libor H, Manager van Hotel Ametyst Prague, reageerde op deze beoordelingGereageerd 2 mei 2017

Dear guest,

Thank you very much for writing an evaluation here on Tripadvisor and for sharing all your positive experiences with us and other travelers!

We are thrilled to read your review and we are glad that you liked our location, rooms and beds! It was a pleasure for the whole staff to make your stay as comfortable as possible and we truly hope that you will come back very soon. Please do not hesitate to inform us directly (info@hotelametyst.cz ) at any time about your wishes and preferences for future reservations!

Best regards from Prague,

Libor Hošek
Sales & Marketing Manager

29 december 2016 beoordeeld

Mooie kamers, mooie buurt met veel goede Tsjechische keuken restaurants. Op loopafstand van metro en centrum.
Kamer heeft moderne televisie met veel engelstalige zenders. Het ontbijt is uitstekend met veel keuzes.

Kamertip: Hoogste verdieping heeft mooi uitzicht
  • Verbleef: december 2016, reisde met een partner
16 september 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

In dit hotel heb je weinig overbodige luxe, de kamers zijn relatief klein maar in prima staat. Het ontbijt volgens verwachting. Er is in de buurt een tramverbinding naar de stad en lopend is het ongeveer een half uur lopen. De omgeving is erg mooi.

Verbleef: september 2016, reisde voor zaken
12 augustus 2016 beoordeeld

Een geweldig hotel met vriendelijk personeel! Kamers zijn netjes en ruim. Alles is echt heel proper. Airco op de kamer. Wifi werkt wel niet altijd optimaal op de kamers, wel in de lobby. Lekker ontbijtbuffet met heel veel keuze. Hele leuke buurt met toffe pubs en restaurants en niet duur. Ook niet ver van het centrum en in de buurt van metro en tram.

• Verbleef: augustus 2016, reisde met familie
11 mei 2016 beoordeeld

Goede kamer met uitgebreid ontbijt. Enige minpuntje is de locatie, deze is niet direct in het populaire old town, maar is zeker goed te bereiken met het openbaar vervoer of zoals wij het deden te voet. Wel een aanrader voor iedereen die meer wil zien dan enkel de toeristische hotspots.

• Verbleef: mei 2016, reisde met een partner