Gratis annuleren tot 27/07
Boek nu, betaal bij aankomst
Besparingsmelding! 16% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 16% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 125 per nacht.

NYX Prague(Praag)
  • Inclusief ontbijt
Anna Hotel(Praag)(Heel veel waar voor je geld!)
NH Prague City(Praag)
NH Hotels
Besparingsmelding! 10% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 10% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 113 per nacht.

Hilton Prague(Praag)
Agoda.com
  • Zwembad
  • Bar/lounge
Agoda.com
Besparingsmelding! 17% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 17% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 176 per nacht.

PLUS Prague(Praag)(Heel veel waar voor je geld!)
Gratis annuleren tot 28/07
  • Zwembad
Besparingsmelding! 54% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 54% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 48 per nacht.

Priceline
22 januari 2018 beoordeeld

Zeer goed hotel, schoon, goed ontbijt, goed restaurant, fijne bedden, al met al een fijn verblijf gehad. Als er al een minpunt is, dan is dat de afstand naar het centrum, maar met de tram goed te doen

Verbleef: oktober 2017
Anastasia S, Manažer komunikace s hosty van Plaza Alta Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 3 dagen geleden

17 januari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Goed hotel, vriendelijkheid van medewerkers kan wel wat beter. Verwacht hier geen luxe maar qua prijs/kwaliteit is dit een redelijke keuze. Bedden prima, kamers gedateerd, ontbijt gewoon prima.
Nadeel is de ligging en dat je altijd met het openbaar vervoer moet gaan. Volgende keer zou ik meer in het centrum gaan.

Verbleef: januari 2018, reisde met familie
Anastasia S, Manažer komunikace s hosty van Plaza Alta Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 2 dagen geleden

Also, a big thank you for choosing us.
We strive to make each stay as pleasant and comfortable as possible, and we will use your comments to coach our team in order to provide a better experience in the future.

25 november 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Prima hotel netjes en fijne bedden
Vriendelijk personeel
Rustig restaurant met goed eten en een prima ontbijt
Dichtbij het openbaar vervoer
Aanrader om Praag te verkennen
In No time ben je midden in het historische gedeelte van Praag

Verbleef: november 2017, reisde met een partner

12 april 2017 beoordeeld

Net hotel. Kleine kamers, maar wel schoon.
Hotel ligt buiten centrum, maar met tram ben je in 10 minuten in centrum. Ook met taxi is centrum goed bereikbaar tegen redelijk tarief ( 200 Kr.)
Goed ontbijt en goede keuken. Personeel is zeer vriendelijk.

• Verbleef: april 2017, reisde met een partner

12 november 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeer nette kamers wel wat gedateerd. Wc apart van badkamer. Het hotel ligt net buiten de stad. Perfecte tramverbinding tegenover het hotel (lijn 12 en 24) om naar hartje centrum te gaan, dit in 10 á 15 min. Metro station is 1 halte van het hotel. Het ontbijt is oké, niet bijzonder. Voor dit geld een aanrader.

Verbleef: november 2016, reisde met een partner

Dear customer,
thank you so much for your warm feedback, we appreciate it so much.
Also, a big thank you for choosing Plaza Alta Hotel in Prague.
We are glad your stay in our hotel brought only the best memories.
We believe your opinion will help other travelers in their decision-making when planning a trip to Prague.