TripAdvisor

ZOO Praag per boot
3 beoordelingen
vanaf US$ 58,58
Beoordeeld op 5 september 2019 via mobiele applicatie

In Europa heb ik al vele dierentuinen gezien, maar dit vond ik toch wel de mooiste. Erg veel dieren in een zeer grote dierentuin. De toegangsprijs was zeer goedkoop

Datum van activiteit: september 2019
Beoordeeld op 28 augustus 2019 via mobiele applicatie

De zoo is enorm groot. De dieren worden gegroepeerd per regio en zitten steeds op zeer ruime oppervlakten. Proper, niet duur, zeer kindvriendelijk

Beoordeeld op 24 augustus 2019 via mobiele applicatie

Mooie dierentuin.
Daar kan je een hele dag rondlopen.
Echt van alles te zien.
Voor 5 personen waren we nog geen €35.00 kwijt.
Dat is nog eens leuk!!
Met de metro en dan een stukje met de bus die stopt voor de dierentuin.

Beoordeeld op 24 augustus 2019 via mobiele applicatie

Tijdens onze vakantie in Praag hebben we een hele dag in de Zoo gespendeerd. Mooie en ruime verblijven, goede voorzieningen en niet te druk. En dat alles voor maar €5,75 pp voor ons als studenten (€7,70 voor volwassenen). De dierentuin is daarnaast makkelijk te bereiken met het OV.

Beoordeeld op 21 augustus 2019 via mobiele applicatie

We hebben bij winkel centrum palladium geparkeerd en zijn met de metro en bus naar de praha zoo gegaan, dat was prima te doen.

Prachtige dierentuin, een middag was veel te kort, daar kun je je ook wel een dag vermaken.